網購天地

跳至

首頁

尾頁
   101


洋房

積分: 38


141#
發表於 15-6-24 21:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ABC粉 於 15-06-23 發表你好

原帖由 Petman 於 15-06-24 發表
送貨地址揀運到港澳店7-11取
1-2本 nt210
3-4本 nt300
thx你 同keung0413


男爵府

積分: 7841


142#
發表於 15-6-26 09:41 |只看該作者
藍莓 發表於 15-6-19 22:53
因為用過手工皂後,覺得好好,唔想再用番啲chemical嘅洗頭水同沖涼液等,所以就出去學左一款皂,嗰度唔駛自 ...
請教你如果用黎洗頭, 洗完會唔會好痴立, 梳極梳唔開, 上網睇台灣人叫皂垢. 我洗咗兩次, 頭髪立到頂唔順, 要即刻用正常洗頭水洗兩次,先洗走d痴立立... 你地會唔會咁呀,我幾乎想放棄喇


男爵府

積分: 7841


143#
發表於 15-6-26 09:45 |只看該作者
無話可說 發表於 15-6-20 12:42
養老家?用開洗頭皂,中藥皂,牛奶皂!用左半年
我都係用養老家手工皂洗頭, 洗兩次, 立到頂唔順, d頭發痴埋一條條, 梳極梳唔到...請問你有冇咁樣?


象牙宮

積分: 235830


144#
發表於 15-6-26 10:48 |只看該作者

引用:Quote:無話可說 發表於 15-6-20 12:42 養老

原帖由 aurora10 於 15-06-26 發表
我都係用養老家手工皂洗頭, 洗兩次, 立到頂唔順, d頭發痴埋一條條, 梳極梳唔到...請問你有冇咁樣? ...
我無立,反而係超鞋,超乾,要用護髮素,唔係真係梳唔到!可能我頭油頭汗多,而且染電多,傷晒



男爵府

積分: 7841


145#
發表於 15-6-26 11:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aurora10+於+15-06-26+發表我

原帖由 無話可說 於 15-06-26 發表
我無立,反而係超鞋,超乾,要用護髮素,唔係真係梳唔到!可能我頭油頭汗多,而且染電多,傷晒

...
我講漏咗鞋,我d又係好鞋,做過負離子,同color, 我試落conditioner 仲衰,




象牙宮

積分: 235830


146#
發表於 15-6-26 12:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-06-26 發表我

原帖由 aurora10 於 15-06-26 發表
我講漏咗鞋,我d又係好鞋,做過負離子,同color, 我試落conditioner 仲衰,



...
咁,可能你沖水沖得唔夠乾淨囉!我用左係鞋,但落完護髮素之後正常返!我係首先沖濕個頭,摔下,跟住用皂洗,最好用打泡網摔起泡先再摔個頭,之後沖水,一路摔乾淨,最後先落護髮素係髮尾,再沖水!


男爵府

積分: 7841


147#
發表於 15-6-26 12:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aurora10+於+15-06-26+發表我

原帖由 無話可說 於 15-06-26 發表
咁,可能你沖水沖得唔夠乾淨囉!我用左係鞋,但落完護髮素之後正常返!我係首先沖濕個頭,摔下,跟住用皂洗 ...
你通常過水過幾耐?我見淘寶賣家話3,40分鐘,好夸正係煤氣費都會好貴喇
myphoto.jpg




象牙宮

積分: 235830


148#
發表於 15-6-26 12:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-06-26 發表咁

原帖由 aurora10 於 15-06-26 發表
你通常過水過幾耐?我見淘寶賣家話3,40分鐘,好夸正係煤氣費都會好貴喇




...
嘩,邊使咁耐,我一路沖水,一路摔,我諗十幾分鐘啦!因為我頭髮長過膊,所以耐少少咁!


男爵府

積分: 7841


149#
發表於 15-6-26 13:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aurora10+於+15-06-26+發表你

原帖由 無話可說 於 15-06-26 發表
嘩,邊使咁耐,我一路沖水,一路摔,我諗十幾分鐘啦!因為我頭髮長過膊,所以耐少少咁!

...
咁我再試下過水過耐d,平時趕時間,我過2,3分鐘咋




象牙宮

積分: 235830


150#
發表於 15-6-26 15:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-06-26 發表嘩

原帖由 aurora10 於 15-06-26 發表
咁我再試下過水過耐d,平時趕時間,我過2,3分鐘咋
最好一路沖水一路摔啦,因為皂係要摔先洗得乾淨!我都要返工,朝早就咁用普通洗頭水洗下,夜晚先用皂洗


男爵府

積分: 7841


151#
發表於 15-6-26 18:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aurora10+於+15-06-26+發表咁

原帖由 無話可說 於 15-06-26 發表
最好一路沖水一路摔啦,因為皂係要摔先洗得乾淨!我都要返工,朝早就咁用普通洗頭水洗下,夜晚先用皂洗

...
好呀,聽日試下先。你一日洗兩次頭呀?




象牙宮

積分: 235830


152#
發表於 15-6-26 19:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-06-26 發表最

原帖由 aurora10 於 15-06-26 發表
好呀,聽日試下先。你一日洗兩次頭呀?
係呀,因為我捲髮,朝早唔洗變左獅子頭


男爵府

積分: 7841


153#
發表於 15-6-26 21:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aurora10+於+15-06-26+發表好

原帖由 無話可說 於 15-06-26 發表
係呀,因為我捲髮,朝早唔洗變左獅子頭





大宅

積分: 4302


154#
發表於 15-6-27 13:19 |只看該作者

回覆:淘手工皂

我第一次用洗頭皂洗完頭簡直唔敢出街,啲頭髮粘實一舊舊,跟住放棄左冇再用。塊皂俾左我老公用,佢又冇問題,可能男人頭髮短啦!

直至最近見\"無話可說\"介紹,就再淘埋洗頭皂再試,同埋知道可用檸檬酸或白醋中和,而家已洗了大約兩星期,每次洗完後再用檸檬酸,然後再過水,暫時感覺比之前好,可能有用檸檬酸,但依然冇用洗頭水咁清爽,因為問過係要適應期,所以我會繼續堅持用落去,用左手工皂後已經唔想用番化學嘢lu.


大宅

積分: 2546


155#
發表於 15-8-22 20:39 |只看該作者

回覆:淘手工皂

我想話個養老家態度勁差囉, 同佢買野好似欠佢咁。 話說買個濕疹精油,佢標價10ml,33元,內文就10ml,28元, 我第一次唔覺照33買,因為一買買左300幾元野。 到琴日想單獨買呢個精油就想買30ml,佢內文話78元,叫我拍3次10ml. 然後我發現叻,第一次33元好似貴左哦, 問多口問有冇得退啦 旺旺話可退,但話係33元哦 我話你內文寫28元10ml, 78元30ml,我冇講大話架, copy埋俾佢睇, 好,完結啦, 今日冇事做又去睇下送貨到邊,就多口問啦, 來料, 個賣家即刻阿支阿左,話可以咪去佢店買哦, 有冇搞錯,唔好話感謝我幫佢內文捉錯處啦,一句謝謝都冇,仲好似我為左5元去乞食咁,仲叫我買前好去問下佢, 真係佢講曬, 平時問多句就叫自拍得啦,家下覺得我唔問佢自拍錯, 真係幾有效都好,俾錢買難受,何況仲唔知得唔得, 我衰貪集運可以平,所以就想買多下儲住, 估唔到咁結果囉, 唉


大宅

積分: 2546


156#
發表於 15-8-22 20:40 |只看該作者

回覆:淘手工皂

真係淘足7年,未試過有咁差態的的賣家,


象牙宮

積分: 235830


157#
發表於 15-8-22 22:41 |只看該作者

引用:我想話個養老家態度勁差囉, 同佢買野好似

原帖由 牛牛2009 於 15-08-22 發表
我想話個養老家態度勁差囉, 同佢買野好似欠佢咁。 話說買個濕疹精油,佢標價10ml,33元,內文就10ml,28元, ...
下,我用左大半年呢間野,又無事喎,不過我無買精油,我買皂都有次次問下價,價錢有無變!可能你撞正個衰客服,慘


大宅

積分: 2546


158#
發表於 15-8-23 00:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 牛牛2009 於 15-08-22 發表我

原帖由 無話可說 於 15-08-22 發表
下,我用左大半年呢間野,又無事喎,不過我無買精油,我買皂都有次次問下價,價錢有無變!可能你撞正個衰客 ...



大宅

積分: 3157


159#
發表於 15-8-24 11:54 |只看該作者
藍莓 發表於 15-5-24 09:09
跟這裡的JM淘了養老家的手工皂,噚日收貨,已試了洗臉皂和沖涼皂,洗臉皂我用純紅花茶油,其實這塊都幾貴, ...
請問有無養老家條LINK呀?


男爵府

積分: 6587

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 夏天玩到顛 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


160#
發表於 15-8-25 18:33 |只看該作者

回覆:無話可說 的帖子

你有冇用番梘袋?如用,是淘的嗎? link pls


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo