跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1957


141#
發表於 04-8-10 15:15 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Venus,

啱啱睇完明仔爸爸影生日會d相, 真係好有水準, 影到個個BB都好靚…. 明仔爸爸辛苦晒啦!


大宅

積分: 1957


142#
發表於 04-8-10 15:18 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Venus,

妳去到力寶中心電梯下一層就係啦! :wink:

Venuscheng 寫道:

我知力寶中心係邊但唔力寶軒係邊??


子爵府

積分: 11275


143#
發表於 04-8-10 16:31 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

2kmami,
Thank you! 明天見~
連我都未睇明仔爸影的相,不過你地個個讚完明仔爸,明仔反而越來越少相呀! 因為個個都唔同明仔影。Anson-mami 都係只同明仔影左一張相咋! 明仔爸睇完問點解無人同明仔影相??


大宅

積分: 3772


144#
發表於 04-8-10 17:33 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

venus,

I love the photos that you hubby took for us. May I have a copy? Please..... I can buy the CD....

Thank you.......................

Thank everyone...for your good wishes....................


子爵府

積分: 12646


145#
發表於 04-8-10 17:44 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

其實我都有d 唔開心! 生日會個日, 我要做野, 都無抱過皓皓同大家影相!!! 甚至乎皓皓同我都唔係好多相啊!!! :-( :-( :-( :-(
該用戶已被刪除

146#
發表於 04-8-10 17:50 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1957


147#
發表於 04-8-10 17:56 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Venus,

唔係喎! 明仔爸係生日會影明仔嘅相張張都特別靚, 我最鍾意妳攬住明仔個張...好溫馨呀! 我哋當然驚影明仔啦, 明仔爸係高手, 驚有比較ma! :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 1957


148#
發表於 04-8-10 18:03 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee,

唔好唔開心啦! 知妳個日好辛苦, 不過妳有抱過新抱仔同皓皓影相架….係咪開心d呢? :wink: :wink:

Renee 寫道:
其實我都有d 唔開心! 生日會個日, 我要做野, 都無抱過皓皓同大家影相!!! 甚至乎皓皓同我都唔係好多相啊!!! :-( :-( :-( :-(


大宅

積分: 2500


149#
發表於 04-8-10 18:14 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee

唔好唔開心啦, 你對這個birthday party真係好大貢獻, d大合照都好開心吖!!! :mrgreen:

其實我同大家都好小合照, 我都真係要主動d同大家communicate多d先得!!!


子爵府

積分: 12646


150#
發表於 04-8-10 18:17 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

2kmami,

我抱新抱仔同皓皓影相係好開心, 但幣在影得唔靚囉! :-( :-( :-(

唔知點解, 我睇返d相, 影得非常唔好! 因為d相係我個friend影, 我唔係話佢影得唔靚, 但好多張相都係我個仔唔望正面. 講真! 我個friend無影BB 的經驗, 佢唔知道影親BB係要連環影好多張, 先會有一張正面.

同時, 我部相機都唔知點解, 如果係好遠的地方zoom 埋去影, d相係唔靚的! 而我同皓皓同新抱仔個幾張一d都唔好, 所以我都唔打算post 出來比妳地睇!!! 因為一拍埋Venus個d相, 真係唔見得人. 所以, 我睇完d相, 都無咩心機拎去曬!!!!!

2Kmami 寫道:
Renee,

唔好唔開心啦! 知妳個日好辛苦, 不過妳有抱過新抱仔同皓皓影相架….係咪開心d呢? :wink: :wink:


子爵府

積分: 12646


151#
發表於 04-8-10 18:26 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Cat / 2kmami,

妳地可唔可以比d意見我!

妳地知我會搞生日會. 而我知道生日會個日我同老公一定會很忙, 無可能分身幫皓皓影相. 但我唔想佢自己個生日會無一d靚相留念. 但我發覺得我同老公幫皓皓影相, 係最能補足佢個靚樣, 可能因為我地成日幫佢影!!!!

我暫時未能搵到一個我可信的朋友或親戚可以幫我影相. 而經過今次的經驗, 我真係有衝動想搵個專業攝影師係生日會到幫我影相, 但有好似好……….. 妳地點睇呢??


子爵府

積分: 12646


152#
發表於 04-8-10 18:27 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Cat,
我d大合照相都唔靚啊!!!

cat888 寫道:
Renee

d大合照都好開心吖!!! :mrgreen:


男爵府

積分: 5887


153#
發表於 04-8-10 18:31 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

[size=x-large]洋洋:

[size=x-large]祝你生日快樂, 快高長大,聰明聆利,健健康康,英俊瀟灑,風流倜儻,人見人愛,車見車載,聽教聽話........
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


男爵府

積分: 5887


154#
發表於 04-8-10 18:41 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

[size=x-large]Renee:


[size=x-large]祝你生日快樂,身體健康,青春常駐,貌美如花,心情樣貌越黎越靚,身材越黎越正,老公仔女聽教聽話.........
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


男爵府

積分: 5887


155#
發表於 04-8-10 19:01 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee,

唔好唔開心喇,生日會果日係浩浩正日生日,浩浩都係得幾張相咋,我連張 banner & 假蛋糕都無影呀,鬼叫浩浩 daddy order 要浩浩番歸食藥咩!!!!不過無法喇希望出年生日影番多 D 相補番數啦!!
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


男爵府

積分: 5887


156#
發表於 04-8-10 19:14 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee /2kmami / Venus / Anson-mami / Annie,

我本來想通知你地我聽日唔駛返金鐘,同唔到你地食飯,不過見你地咁多人,我睇下聽日時間就唔就到,因為要攪掂 D 奶同埋返中更,如果得我就過黎喇,聽日電聯喇!!!
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


大宅

積分: 1957


157#
發表於 04-8-10 19:17 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee,

我覺得皓皓生日會個日冇請專業攝影師嘅必要… 因為唔同在...個日皓皓係唯一嘅主角, 就算其他親朋戚友帶相機都會只想同皓皓影相, 妳會唔會請到一兩個朋友或親戚信得過(我指攝影技術)可以幫手做攝影師和拍攝錄機, 我相信妳請得的人都一定好樂意做的.

Please check PM.


大宅

積分: 1957


158#
發表於 04-8-10 19:19 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Isis_Iain,

等妳電話啦!

Isis_Iain 寫道:
Renee /2kmami / Venus / Anson-mami / Annie,

我本來想通知你地我聽日唔駛返金鐘,同唔到你地食飯,不過見你地咁多人,我睇下聽日時間就唔就到,因為要攪掂 D 奶同埋返中更,如果得我就過黎喇,聽日電聯喇!!!


男爵府

積分: 5887


159#
發表於 04-8-10 20:10 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

summer,

你真係好,本來 5/9 我諗緊攞唔攞假好,因為八月尾我會攞假搬屋,如果九月頭又再攞假怕比人鬧,而家改左 12/9 咁就啱哂我,Thanks

时间:九月12日(星期天)下午两点
地点:summer家里

1) summer-准备三杯鸡和肉燥饭
2) 2Kmami - 等我諗吓做什麼先...
3) 晞晞一家 (暫時諗唔到整乜野)
4) Anson-Mami
5) cat888兩公婆+樹熊軒軒 - (等我諗吓做什麼先...)
6) 明仔兩母子 (未諗到整嘜, 可唔可以淨係來食或傾計呀! 我一個人來唔想拿東西了)
7) Annie & 啟園
8) Renee+皓皓+皓皓爸爸
9) Isis_Iain 一家
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


別墅

積分: 883


160#
發表於 04-8-10 21:37 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

summer,

你真係好,本來 5/9 我諗緊攞唔攞假好,因為八月尾我會攞假搬屋,如果九月頭又再攞假怕比人鬧,而家改左 12/9 咁就啱哂我,Thanks

时间:九月12日(星期天)下午两点
地点:summer家里

1) summer-准备三杯鸡和肉燥饭
2) 2Kmami - 等我諗吓做什麼先...
3) 晞晞一家 (暫時諗唔到整乜野)
4) Anson-Mami
5) cat888兩公婆+樹熊軒軒 - (等我諗吓做什麼先...)
6) 明仔兩母子 (未諗到整嘜, 可唔可以淨係來食或傾計呀! 我一個人來唔想拿東西了)
7) Annie & 啟園
8) Renee+皓皓+皓皓爸爸
9) Isis_Iain 一家
10) Ivan + 媽咪

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo