時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   12


水晶宮

積分: 52923

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


141#
發表於 22-3-13 13:47 |只看該作者
呃人係澳門人?佢影衰香港人


伯爵府

積分: 16136


142#
發表於 22-3-13 13:50 |只看該作者
大家都係中國人

乜內地人好鍾意分大陸人香港人兩個唔同群族㗎咩


大宅

積分: 1934


143#
發表於 22-3-13 13:51 |只看該作者

回覆樓主:

其實可否搞清楚,呢班返內地播毒嘅,到底係香港人,定新香港人。

如果見利而嚟香港,見患而逃回家鄉,咁就唔算係香港人。


子爵府

積分: 13508


144#
發表於 22-3-13 13:54 |只看該作者
點解果隻昆蟲類動物唔使丟烏紗?


珍珠宮

積分: 31979

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


145#
發表於 22-3-13 13:57 |只看該作者

偏心


大宅

積分: 2212


146#
發表於 22-3-13 13:58 |只看該作者

回覆樓主:

政治既野我地平常家庭唔到我地理同人地點講點睇,而家大部份香港人都系為自己生活同家庭付出已經夠忙,仲要兼顧埋人地睇法同負面情緒,唔好甘辛苦諗太多,明天會更好,全球都面對同一樣問題,心態决定你對事情正面/負面睇法。樂觀解决當前,再過5年回頭看今天的事情已過去也要面對生活。不會對今天任何人睇法,想法去改變自己。


大宅

積分: 4306


147#
發表於 22-3-13 13:58 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:01
我會話比人聽、是澳門人~

香港今次疫情、搞到深圳雞毛鴨血、甚至影響全國。

何止深圳,仲惹埋上海添。


男爵府

積分: 8674


148#
發表於 22-3-13 13:59 |只看該作者
Jakmm 發表於 22-3-13 12:18
咁你唔好要張香港身分證啦

你成日係度講香港呢樣果樣,有意思咩?

佢出名不知所謂


大宅

積分: 2067


149#
發表於 22-3-13 13:59 |只看該作者
Jakmm 發表於 22-3-13 13:27
佢玩大左,唔敢回應

由噚日開始一直係度講香港如何唔好,內地如何好

佢通常等有人幫佢出頭就會出返嚟,大家耐心等多一陣。


別墅

積分: 824


150#
發表於 22-3-13 14:04 |只看該作者
Happyyday 發表於 22-3-13 13:59
佢通常等有人幫佢出頭就會出返嚟,大家耐心等多一陣。



大宅

積分: 4306


151#
發表於 22-3-13 14:08 |只看該作者
mercurycc 發表於 22-3-13 12:25
記得19年旅行,
話香港來,即比人問香港咁好,
點解你地d可以打爛自己地方?

打爛香港多得啲黃色物種囉,黃人有冇骨氣唔拎政府消費卷?佢地拎得快過兔仔,移咗民仲諗盡方法攞著數。


大宅

積分: 4844


152#
發表於 22-3-13 14:11 |只看該作者

回覆樓主:

快啲走,好行夾唔送


伯爵府

積分: 16536


153#
發表於 22-3-13 14:12 |只看該作者
Jakmm 發表於 22-3-13 13:38
你口中既呢D人,10個有9個係移民落香港,宜家上去自已屋企避難,等香港無事又會落香港㗎啦
...

例如定期返公屋開吓水喉,去藥房買吓正版藥


伯爵府

積分: 16536


154#
發表於 22-3-13 14:14 |只看該作者
zbt 發表於 22-3-13 13:58
何止深圳,仲惹埋上海添。

?入境隔離足14+7,上海政府自己揾間唔合格酒店做檢疫酒店,都關香港事?
咁吉林呢?唔係入埋香港數呀


珍珠宮

積分: 30994

2018復活節勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


155#
發表於 22-3-13 14:23 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:01
我會話比人聽、是澳門人~

香港今次疫情、搞到深圳雞毛鴨血、甚至影響全國。

我唔會,香港係有好多唔好,但有邊一個地方係完美架?大陸發展好快 亦都好欣賞,但我依然都係最愛香港


子爵府

積分: 10273


156#
發表於 22-3-13 14:24 |只看該作者
上次不是証實了是大陸人偷渡來香港 ,再偷渡回大陸,令到大陸有疫情。正常香港回大陸是要隔離,出了问题 ,同樣和香港你會责備一樣 ,你是否應指责内地関口外防不力呢?
你作为中國香港人不是更應認自己是香港人,在地網站解说一下。
不是的話,你和黄人有何分别?都是在分化中港兩地人民感情!


別墅

積分: 774


157#
發表於 22-3-13 14:26 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:01
我會話比人聽、是澳門人~

香港今次疫情、搞到深圳雞毛鴨血、甚至影響全國。


算吾算講大話


男爵府

積分: 8220


158#
發表於 22-3-13 14:27 |只看該作者
happy55 發表於 22-3-13 12:05
我住係香港,都唔明點解唔封香港,日日幾萬幾萬,都唔知攪乜

隻鵝仲要唔洗落台,我見到東莞今日撤職咗幾個官,東莞都無香港咁誇張。但係吖鵝地位穩如泰山
做人,5好難为自己


男爵府

積分: 8526


159#
發表於 22-3-13 14:30 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:33
香港最大問題係到今日、都無官員被問責下台~

政府每個部門、都搞到一塌糊塗、朋友做 ...

咪玩啦,林鄭係中央任命架,質疑佢點解仲在位咁咪即係質疑中央政府。問責下台都要上面肯先得架,如果上面要人下台你估林鄭保得住咩。


伯爵府

積分: 15925


160#
發表於 22-3-13 14:33 |只看該作者
回覆 大力大力 的帖子

其實呢排返去係內地來讀書d 學生同單非帶小朋友返去避疫多,正常香港人有份工,都唔會travel.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo