立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 135797
原帖由 大臣子 於 09-10-14 00:51 發表 我之前都食左好多年... 初頭成日唔記得食... 都慣左~
公爵府
積分: 26949
原帖由 hallonatalie 於 09-10-14 00:45 發表 聽聞 d 藥丸好細粒架喎 ! 真係咁難吞架咩 ? mouth:mouth:" />
原帖由 hallonatalie 於 09-10-14 00:49 發表 咪係囉, 您估我哋真係 7 手 8 臂咩 ? 1 個人真係幾難 handle 到 3 個 b, 我亞媽以前無得揀, 先至後揹 1 個, 拖住 2 個咋 !
積分: 142864
原帖由 大臣子 於 09-10-14 00:52 發表 邊到平先 ~
原帖由 hallonatalie 於 09-10-14 00:51 發表 哦, 咁光波機焗到 cake 嗎 ? 睇嚟真係要去買 "貴嘢" 好喎 !
原帖由 natalielin 於 09-10-14 00:54 發表 佢哩2日病左,一返黎就訓,哩2日都好安全~ 等佢好返就同佢講先!
原帖由 hallonatalie 於 09-10-14 00:53 發表 唔係化, 玩完以後又走去退貨, 好衰啫 !
原帖由 hallonatalie 於 09-10-14 00:55 發表 聽日即去 look 下 ! 工聯會係咪要 card 架 ?
原帖由 hallonatalie 於 09-10-14 00:56 發表 我 d fd 直情放喺廁所, 刷完牙見到就即刻 "隊" 粒丸落肚, 實會記得喎 !
原帖由 natalielin 於 09-10-14 00:56 發表 我真係好怕架,細粒都唔想,我大肚時嘔過3次,都係因為聞到d藥味嘔,不過唔係我食,係c6食咋,我好怕好怕個d味道~ 其實你地又用咩方法避架?
原帖由 natalielin 於 09-10-14 01:02 發表 話得,不過未試過呀,佢地話因為有個風扇係度吹吹下,會冇咁靚,不過有人話加鍚紙擋左就ok囉! 使唔使黎試機haha~
原帖由 natalielin 於 09-10-14 01:03 發表 我見過有人咁講架,唔知有冇做呢?
原帖由 natalielin 於 09-10-14 00:36 發表 我都驚呀,而家煩緊揀咩學校,又要煩哩d! 唉~ 不過點解咁煩,咁辛苦都唔瘦既,真係呀~
原帖由 hallonatalie 於 09-10-14 01:02 發表 試下真係詳細 d 同妳 hb 傾下分析下囉 ! 希望佢真係明白到, 唔係一定要追番個仔, 搞到個老婆忙到 c 吖嘛 !
原帖由 natalielin 於 09-10-14 01:06 發表 咁攪笑~ 佢唔使水架?
原帖由 hallonatalie 於 09-10-14 01:12 發表 唔使, 一嘢吞落肚嚕 !
原帖由 natalielin 於 09-10-14 01:12 發表 有同佢傾過,不過佢做左sales好多年,而家轉左去asus office做,佢train埋人地公司d sales既銷售技巧,你話我邊夠佢講,你講一句,佢就可以講十幾廿句黎反問返你,有時答到都覺得好似係自己有問題咁 ...
原帖由 chickenwing2006 於 09-10-14 01:13 發表 natalie, 我都係睇人地 comments : 今日去左工聯會問 大陸兜$990 法國兜$1080 但要俾$50入會 吉吉島就唔知咩兜$1288 ** 我問緊有咩唔同 ??? model 就呢 2 個比較緊 : http://www.germanpool.com/chi ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy