影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   5


公爵府

積分: 29081


141#
發表於 17-3-14 10:20 |只看該作者

回覆樓主:

池晟真係好戲


大宅

積分: 4925


142#
發表於 17-3-21 17:53 |只看該作者
大大大妹 發表於 17-3-13 18:22
我由kill me heal me開始


子爵府

積分: 14031


143#
發表於 17-4-18 15:32 |只看該作者
被告人佢演得好好,哩套劇後對佢印象大大改觀,短髮好襯佢,man爆⋯!


侯爵府

積分: 22184


144#
發表於 17-4-18 23:01 |只看該作者
he may act in a movie soon


大宅

積分: 1619


145#
發表於 17-4-23 10:43 |只看該作者
佢拍親既劇必煲


大宅

積分: 4925


146#
發表於 17-4-25 18:40 |只看該作者
#池晟0425出道18週年#

【祝福】你說開始就開始,從不曾停留,你說挑戰就挑戰,從不曾徬徨。十八個年頭這樣漫長,你經歷多少荊棘之路,十八個年頭又悄然而去,你收穫眾多珍寶。你用十八年夯實你的演員之路,成為一名令人喜愛的優秀演員。

你說你的四十歲才是開始,於是那令人驚艷、令人唏噓、令人傾慕、令人心疼的十八載春秋,便拋諸腦後。那就一起吧,扔下沈甸過往,帶上美麗希冀,繼續用真誠和汗水,一路播種一路向前,走向更美的花路。(emoji)

(文案:雲梯,圖片來源:池晟吧zmlaiyf &DC)

myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


大宅

積分: 4925


147#
發表於 17-5-8 09:40 |只看該作者
池晟呢幾日嚟咗香港拍雜誌照!


myimage.jpg
myimage.jpg


大宅

積分: 1865


148#
發表於 17-5-8 22:11 |只看該作者
sanngsan 發表於 17-5-8 09:40
池晟呢幾日嚟咗香港拍雜誌照!



侯爵府

積分: 22184


149#
發表於 17-5-9 07:19 |只看該作者
有無行程?


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


150#
發表於 17-5-9 11:37 |只看該作者
sanngsan 發表於 17-5-8 09:40
池晟呢幾日嚟咗香港拍雜誌照!
好型呀!


大宅

積分: 4925


151#
發表於 17-5-9 11:52 |只看該作者
hksarhksar 發表於 17-5-9 07:19
有無行程?

今次池晟嚟香港主要係拍韓版Leon Magazine 男性時尚雜誌6月刊,行程就只有3天 ~ 5月6日至8曰!


大宅

積分: 4925


152#
發表於 17-5-9 11:52 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-5-9 11:37
好型呀!

造型好正!


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


153#
發表於 17-5-9 11:55 |只看該作者
sanngsan 發表於 17-5-9 11:52
今次池晟嚟香港主要係拍韓版Leon Magazine 男性時尚雜誌6月刊,行程就只有3天 ~ 5月6日至8曰!
...
希望多d fans見到佢地街拍啦, 佢自己帶囡囡黎玩咁開心


禁止訪問

積分: 2000


154#
發表於 17-5-9 18:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4925


155#
發表於 17-5-10 08:23 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-5-9 11:55
希望多d fans見到佢地街拍啦, 佢自己帶囡囡黎玩咁開心

佢星期日仲抱住個女响半島飲下午茶呢!
myimage.jpg
myimage.jpg


水晶宮

積分: 68581

親子王國15週年勳章


156#
發表於 17-5-10 13:29 |只看該作者
上星期鬧劇荒, 睇多次kmhm, 睇完好滿足.
[


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


157#
發表於 17-5-10 14:10 |只看該作者
amychoi 發表於 17-5-10 13:29
上星期鬧劇荒, 睇多次kmhm, 睇完好滿足.
KMHM你鍾意邊個人格?


水晶宮

積分: 68581

親子王國15週年勳章


158#
發表於 17-5-10 14:42 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-5-10 14:10
KMHM你鍾意邊個人格?
都係得車君同申君揀, 我鍾意車君, 實在些, 申君係好保護女主, 但始終係分列出來的.
[


大宅

積分: 4925


159#
發表於 17-5-10 15:47 |只看該作者
amychoi 發表於 17-5-10 14:42
都係得車君同申君揀, 我鍾意車君, 實在些, 申君係好保護女主, 但始終係分列出來的.
...

我中意最後所有人格溶合咗嘅車君,最完美!!


水晶宮

積分: 68581

親子王國15週年勳章


160#
發表於 17-5-10 15:49 |只看該作者
sanngsan 發表於 17-5-10 15:47
我中意最後所有人格溶合咗嘅車君,最完美!!

係呀!一個個咁離開, 好感動, 我都喊左好多次呀!
[

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo