Mcada 寫道:
[quote]
PpiMa 寫道:
捐錢? 我估佢冇囉, 係冇咁多錢囉....
佢都低低地既, 成日以為自己好似好有錢好叻咁, 老實講, 似佢咁既家底既人多到呀媽都唔認得啦, 有米過佢既仲多啦... 都唔知出面世界係點, 成日群埋班低b師9, 諗埋d低b野點同佢開生日會呀咁, 佢仲成日好勁咁話下次請晒班小朋友同家長去mission hill開生日會添呀... 我老公第一句話:"嘩, 你唔好請我地呀, 我地唔去架".
寶妮媽媽 寫道:
[quote]
bobomama 寫道:
我家下都朝鹽晚蜜呀...
朝早早餐前飲杯淡鹽水 (用'點X綠'海鹽), 晚上用元朗寶X園個D冬蜜[quote]
有mug好ka,身體會好ga
![]()