網購天地

跳至

首頁

尾頁
   144


伯爵府

積分: 17725

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


141#
發表於 14-7-22 18:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Kinglong 於 14-07-22 發表今

原帖由 Cherrieqoo521 於 14-07-22 發表
嘩。。。。淘寶20蚊人仔3條喎
無辦法,妹妹趕住着

Kinglong


大宅

積分: 4490


142#
發表於 14-7-22 18:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cherrieqoo521+於+14-07-22+

原帖由 Kinglong 於 14-07-22 發表
無辦法,妹妹趕住着
哈哈




大宅

積分: 4771


143#
發表於 14-7-22 18:29 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

有冇店名




大宅

積分: 4490


144#
發表於 14-7-22 19:02 |只看該作者

引用:有冇店名 +

原帖由 marcusmama1214 於 14-07-22 發表
有冇店名
你問邊間有無店名?





大宅

積分: 4490


145#
發表於 14-7-22 19:05 |只看該作者

回覆:37kg已到

另一同事買嘅牛仔短褲,褲管好鬆,唔貼,好正,我都考慮會買

http://detail.m.tmall.com/item.htm?id=37806988863&fm=detail&spm=a1z09.2.9.15.hLK0ys&id=37806988863&_u=mg1n4ii0fa5
myphoto.jpg




大宅

積分: 4490


146#
發表於 14-7-22 19:09 |只看該作者

回覆:37kg已到

同事買嘅膠鞋盒,用嚟裝水靴

http://h5.m.taobao.com/awp/core/detail.htm?spm=a1z09.2.9.294.MIO39v&id=25395296445&_u=mg1n4iiaf12
myphoto.jpg




大宅

積分: 4490


147#
發表於 14-7-22 19:13 |只看該作者

回覆:37kg已到

同事買嘅外套,幾靚,但我覺得好厚,呢件無影相

http://h5.m.taobao.com/awp/core/detail.htm?spm=a1z09.2.9.276.MIO39v&id=38038252164&_u=mg1n4iif539




大宅

積分: 2925


148#
發表於 14-7-22 19:35 |只看該作者

回覆:37kg已到

仲有冇?37kg好勁呀


大宅

積分: 4490


149#
發表於 14-7-22 19:49 |只看該作者

引用:仲有冇?37kg好勁呀

原帖由 a0074216 於 14-07-22 發表
仲有冇?37kg好勁呀
有吖,但係因為有d係同事嘅,所以影唔哂相




大宅

積分: 4490


150#
發表於 14-7-22 19:51 |只看該作者

引用:同事買嘅外套,幾靚,但我覺得好厚,呢件無

原帖由 Cherrieqoo521 於 14-07-22 發表
同事買嘅外套,幾靚,但我覺得好厚,呢件無影相

http://h5.m.taobao.com/awp/core/detail.htm?spm=a1z09.2 ...
補番張淘寶相先
myphoto.jpg




大宅

積分: 4490


151#
發表於 14-7-22 20:01 |只看該作者

回覆:37kg已到

同事買嘅防滑船襪,d料好得,顏色又好靚,我下次都想買

http://h5.m.taobao.com/awp/core/detail.htm?spm=a1z09.2.9.172.MIO39v&id=38530955491&_u=mg1n4iid6ed
myphoto.jpg




大宅

積分: 2925


152#
發表於 14-7-22 20:30 |只看該作者

引用:同事買嘅防滑船襪,d料好得,顏色又好靚,

原帖由 Cherrieqoo521 於 14-07-22 發表
同事買嘅防滑船襪,d料好得,顏色又好靚,我下次都想買

http://h5.m.taobao.com/awp/core/detail.htm?spm= ...
大碼啱唔啱呢?好多都甩


禁止訪問

積分: 571


153#
發表於 14-7-22 21:06 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4490


154#
發表於 14-7-22 21:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cherrieqoo521+於+14-07-22+

原帖由 a0074216 於 14-07-22 發表
大碼啱唔啱呢?好多都甩
好似無分碼架喎,同事未試呀,我都唔知甩唔甩,不過襪入面有舊嘢啜住架




大宅

積分: 4490


155#
發表於 14-7-22 21:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cherrieqoo521+於+14-07-21+

原帖由 Cherrieqoo521 於 14-07-21 發表
補相先,我覺得好著架
未著呀,但係我係諗住打底著,外露嘅地方唔多,所以唔過份透就可以




大宅

積分: 4490


156#
發表於 14-7-22 21:18 |只看該作者

引用:已下架+ +

原帖由 Fiona_ho 於 14-07-22 發表
已下架
咩色都無啦?




大宅

積分: 4490


157#
發表於 14-7-22 21:21 |只看該作者

回覆:37kg已到

又係同事買嘅短褲,摸落好似好爽

http://h5.m.taobao.com/awp/core/detail.htm?spm=a1z09.2.9.136.MIO39v&id=38765913128&_u=mg1n4iib6f6
myphoto.jpg




大宅

積分: 4490


158#
發表於 14-7-22 21:23 |只看該作者

回覆:37kg已到

仲有另一條黑色短褲,不過我覺得呢條d布厚d

http://h5.m.taobao.com/awp/core/detail.htm?spm=a1z09.2.9.118.MIO39v&id=38883063757&_u=mg1n4ii0f5d
myphoto.jpg




大宅

積分: 4490


159#
發表於 14-7-22 21:33 |只看該作者

回覆:37kg已到

韓國衫,背心短裙套裝,裙入面其實係褲嚟嘅,唔怕走光,小貴,但靚,同事買哂兩隻色

http://h5.m.taobao.com/awp/core/detail.htm?spm=a1z09.2.9.93.MIO39v&id=39759619620&_u=mg1n4iif3b2
myphoto.jpg




大宅

積分: 4490


160#
發表於 14-7-22 21:36 |只看該作者

回覆:37kg已到

小朋友嘅圍裙袖套,用嚟學畫畫用

http://h5.m.taobao.com/awp/core/detail.htm?spm=a1z09.2.9.32.MIO39v&id=15523921267&_u=mg1n4ii7b81
myphoto.jpg




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo