跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8434


15301#
發表於 04-12-30 16:10 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Ppima, thanks !! 攪掂咗,不過而家係我家 :-x :-x 阿爸等唔切,已經自己買咗個暖風機,so 我留俾自己用


男爵府

積分: 8053


15302#
發表於 04-12-30 16:10 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

寶妮媽媽 寫道:
個個bb都好叻叻 ,佢地大個啦.
e~~,mcada又話sick,點解重o係樹ka ,重唔休息.


我份工冇sick leave架, 放左工仲要照顧老細, 俾人包架... :mrgreen:


男爵府

積分: 8434


15303#
發表於 04-12-30 16:11 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mcada 寫道:
我份工冇sick leave架, 放左工仲要照顧老細, 俾人包架... :mrgreen:


男爵府

積分: 8053


15304#
發表於 04-12-30 16:11 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

celia426 寫道:
Ppima, thanks !! 攪掂咗,不過而家係我家 :-x :-x 阿爸等唔切,已經自己買咗個暖風機,so 我留俾自己用


一般暖風機令皮膚好乾架, 你要開埋放濕機先好俾豆丁用呀...

我訂左棉, 你下次黎可以拿.


男爵府

積分: 8434


15305#
發表於 04-12-30 16:12 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

ok la, thanks!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mcada 寫道:
一般暖風機令皮膚好乾架, 你要開埋放濕機先好俾豆丁用呀...
我訂左棉, 你下次黎可以拿.


子爵府

積分: 11234


15306#
發表於 04-12-30 16:15 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
celia426 寫道:
Ppima, thanks !! 攪掂


子爵府

積分: 11234


15307#
發表於 04-12-30 16:16 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mcada 寫道:

我訂左棉, 你下次黎可以拿.


咩棉ar,咁高貴既 ?-( ?-( ...要訂既.....


男爵府

積分: 8053


15308#
發表於 04-12-30 16:17 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:

咩棉ar,咁高貴既 ?-( ?-( ...要訂既.....


妖, 咪上次賣廣告果d bb棉lor, 唔通衛生棉咩? 我地夾埋可以免費送貨嘛...


子爵府

積分: 11234


15309#
發表於 04-12-30 16:17 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

boboma,
知唔知邊庶陽光海灘仲去得呀......我指東南亞.....


男爵府

積分: 8434


15310#
發表於 04-12-30 16:18 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

唔係,豆丁爸一路都想一部俾我用,本來想買 lee 部俾阿爸試吓,if 好,咁會買一部俾我,so 而家慳番,留番 d $$ 買嘢俾阿爸
PpiMa 寫道:
你阿爸有,你就唔好買啦,訂左貨都可以唔要架嘛........


大宅

積分: 1550

好媽媽勳章


15311#
發表於 04-12-30 16:19 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

各位(中意整餅)姊妹:
我知道有個地方,可以自己落手整,又可以擰走(好似你地之前上堂果度咁,但係價錢平好多ka
如果你地有興趣,時間又夾,預埋我
:mrgreen:
可以去http://cakediy.com睇睇.

cheap cheap 寶妮媽媽


男爵府

積分: 8434


15312#
發表於 04-12-30 16:20 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

哈哈!
Mcada 寫道:
妖, 咪上次賣廣告果d bb棉lor, 唔通衛生棉咩? 我地夾埋可以免費送貨嘛...


子爵府

積分: 11234


15313#
發表於 04-12-30 16:21 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mcada 寫道:
[quote]
PpiMa 寫道:

咩棉ar,咁高貴既 ?-( ?-( ...要訂既.....


妖, 咪上次賣廣告果d bb棉lor, 唔通衛生棉咩? 我地夾埋可以免費送貨嘛...
[/quote]

真係唔知咩黎架....算啦,可能係我徒學威龍,所以唔知你講咩棉ar......


大宅

積分: 1550

好媽媽勳章


15314#
發表於 04-12-30 16:23 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

celia426 寫道:
[quote]
Mcada 寫道:
我份工冇sick leave架, 放左工仲要照顧老細, 俾人包架... :mrgreen:
[/quote]

oic :mrgreen:


子爵府

積分: 11234


15315#
發表於 04-12-30 16:25 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

寶妮媽媽 寫道:
各位(中意整餅)姊妹:
我知道有個地方,可以自己落手整,又可以擰走(好似你地之前上堂果度咁,但係價錢平好多ka
如果你地有興趣,時間又夾,預埋我
:mrgreen:
可以去http://cakediy.com睇睇.

cheap cheap 寶妮媽媽


少奶,
岩你呀,雖然唔係大圍,但火炭近你........


男爵府

積分: 8434


15316#
發表於 04-12-30 16:30 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

乜你咁快,等我


大宅

積分: 1550

好媽媽勳章


15317#
發表於 04-12-30 16:32 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:

暖海鹽水...排毒
每個星期1次1杯勁野..1茶更+16oz水, 之後會去2-3次便便, bk美容扮靚個邊好耐之前d媽咪提過....
--------------------------------------------------------------------------------

thanks bobomama:
排毒,我唔啱呀,我好多便便ka,
好辛苦咁睇左2年中醫先醫好ka.所以以前有promote honey d sales 都話:你成日all 唔駛飲啦,唔好買呀
慳番





:mrgreen:


子爵府

積分: 11234


15318#
發表於 04-12-30 16:34 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

今日咁好天又無咁凍,唔知小團長有無去海浪呢....


少奶
係呢,你同小豆丁都無庶嗎?


男爵府

積分: 8053


15319#
發表於 04-12-30 16:34 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:

真係唔知咩黎架....算啦,可能係我徒學威龍,所以唔知你講咩棉ar......


思詩樂果隻呀, 用黎洗面仔果d呀, 仲有濕棉呀, 一包包果d呢...


大宅

積分: 1550

好媽媽勳章


15320#
發表於 04-12-30 16:38 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

哈~
重有30分鐘就收工.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo