興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


141#
發表於 10-12-7 14:58 |只看該作者
原帖由 fre124124 於 10-12-7 14:30 發表


Thanks

我想問下各位.. 你地小朋友宜家有無唔肯食飯/noodles..晞晞由上星期中到宜家.. 日日放學都唔肯食rice/ noodles..夜晚又好似唔洗食咁... 我可以點做 (我宜家晚晚都迫佢食少少飯..真係出哂發寶.. 跟住返屋企 ...


知唔知點解佢唔肯食??喉嚨好返哂未??
會唔會啲餸唔啱胃口??

[ 本帖最後由 ilovejanwong 於 10-12-7 15:00 編輯 ]


珍珠宮

積分: 32869


142#
發表於 10-12-7 14:58 |只看該作者
原帖由 fre124124 於 10-12-7 14:44 發表


鬧係無用... 佢咪喊..


可唔可以問佢想食咩..你就整咩呀~~mouth:


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


143#
發表於 10-12-7 14:58 |只看該作者
原帖由 fre124124 於 10-12-7 14:30 發表


Thanks

我想問下各位.. 你地小朋友宜家有無唔肯食飯/noodles..晞晞由上星期中到宜家.. 日日放學都唔肯食rice/ noodles..夜晚又好似唔洗食咁... 我可以點做 (我宜家晚晚都迫佢食少少飯..真係出哂發寶.. 跟住返屋企 ...


有無問佢點解食咁少?
因為d野唔o岩食,定係佢無胃口?
如果佢lunch & dinner都唔多肯食or食得少,佢可能有心等你開大支d奶奶俾佢,咁就好易惡性循環~
我係你我就會趁星期六日整治佢,佢唔食or食得少就餓鬼佢,唔offer其他野俾佢,一定要等夠鐘先食下一餐,如果tea同臨瞓係食奶奶,唔好開多俾佢,你預佢半夜會餓醒or會早起身食奶奶,不過你就要狠心,同埋辛苦d~~

[ 本帖最後由 mamibbchu 於 10-12-7 15:00 編輯 ]


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


144#
發表於 10-12-7 14:59 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 14:56 發表


咁不如去pizza hut~~


都得呀...青衣城吖~~~
pizza hut可唔可以包場開party嫁先~~~


珍珠宮

積分: 32869


145#
發表於 10-12-7 15:00 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-7 14:58 發表


有無問佢點解食咁少?
因為d野唔o岩食,定係佢無胃口?
如果佢lunch & dinner都唔多肯食or食得少,佢可能有心等你開大支d奶奶俾佢,咁就好易惡性循環~
我係你我就會趁星期六日整治佢,佢唔食or食得少就餓鬼佢,唔offer其 ...


狠心....karen絕對冇問題~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


146#
發表於 10-12-7 15:01 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 15:00 發表


狠心....karen絕對冇問題~~


直頭拿手添啦~~~


珍珠宮

積分: 32869


147#
發表於 10-12-7 15:01 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 14:59 發表


都得呀...青衣城吖~~~
pizza hut可唔可以包場開party嫁先~~~


我見過有人開生日會lor~~


珍珠宮

積分: 32869


148#
發表於 10-12-7 15:02 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 14:58 發表


知唔知點解佢唔肯食??喉嚨好返哂未??
會唔會啲餸唔啱胃口??


d細路唔係呢樣...就係個樣, 真係煩~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


149#
發表於 10-12-7 15:03 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 14:57 發表


點解你自己買餸既??


我家大少次次問定佢佢都唔知食乜好...一放工就鬼咁多主意,即係搵我嚟攪~
不過佢負責煮,所以我忍佢......


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


150#
發表於 10-12-7 15:04 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 15:01 發表


我見過有人開生日會lor~~


咁ok吖~~~有個小範圍比佢哋跑下~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


151#
發表於 10-12-7 15:06 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 15:02 發表


d細路唔係呢樣...就係個樣, 真係煩~~


而家差唔多日日都係晞進話事食咩餸嫁~~


珍珠宮

積分: 32869


152#
發表於 10-12-7 15:07 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 15:06 發表


而家差唔多日日都係晞進話事食咩餸嫁~~


咁識食~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


153#
發表於 10-12-7 15:09 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 15:04 發表


咁ok吖~~~有個小範圍比佢哋跑下~~


我地真係包場咩??


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


154#
發表於 10-12-7 15:09 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 15:07 發表


咁識食~~


嚟嚟去去咪又係豬牛雞魚豆付菜~~~
自己揀冇藉口話唔食嘛~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


155#
發表於 10-12-7 15:11 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-7 15:09 發表


我地真係包場咩??


實際嚟講係間個範圍,好似開生日會咁啫~~


珍珠宮

積分: 32869


156#
發表於 10-12-7 15:16 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-7 15:09 發表


我地真係包場咩??


唔.....好貴嫁~~


珍珠宮

積分: 32869


157#
發表於 10-12-7 15:18 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-7 15:09 發表


嚟嚟去去咪又係豬牛雞魚豆付菜~~~
自己揀冇藉口話唔食嘛~~


豆付好寒嫁...少食為妙~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


158#
發表於 10-12-7 15:22 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 15:18 發表


豆付好寒嫁...少食為妙~~


我以為涼咋...所以有一輪佢日日都話食,姐姐呃佢話冇開門~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


159#
發表於 10-12-7 15:23 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-7 15:16 發表


唔.....好貴嫁~~


會唔會有minimum呢??等我去問下先~~
或者你哋有冇其他好提議呀~~


珍珠宮

積分: 32869


160#
發表於 10-12-7 15:25 |只看該作者
今日唔知典解好鬼眼訓....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo