立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1555
原帖由 adayautsang 於 09-7-4 02:42 發表 我要睇住佢食奶咀, 唔睇佢會拋落地.
原帖由 IPBB 於 09-7-4 13:55 發表 我個fd比左支介手指水滴落個奶咀到, 跟住比個bb食, 之後, 佢個bb就唔食奶咀, 介左 ! 你可以試下, 因為我都想拎個d介手指水同我個仔介食手指呀! 不過唔知得唔得! ...
積分: 1702
原帖由 louisnancy 於 09-7-6 00:07 發表 你bb成日食手指, 會唔會有(倒)(刺)呀, 因為我仔仔佢唔係成日食手指, 但佢有好多(倒)(刺)唔知點解 ??
原帖由 littlechuhk 於 09-7-6 00:42 發表 我小b又係喎...真係唔知點解喎!
積分: 1157
原帖由 IPBB 於 09-7-4 13:51 發表 生日快樂呀 !
原帖由 IPBB 於 09-7-4 13:52 發表 你仔仔肯食奶咀呀! 係架, 你唔睇住, 佢會拋落地架 !
原帖由 Jessiechow720 於 09-7-4 23:19 發表 Happy Birthday, BB
原帖由 YanYanCup 於 09-7-5 22:40 發表 小b生日快樂呀 !
原帖由 louisnancy 於 09-7-6 00:04 發表 ada啟然同熙仔差唔多, 食食下可以把奶咀拋落地, 真係攪野hehe
男爵府
積分: 9803
原帖由 adayautsang 於 09-7-4 02:47 發表 今日同小b慶祝完生日, 佢好開心! 希望你地小b都有個開心愉快"生日"
原帖由 louisnancy 於 09-7-6 01:25 發表 我而家見到佢有(倒)(刺)呢我即刻剪左去, 夜晚訓之前幫佢渣d潤膚膏, 希望ok啦, 我都係用左幾日.
積分: 4128
原帖由 BBBaMI1318 於 09-6-24 22:53 發表 到時可以見面傾吓. What food you will give BB eat now?
原帖由 adayautsang 於 09-6-25 13:20 發表 生日會我地一齊坐, Table 7. 你有兩個小朋友? 大女幾時出世, 小b幾多號出世? 我都有兩個, 大女2005年出世, 小b3號出世.
原帖由 YanYanCup 於 09-7-3 16:18 發表 hello 各位MaMa, 我BB是7月8日出世, 家住奥運, 可唔可以join 你哋傾呀?
原帖由 adayautsang 於 09-7-6 16:08 發表 多謝!
原帖由 socket 於 09-7-6 17:41 發表 妳地會點同bb慶祝生日呀 ???
原帖由 adayautsang 於 09-7-6 16:19 發表 Nancy 你都嚟咗, 可以多d話題啦.
原帖由 littlechuhk 於 09-7-6 22:18 發表 凡士林得唔得呢?
原帖由 肥媽 於 09-7-6 23:14 發表 無特別, 都係一家切cake...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy