夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


141#
發表於 15-4-17 17:59 |只看該作者

引用:Quote:lily233242 發表於 15-4-17 17:41 唔

原帖由 Nancy20090615 於 15-04-17 發表
第時囡大唔痴您, 就算錫您嫁左人都唔理到您咁多, c6 又唔知對您點, 要應付空巢感, 您都要有朋友/圈子/世藝. ...
妳講得啱

女人都係要不停地自强不息方為上冊!


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


142#
發表於 15-4-17 19:46 |只看該作者

引用:Quote:lily233242 發表於 15-4-17 17:41 唔

原帖由 Nancy20090615 於 15-04-17 發表
第時囡大唔痴您, 就算錫您嫁左人都唔理到您咁多, c6 又唔知對您點, 要應付空巢感, 您都要有朋友/圈子/世藝. ...
女人幾時都要有自己圈子,不能只有家庭,空巢感真糸值得思考……後生為家庭糸甘冲,仔女大,c6變或死,好多因素都會有可能得番自己,有d世藝好重要……


別墅

積分: 575


143#
發表於 15-4-17 21:01 |只看該作者
本帖最後由 麻麻煩煩煩 於 15-4-18 06:13 編輯

我都知道,


別墅

積分: 575


144#
發表於 15-4-18 19:38 |只看該作者
回覆 lily233242 的帖子

我真的没有那麼大方,叫佢玩夠返屋企


別墅

積分: 575


145#
發表於 15-4-19 00:30 |只看該作者
回覆 Superman-GF 的帖子

有同感


別墅

積分: 575


146#
發表於 15-5-17 21:40 |只看該作者
111aaa 發表於 15-4-17 11:22
當然要為自己打算,

他對你好, 你就對他好,


別墅

積分: 575


147#
發表於 15-5-17 21:46 |只看該作者
一個人,一定要想得通,有時講得到,又未必做得到,


珍珠宮

積分: 47707


148#
發表於 15-5-18 13:30 |只看該作者
你老公9成叫雞/有情人.
你再唔stop 佢,
佢上面置頭家.


珍珠宮

積分: 47707


149#
發表於 15-5-18 13:34 |只看該作者
luvysl_blythe 發表於 15-3-8 21:41
上得去等於無左個老公, 我唔信淨食飯咁簡單。 上面d妹妹仔, 見你係hk男人, 請佢食下飯, 已經可以跟你番 ...
而家樓主老公仲定期個個星期上,
更係上面有女人, 暖眛更,
d 女人請食飯上得床架啦,
無地方訓唔緊要, d 女人有屋的.


唉!
仲有"食團年飯"呢d 爛借口,都信....................


樓主你諗下,你老公,當你4十5十歲, d 妹妺仔廿幾歲好主動,
俾小小錢就mock 光豬.

我香港兩個同事成5十幾6十歲, "女朋友"都係廿幾歲..
根本都唔介意對方幾歲, 有無家室.


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


150#
發表於 15-5-18 14:34 |只看該作者

引用:你老公9成叫雞/有情人.你再唔stop 佢,佢上

原帖由 BIGPAT 於 15-05-18 發表
你老公9成叫雞/有情人.
你再唔stop 佢,
佢上面置頭家.
點stop?五花大綁?我唔覺得d老公要叫雞,做老婆嘅會stop得到囉!

如C6真的去了叫雞,我會棄之如敞屣,帶走個女同佢離婚,個女係佢嘅命根。呢一方面我老公好清楚,所以如果佢咁都要犯險,我仲可以做咩?我唯有認命和離開!


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


151#
發表於 15-5-18 14:37 |只看該作者

回覆:BIGPAT 的帖子

不過up to this moment,我信佢冇做過d對我唔住嘅嘢。我只會繼續做個好妻子,第日呢?第日先算…


珍珠宮

積分: 47707


152#
發表於 15-5-18 15:16 |只看該作者
lily233242 發表於 15-5-18 14:34
點stop?五花大綁?我唔覺得d老公要叫雞,做老婆嘅會stop得到囉!

如C6真的去了叫雞,我會棄之如敞屣,帶 ...
講聲SORRY 先,唔好咁激動.

而家慣性每周上去,
你覺得佢"清白"咁你只有信到底,
如果唔係真係食飯,
就只係去骨場,或落夜總會,
落得個D,你話有無女人??
骨場 摸JJ, 夜線會摸大脾.
我知道你唔想知道真相..

你POST 都講,點樣"STOP"
其實我自己都無辦法俾到你,呢樣我都係得個講字.
SORRY. 如果套係我身上,我都唔知點做好,
因為我都明白到咁大個男人,無得5花大綁.
個男人要去滾, 阻唔到.

可唔可以從朋友方面入手?
D 朋友你識嗎???


男爵府

積分: 5785


153#
發表於 15-5-18 17:19 |只看該作者

回覆:c6臨老要入花叢?

我都反大陸玩過 一句講晒
吾坐女 吾叫雞 反大陸做乜?


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


154#
發表於 15-5-18 17:43 |只看該作者

回覆:BIGPAT 的帖子

我講sorry至真。我冇激動,只是覺得做香港女人好無奈、好孤獨、好攰、好氣餒。

我好努力去做好每一個角色,妻子、媽媽、同事下屬和上司、僱主,等等。可是我發覺很多事情都事與願違,結果都不能盡如人意,咩嘢都不在我掌握內,到了現在一把年紀,心淡多於一切…,現在我想學習放下,什麼也由它吧,隨緣吧,唔想再迫自己迫人哋。如果我知道了C6做了不應該做的事,我會安靜的走開……


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


155#
發表於 15-5-18 17:45 |只看該作者

引用:我都反大陸玩過 一句講晒吾坐女 吾叫雞 反

原帖由 kaseykit 於 15-05-18 發表
我都反大陸玩過 一句講晒
吾坐女 吾叫雞 反大陸做乜?
男人要作反,係香港都可以吧!


男爵府

積分: 5497


156#
發表於 15-5-18 18:58 |只看該作者
lily233242 發表於 15-5-18 17:45
男人要作反,係香港都可以吧!
內地二線城市生活費, 尤其屋租平好多.
D男人系上面 包件後生靚妹, 駛費都平D.

系香港出六千, 比條女租劏房都尚且僅僅, 咁零用呢?
如蠢到系香港包女, 一系條女都好老吓, 肯收一萬 幾千就算;
後生正妹真系唔好諗.

系香港食散餐, 搵援交妹, 中外美女......
如想要有質素....錢.....唔可以慳.
平的話隨時仲殘過屋企果件黃面婆 或 隔離果件肥醜C9
仲有時鐘酒店錢呢?

如果去 ONE NIGHT STAND APPS 度 搵免費得閒炒飯的性女,
性女都會CHOOSE 個男的外貌, 身形, 又要約啱.....

一般無聊講真心港女就一定要 氹夠冧夠 至肯請食免費餐 或收少少錢就得.

咁計計埋埋, 有MUD嘢就手過比幾千人仔, 系內地包條女,
條女睇錢份上, 個男人一上到去就實個佢 玉皇大帝咁服待KA.
摶隨時 加送名份 同埋 香港身份證TIM!
D賤男實講, 隻大陸雞系佢尋找半生的最愛LA.


公爵府

積分: 27460


157#
發表於 15-5-18 19:24 |只看該作者

回覆:lily233242 的帖子

咁真係好容易出事


男爵府

積分: 5785


158#
發表於 15-5-19 10:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kaseykit 於 15-05-18 發表我

原帖由 lily233242 於 15-05-18 發表
男人要作反,係香港都可以吧!
可以,只係大陸比香港更多姿多彩。
我身邊大部份男性朋友一有時間就一班反大陸
約吾到人時間趕先會在香港


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo