立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 30269
原帖由 fre124124 於 10-12-7 14:30 發表 Thanks 我想問下各位.. 你地小朋友宜家有無唔肯食飯/noodles..晞晞由上星期中到宜家.. 日日放學都唔肯食rice/ noodles..夜晚又好似唔洗食咁... 我可以點做 (我宜家晚晚都迫佢食少少飯..真係出哂發寶.. 跟住返屋企 ...
積分: 32869
原帖由 fre124124 於 10-12-7 14:44 發表 鬧係無用... 佢咪喊..
侯爵府
積分: 21496
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 14:56 發表 咁不如去pizza hut~~
原帖由 mamibbchu 於 10-12-7 14:58 發表 有無問佢點解食咁少? 因為d野唔o岩食,定係佢無胃口? 如果佢lunch & dinner都唔多肯食or食得少,佢可能有心等你開大支d奶奶俾佢,咁就好易惡性循環~ 我係你我就會趁星期六日整治佢,佢唔食or食得少就餓鬼佢,唔offer其 ...
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 15:00 發表 狠心....karen絕對冇問題~~
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 14:59 發表 都得呀...青衣城吖~~~ pizza hut可唔可以包場開party嫁先~~~
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 14:58 發表 知唔知點解佢唔肯食??喉嚨好返哂未?? 會唔會啲餸唔啱胃口??
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 14:57 發表 點解你自己買餸既??
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 15:01 發表 我見過有人開生日會lor~~
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 15:02 發表 d細路唔係呢樣...就係個樣, 真係煩~~
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 15:06 發表 而家差唔多日日都係晞進話事食咩餸嫁~~
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 15:04 發表 咁ok吖~~~有個小範圍比佢哋跑下~~
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 15:07 發表 咁識食~~
原帖由 mamibbchu 於 10-12-7 15:09 發表 我地真係包場咩??
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 15:09 發表 嚟嚟去去咪又係豬牛雞魚豆付菜~~~ 自己揀冇藉口話唔食嘛~~
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 15:18 發表 豆付好寒嫁...少食為妙~~
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 15:16 發表 唔.....好貴嫁~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy