自由講場

跳至

首頁

尾頁
   76


禁止訪問

積分: 999


141#
發表於 18-10-3 00:07 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17126


142#
發表於 18-10-3 00:08 |只看該作者
本帖最後由 杜小田 於 18-10-3 00:10 編輯
lovebaby888 發表於 18-10-2 23:38
我會努力 希望早日忘記不快 謝謝你
祝你和家人開心快樂

你的不愉快經歷真的好好好慘!

贊成你徹徹底底爆一次出嚟, 咪心中那道鬱結揮之不去!


講了出來, 可以宣洩, 可以知道很多人為你抱不平, 可以少一個受害者,
更可以真正面對此事, 然後可以放下! 這樣時間才可以成為你真正的治療師


你要加油呀! 現在有仍然疼你的老公, 可愛的孩子!


珍珠宮

積分: 39399

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


143#
發表於 18-10-3 00:09 |只看該作者
HoshiSora 發表於 18-10-2 22:35
婦產科,有時男醫生反而比女醫生體貼。

當然,也有很好的女婦產科!

呢句真
衰起上嚟,女性d理性比男性的企硬更無情講!


大宅

積分: 3269


144#
發表於 18-10-3 00:11 |只看該作者
OKC 發表於 18-10-2 22:07
去醫管局投訴佢,搵生果報記者等多些人知道

應該係去medical counsil


子爵府

積分: 12680


145#
發表於 18-10-3 00:14 |只看該作者
本帖最後由 Duster 於 18-10-3 00:29 編輯

lovebaby888 發表於 18-10-2 21:59
我遇上一個超冇醫德嘅名人御用婦產科醫生,之慘痛生仔經歷

呢位醫生好出名(林青霞、張柏芝、郭晶晶郭富城 ...


樓主,我也身為媽媽,非常同情你的感受。看到最後你拒絕比附加費,同朋友一起大罵個衰醫生一頓,簡直大快人心。樓主,你其實好叻好勇敢,希望你盡快忘掉那些不快的經歷。


Btw,因為你這個post,我特登去google一下這位醫生的資料,我看他的照片明明是一個男人,但報導又話佢係周梁X怡的親姊,我想請問你這位醫生究竟是男定女?


子爵府

積分: 13655


146#
發表於 18-10-3 00:16 |只看該作者
lovebaby888 發表於 18-10-2 21:59
我遇上一個超冇醫德嘅名人御用婦產科醫生,之慘痛生仔經歷

呢位醫生好出名(林青霞、張柏芝、郭晶晶郭富城 ...

明星個D你米掂啦,看不起一般病人


男爵府

積分: 5762


147#
發表於 18-10-3 00:17 |只看該作者

回覆樓主:

樓主,其實你好叻,我睇完你個post先諗起自己當年係比醫生電話遙控落催生藥同人工穿水而自己無say no!

不過呢件事真係唔好怪你老公,你係產房,人質係醫生手,再刺激個癲醫生你可能仲惨!


子爵府

積分: 13655


148#
發表於 18-10-3 00:18 |只看該作者
lovebaby888 發表於 18-10-2 22:08
續篇
到我出院埋單當日,除咗接生費70,000!佢加咗15,000附加費喺張單!我打電話同佢理論!「我已經拒絕 ...

本帖最後由 964000 於 19-3-11 17:35 編輯

Del


男爵府

積分: 7939


149#
發表於 18-10-3 00:27 |只看該作者
lovebaby888 發表於 18-10-2 23:05
生完仔之後要檢查傷口 我搵左第二個醫生 我先發覺原來男醫生咁溫柔
咁你依家咪對生bb陰影好大囉?支持你一定要complain 到底呀


伯爵府

積分: 15107


150#
發表於 18-10-3 00:27 |只看該作者
回覆 littlemelody 的帖子

我響私家。 我早左2 星期,果日見紅2 日都生吾出最後要開刀


侯爵府

積分: 20302


151#
發表於 18-10-3 00:28 |只看該作者
嘩!好慘!好賤格既所謂名醫!政府醫生都好過佢!爆佢全名!將經歷寫去報館!!


珍珠宮

積分: 36809


152#
發表於 18-10-3 00:32 |只看該作者
foggyao 發表於 18-10-3 00:09
呢句真
衰起上嚟,女性d理性比男性的企硬更無情講!

有時女人對女人,反而冇咁細心


大宅

積分: 3812


153#
發表於 18-10-3 00:40 |只看該作者

回覆樓主

你冇錄音,又冇證據
小心俾人告

利申:我唔識佢


公爵府

積分: 26549


154#
發表於 18-10-3 00:46 |只看該作者
~phyllis~ 發表於 18-10-3 00:17
樓主,其實你好叻,我睇完你個post先諗起自己當年係比醫生電話遙控落催生藥同人工穿水而自己無say no!

不過 ...

本帖最後由 littlemelody 於 18-10-3 00:48 編輯

x2

我諗電話遙控催生同埋穿羊水好平常做法, 當初 我冇質疑過我個醫生, 因為我都好信任佢。但係而家諗返起,可能佢都係就自己時間,咁呢個做法亦都好似冇乜唔妥


公爵府

積分: 26549


155#
發表於 18-10-3 00:49 |只看該作者
QUEEN314 發表於 18-10-3 00:27
回覆 littlemelody 的帖子

我響私家。 我早左2 星期,果日見紅2 日都生吾出最後要開刀 ...

咁你白白要住多兩日,喺私家醫院嚟講, 住多兩日都幾肉赤


男爵府

積分: 5894


156#
發表於 18-10-3 01:09 |只看該作者
Duster 發表於 18-10-3 00:14
樓主,我也身為媽媽,非常同情你的感受。看到最後你拒絕比附加費,同朋友一起大罵個衰醫生一頓,簡直大快 ...

我都google咗,我諗係女醫生,不過個樣勁似男人


侯爵府

積分: 24112


157#
發表於 18-10-3 01:18 |只看該作者
jellomama 發表於 18-10-2 22:26
回覆 lovebaby888 的帖子

後來我轉咗睇李X謙醫生,非常細心,係一位好好嘅醫生。 ...

福?


子爵府

積分: 11706


158#
發表於 18-10-3 01:19 |只看該作者
manfatcentre 發表於 18-10-2 22:34
医生係大哂,不要浪費時間。好黑暗的

你投訴咗,佢起碼要用時間去回覆醫委會,煩下佢都好呀!


用戶要求終止服務

積分: 7575


159#
發表於 18-10-3 01:32 |只看該作者
投訴佢....鄧樓主慘,生仔已夠辛苦......重遇到呢d醫生....


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


160#
發表於 18-10-3 01:32 |只看該作者
醫生態度好有問題, 但姑娘亦有責任問你入院前有冇大便, 冇就會幫你放.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo