我地a樹除左GM之外, d manager都無秘書嫁啦...最多都係得件AO. 我個division得我1個秘書+1個AO, 成10個manager, d manager成Q日搵我做野嫁...都唔搵個AO做, 都係以前個妹衰, 態度差, 以為自己巴叉閉, 係佢老闆我2老闆德高望重炸, 就係樹狐假虎威啦...
D manager怕左佢就搵我囉...我見唔多野做都會幫手嫁..簡單至訂檯食飯都叫我做:evil:
好彩...個新妹來左, d manager都曉俾番多d野佢做, 但新1代年輕人都唔係好肯合作嫁...好睇mood.... ?-( ?-(