夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   22


別墅

積分: 971


141#
發表於 19-7-1 23:09 |只看該作者
monictw 發表於 19-7-1 02:27
同路人(emoji)
我都係。。幾難既事因為c6唔理唔理,攪到咩都自己頂硬上,慢慢發現原因無左佢都可以生活到 ...

你c6應該係阿氏保加,買本書認識下,睇下有咩方法幫到自己幫到佢


子爵府

積分: 10123


142#
發表於 19-7-1 23:44 |只看該作者
你已經做得好好,但當一個人,睇咩都唔順眼嘅時候,連呼吸都喺錯㗎。
而家喺生活,而唔喺生存,不停批評你,要你將所有生活降到最低,都唔緊要..但佢都喺咩都唔滿意,無論做得幾好,都唔會欣賞你,呢段婚姻,仲點行落去..心都淡埋。
太自私同孤寒,就算有錢又有咩用?頭家冇左,攬住d錢會開心嗎?


大宅

積分: 2377


143#
發表於 19-7-2 00:08 |只看該作者
唔想叫人咁容易就放棄,但如果我係你,我會寧願自己單親湊仔都唔想對住個咁既人一世,死左仲要同佢合葬(而家好多靈位都係夫婦放一齊).....我一向都覺得一個正常家庭唔係有爸爸媽媽就夠...你老公好明顯有精神病咪一樣影響個仔....你個仔咁細都睇得出,識講唔鐘意爸爸啦(emoji)


大宅

積分: 1371


144#
發表於 19-7-2 01:05 |只看該作者
yllau 發表於 19-7-1 23:09
你c6應該係阿氏保加,買本書認識下,睇下有咩方法幫到自己幫到佢

你咁叻既。。某啲原因我對呢方面認識多左,我真係有睇過書,愈啲特徵真係似我c6, 而我覺得佢真係可能因為咁先唔識同人相處,先同自己講佢都唔想既。。


公爵府

積分: 29337

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


145#
發表於 19-7-2 01:52 |只看該作者
本帖最後由 小菜豆 於 19-7-2 02:15 編輯

回覆 yllau 的帖子

我經歷同樓主差唔多,小朋友被懷疑自閉症譜系,
而小朋友有些表現同C6相似,
所以我覺得遺傅所致亞氏保加症。冇同理心,有社交障礙。但係專一有專長。又係一激動就想用暴力凶人,
試過得罪佢果段時間每晚用枕頭大大力焗醒我。
甚至老爺都係,咁難相處,奶奶已經同佢離婚。
C6精於計數同管理。做酒店經理。佢又係乜都要格價,成日話我唔行多兩步去藥房買BB野同日用品。
每晚開excel記開支。
拍拖時佢教我用半年時間儲蓄到十萬,
所以欣賞佢,婚前又係有朋友叫我考慮清楚呢個人,當然結婚後被佢佔據咗果十萬。又係拍拖時叫我每個月比6千蚊佢做結婚預備。
又係用我名買咗層屯門樓,明明原本兩個都住大圍。
結婚後扣除三千幾蚊基本生活,份糧俾佢cap晒。
果三千零包自己返工交通,一家三口同工人買餸錢,
家裡雜項小朋友奶粉尿片都係我買,
唔夠錢洗或想買好d野食俾小朋友,
就拿單出來懇求佢比多兩三百,
就好似另一張帖嘅“c6要實報實銷”一樣。
仲話我應該搵part-time幫補唔係問佢攞,
雖然有工人,但係佢係屋企嘅時候都要人服侍,
除了平日要湊b同服侍佢,
仲要我weekend幫佢睇鋪,
我呢兩年都係挨到免疫力下降出濕疹。
連睇醫生錢都冇。







男爵府

積分: 5596


146#
發表於 19-7-2 03:07 |只看該作者
回覆 monictw 的帖子

離晒譜自己媽嗰份錢都去慳,你奶奶超好人 。


男爵府

積分: 5596


147#
發表於 19-7-2 03:24 |只看該作者
回覆 monictw 的帖子

樓主 好佩服你可以同佢相處咁耐
佢唔止傷害你仲傷害個仔嘅弱小心靈。
覺得佢好恐怖講呢啲說話:
“同我一齊你唔需要開心㗎”
“最後悔生咗你”
“買任何嘢之前要問過我”
想用暴力嚟控制你表達情緒。。。
你同自己養自己無分別, 仲要被精神虐待。


男爵府

積分: 5596


148#
發表於 19-7-2 03:30 |只看該作者
回覆 YeungngNganmld 的帖子

樓主 你現在好嗎?無意中睇到你帖文覺得好難過
好鄧你辛苦
未來幾十年你同仔仔點同呢個人過 點相處
經濟分得咁清楚 單親仲好過咁嘅生活。


別墅

積分: 971


149#
發表於 19-7-2 13:34 |只看該作者
monictw 發表於 19-7-2 01:05
你咁叻既。。某啲原因我對呢方面認識多左,我真係有睇過書,愈啲特徵真係似我c6, 而我覺得佢真係可能因為 ...

咁你c6知唔知自己係阿氏保家?如果情況咁嚴重,其實要去搵specialist 學下控制自己情緒,同人相處技巧。仲有大半世要過,唔好諗住忍,要尋求方法改善。


大宅

積分: 1371


150#
發表於 19-7-2 16:54 |只看該作者
yllau 發表於 19-7-2 13:34
咁你c6知唔知自己係阿氏保家?如果情況咁嚴重,其實要去搵specialist 學下控制自己情緒,同人相處技巧。仲 ...

本帖最後由 monictw 於 19-7-2 17:01 編輯

我睇啲書,書入面形容 亞氏保加症狀同佢就真係好似。 我都有同佢提過,但係當然成人係唔會認自己有呢啲問題,反而好反感,佢我就理唔到亦唔想理, 阿仔唔多唔算都遺傳咗啲,所以我都係主力train 亞仔,
c6就。。勸又勸過,鬧又鬧過。。我亦都叫會見下精神科,但佢極度抗拒,又係提個錢字,話要錢既野佢唔會做,我話我比,佢話你既錢即係屋企既錢,咁我就算吧啦,由得佢


翡翠宮

積分: 75393


151#
發表於 19-7-3 10:45 |只看該作者
monictw 發表於 19-7-2 16:54
本帖最後由 monictw 於 19-7-2 17:01 編輯

我睇啲書,書入面形容 亞氏保加症狀同佢就真係好似。 我都有 ...

睇錢大過晒所有野
點可能生活得快樂?佢自己唔快樂,身邊既人也很難快樂


大宅

積分: 1371


152#
發表於 19-7-3 11:21 |只看該作者
Smallraindrop 發表於 19-7-3 10:45
睇錢大過晒所有野
點可能生活得快樂?佢自己唔快樂,身邊既人也很難快樂
...

你講得岩,一位朋友跟我同c6是common frd。 朋友都話佢唔係唔錫唔愛我,只不過佢唔識錫自己,一個連自己都唔識愛錫既人係唔會識愛錫身邊既人。 佢自己係咁要求別人都要係咁。 。在佢身邊的人一係離開,唔離開唯有改變自己,呢類人自己唔會改


別墅

積分: 971


153#
發表於 19-7-3 12:03 |只看該作者
monictw 發表於 19-7-2 16:54
本帖最後由 monictw 於 19-7-2 17:01 編輯

我睇啲書,書入面形容 亞氏保加症狀同佢就真係好似。 我都有 ...

亞氏保加唔係精神病,你叫佢睇精神科佢一定會反感,要好有技巧同佢講。英文比較多亞氏書,台灣近年都多左,有d係寫俾亞氏的另一伴,教你點去handle你的亞氏c, 你去online 書店search 下。對你點教個仔都有幫助,如果佢真係遺傳左佢爸爸的亞氏特質。


大宅

積分: 1371


154#
發表於 19-7-3 12:47 |只看該作者
yllau 發表於 19-7-3 12:03
亞氏保加唔係精神病,你叫佢睇精神科佢一定會反感,要好有技巧同佢講。英文比較多亞氏書,台灣近年都多左 ...

其實我諗係我要去睇精神科,我捱得好辛苦,亞仔係學校表現唔理想,已經有比訓練,但每日湊放學都被老師捉住講,好大壓力,顧個仔同自己都已筋疲力竭,好想大哭一場


伯爵府

積分: 15447


155#
發表於 19-7-3 13:36 |只看該作者
橫掂都係洗緊自己錢,你媽媽又唔介意幫手湊,咁你仲留喺度?


公爵府

積分: 29337

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


156#
發表於 19-7-3 13:38 |只看該作者
本帖最後由 小菜豆 於 19-7-3 13:39 編輯

回覆 monictw 的帖子

你囝囝你學校情況係點?我仔而家係HAPPY SCHOOL讀N班,
老師話佢返學坐唔定, DAY DREAM,
當然有讚佢好奇心強,
8月K1佢轉本地私幼,
我都擔心冇以前HAPPY SCHOOL咁包容。

唔好咁灰啦, 小朋友會慢慢進步。
我仔叫佢食飯洗澡叫10次才俾回應, 其實佢DADDY都係唔應人
做媽媽要好有愛心好大包容。


大宅

積分: 1371


157#
發表於 19-7-3 13:41 |只看該作者
小菜豆 發表於 19-7-3 13:38
回覆 monictw 的帖子

你囝囝你學校情況係點?我仔而家係HAPPY SCHOOL讀N班,

仔仔讀緊e位,係高功能自閉譜系,有很多方面要改進同比trainning, 老師今日剛剛問我有無諗過轉校,佢過仔仔升k2會吃力

*老師吃力的意思是佢地難照顧我仔,但我仔學術上無問題,記性仲好好,係有行為問題


子爵府

積分: 11928


158#
發表於 19-7-3 13:52 |只看該作者
每日放工返黎應該攰到暈,你老公仲可以用EXCEL計下每日開支,佢真係緊張錢多過任何野....仲要成日計日用品幾錢。邊度平D呢樣野我老公都有話我,話我成日唔格價,其實只係差幾蚊,我冇時間同精力慢慢格,我都要返工,而且錢係我比。我通常話唔記得幾錢就算,或者答下次唔會去呢度買求其應下佢! 冇你老公咁誇張,成日計住曬。

如果我係你,我會好心淡,仲話唔洗理開唔開心,跟住佢做就得,佢咁都講得出? 真係連工人都不如....

如果你可以搵到另一份工,就帶埋個仔走啦。



公爵府

積分: 29337

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


159#
發表於 19-7-3 13:53 |只看該作者
回覆 monictw 的帖子

呢間幼稚園冇呢方面配套,老師冇呢方面經驗, 冇辦法啦。
轉過間有愛心嘅幼稚園都無妨。
唔好咁灰, 欣賞下妳仔仔叻嘅一面。
高功能自閉症即係智商高,
只要調整好行為, 正確人生觀, 日後一定有成就。
好多天才兒童都係咁。
我都欣賞自己個仔平日可以自己玩好耐, 唔痴人。
佢DAY 1 返學已經唔喊。


大宅

積分: 1371


160#
發表於 19-7-3 15:35 |只看該作者
小菜豆 發表於 19-7-3 13:53
回覆 monictw 的帖子

呢間幼稚園冇呢方面配套,老師冇呢方面經驗, 冇辦法啦。

多謝你。
仔仔而家am讀緊呢間主流幼稚園, 下午讀e位。 有考慮轉校,但想keep返e位
所以如果轉主流轉返主流am, 我諗緊會唔會情況都同而家一樣。。。定係我應該轉去一間有i位既幼稚園?( 老師理論上會接觸多啲sen 學生,咁當然我仔係普通學生咁讀,唔會i位既服務)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo