在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


141#
發表於 09-4-3 19:32 |只看該作者
佢係年初一下午先出世..無利是呀
阿仔依家3歲2個月啦......
佢仲講緊疊字同bb話..
我喱個月先頂起心肝比佢返幼兒中心
如果佢再唔識講野,就要比佢讀特殊學校架啦

我唸住睇阿仔講野個度ok d,
如果佢9月時可以返普通幼稚園既,
就將會今年下半年開始造人計劃


原帖由 angie127 於 09-4-3 19:26 發表


年初―出世~咪上晒電視 仲有政府比大利是?
我個仔仔21個月都唔識講野~你仔仔返學未?
諗住幾時再生多個?


大宅

積分: 3538


142#
發表於 09-4-3 19:42 |只看該作者
原帖由 siukei17 於 09-4-3 19:32 發表
佢係年初一下午先出世..無利是呀
阿仔依家3歲2個月啦......
佢仲講緊疊字同bb話..
我喱個月先頂起心肝比佢返幼兒中心
如果佢再唔識講野,就要比佢讀特殊學校架啦


可能你仔仔遲講野~勿太擔心~等你仔仔讀書至諗下個都未遲啦~你先26仲好後生


我唸住睇阿仔講野個度 ...


大宅

積分: 1010


143#
發表於 09-4-3 19:52 |只看該作者
原帖由 siukei17 於 09-4-3 18:58 發表
我23歲生
預產期係個年初7,但佢初一就出世
朝早11點見紅無痛...
去到急症室1點....
入到候產室3點3(初初入去都未開始痛...入左去半個鍾度先痛)
唔知幾點入產房..(過床時尖叫中)
5點33分生完
仔仔,出世3.65kg
仲要出 ...


我個女都滿月就自動介夜奶
生女好呀
可以同佢扮靚靚


公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


144#
發表於 09-4-3 19:55 |只看該作者
我都好恨女
生阿仔個時姑娘話我個係仔時,我第一個唸法係點解有jj既
生女好,人地話女考順d架麻

原帖由 man880912 於 09-4-3 19:52 發表


我個女都滿月就自動介夜奶
生女好呀
可以同佢扮靚靚


大宅

積分: 1010


145#
發表於 09-4-3 19:59 |只看該作者
原帖由 siukei17 於 09-4-3 19:55 發表
我都好恨女
生阿仔個時姑娘話我個係仔時,我第一個唸法係點解有jj既
生女好,人地話女考順d架麻


咁又係呀
通常都係d女陪阿ma飲茶


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


146#
發表於 09-4-3 20:02 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-3 19:59 發表


咁又係呀
通常都係d女陪阿ma飲茶


無錯 ..
好似我咁 .
似似都係我陪我阿公飲茶
我阿哥n年都無同過我地飲茶 ..
食晚飯都少


公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


147#
發表於 09-4-3 20:05 |只看該作者
同埋d男人結左婚自己有頭家就會聽老婆話架麻
個老公返工都唔得閒安排假期d節目...
咁咪又係老婆安排

原帖由 man880912 於 09-4-3 19:59 發表


咁又係呀
通常都係d女陪阿ma飲茶


大宅

積分: 3538


148#
發表於 09-4-3 20:25 |只看該作者
原帖由 siukei17 於 09-4-3 19:55 發表
我都好恨女
生阿仔個時姑娘話我個係仔時,我第一個唸法係點解有jj既
生女好,人地話女考順d架麻



我都鍾意女多d~可幫她扮靚靚
不過最好―仔一女啦~好字嘛


大宅

積分: 1010


149#
發表於 09-4-3 20:26 |只看該作者
原帖由 小露比* 於 09-4-3 20:02 發表


無錯 ..
好似我咁 .
似似都係我陪我阿公飲茶
我阿哥n年都無同過我地飲茶 ..
食晚飯都少


係呀
我細佬都係咁


大宅

積分: 3538


150#
發表於 09-4-3 20:37 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-3 20:26 發表


係呀
我細佬都係咁


我係HK果陣都係我陪媽多過我Bro~
但我嫁左去英國,媽就同我Bro,弟婦&他們既仔―齊住~所以仔有仔好~
不過我始終鐘意女多d,因女會記住媽生日或特別日子多過男仔,次次媽生日都係我記得提我Bro~同女可扮靚靚,bb衫又靚d


公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


151#
發表於 09-4-3 20:47 |只看該作者
依家D BB衫真係好靚
我成日話邊個朋友生女就好.我一定會耐唔耐就買衫比佢個女過手忍...
不過唔知點解身邊D FD個個都生仔

原帖由 angie127 於 09-4-3 20:37 發表


我係HK果陣都係我陪媽多過我Bro~
但我嫁左去英國,媽就同我Bro,弟婦&他們既仔―齊住~所以仔有仔好~
不過我始終鐘意女多d,因女會記住媽生日或特別日子多過男仔,次次媽生日都係我記得提我Bro~同女可扮靚靚,bb衫又靚d ...


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


152#
發表於 09-4-3 20:48 |只看該作者
原帖由 siukei17 於 09-4-3 19:32 發表
佢係年初一下午先出世..無利是呀
阿仔依家3歲2個月啦......
佢仲講緊疊字同bb話..
我喱個月先頂起心肝比佢返幼兒中心
如果佢再唔識講野,就要比佢讀特殊學校架啦

我唸住睇阿仔講野個度 ...


3歲2個月?唔係應該返緊k1呢咩?
返左學就會好快講野..


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


153#
發表於 09-4-3 20:49 |只看該作者
咁多人like生女既?我鍾意仔多d喎...


大宅

積分: 1010


154#
發表於 09-4-3 20:52 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-3 20:37 發表


我係HK果陣都係我陪媽多過我Bro~
但我嫁左去英國,媽就同我Bro,弟婦&他們既仔―齊住~所以仔有仔好~
不過我始終鐘意女多d,因女會記住媽生日或特別日子多過男仔,次次媽生日都係我記得提我Bro~同女可扮靚靚,bb衫又靚d ...


女仔細心d嘛


大宅

積分: 1010


155#
發表於 09-4-3 20:53 |只看該作者
原帖由 siukei17 於 09-4-3 20:47 發表
依家D BB衫真係好靚
我成日話邊個朋友生女就好.我一定會耐唔耐就買衫比佢個女過手忍...
不過唔知點解身邊D FD個個都生仔


係呀..所以我都買唔少


公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


156#
發表於 09-4-3 20:59 |只看該作者
佢06年1月出世呀
所以今年先入K1...
依家E生已經幫我排左特殊架啦
因為佢講野得2歲
同埋佢太情緒化,怕佢影響到其他小朋友WOR
(佢又未去到打人,但就會大叫...一唔鍾意就訓地下....同埋唔會跟大隊做野...唔聽指令,就算佢識佢都唔聽你講)

咁我又唔想就咁就比佢入特殊WOR...
咪依家比佢返N班,睇下佢會唔會學到要坐底聽老師唱歌,講故事,跟唔跟到大隊LOR
到9月先決定讀特殊定讀K1

原帖由 月希 於 09-4-3 20:48 發表


3歲2個月?唔係應該返緊k1呢咩?
返左學就會好快講野..


大宅

積分: 1010


157#
發表於 09-4-3 21:05 |只看該作者
原帖由 月希 於 09-4-3 20:49 發表
咁多人like生女既?我鍾意仔多d喎...


但係我覺得仔百厭d


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


158#
發表於 09-4-3 22:45 |只看該作者
原帖由 siukei17 於 09-4-3 20:59 發表
佢06年1月出世呀
所以今年先入K1...
依家E生已經幫我排左特殊架啦
因為佢講野得2歲
同埋佢太情緒化,怕佢影響到其他小朋友WOR
(佢又未去到打人,但就會大叫...一唔鍾意就訓地下....同埋唔會跟大隊 ...


哦..原來係咁....
應該早d比佢返下n1果d嘛..真係有幫助架
我仔仔1歲7個月時入托兒所...都講好多單字架..返左學講得重多..一到2歲就唔停口..
到依家都係咁..一放學就"媽"我"媽"到瞓覺..我老公成日都鬧佢..做乜成日不停都要叫媽媽姐..你玩就玩..做功課就做功課啦...
佢重要衰到...媽完佢..同你講一句..又媽過..同佢傾計都比佢媽幾十次


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


159#
發表於 09-4-3 22:50 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-3 21:05 發表


但係我覺得仔百厭d


都唔係丫...我仔都ok
係學習方面心散少少同粗心大意少少
但係佢細個時..真係讚到不得了..勁好湊


大宅

積分: 3538


160#
發表於 09-4-4 00:01 |只看該作者
原帖由 siukei17 於 09-4-3 20:47 發表
依家D BB衫真係好靚
我成日話邊個朋友生女就好.我一定會耐唔耐就買衫比佢個女過手忍...
不過唔知點解身邊D FD個個都生仔


係囉!如果我有個女日日可幫她著裙,又可留長頭髮
唯有望下個係女啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo