想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


141#
發表於 11-10-2 18:31 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 18:22
佢宜家自己出左去 可能佢真係要去消化一下 佢成日話叫我唔好咁緊張
好喇 我放鬆心情 放過佢一次 自己激氣 ...

其實最緊張係佢至真,現在又唔講得,佢出去代表佢要找洞洞消化吓,佢返嚟實話無耶,佢唔想俾妳知佢有幾擔心....因佢係男人嘛,佢這樣妳反而開心呢...因佢好言重諗緊妳們這一家的安排呢,妳聽落去覺得"使唔使呀,一直都係這樣安排呢,重要諗"唔明呢???!!這就是男人星球生活law~~=男人唔明女人為何咁緊張一樣!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4490


142#
發表於 11-10-2 18:32 |只看該作者

引用:Hsha+好的+咁我晏d先洗+即吹乾+! +

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-02 發表
Hsha 好的 咁我晏d先洗 即吹乾 !
不過其他嘅chemical就唔做得啦




男爵府

積分: 6108


143#
發表於 11-10-2 18:33 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

我仲諗住去整頭髮...




大宅

積分: 4617


144#
發表於 11-10-2 18:34 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 18:24
同埋我今晚可唔可以洗頭....

可以....無問題,除非妳覺得好唔舒服明天才洗law~~

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4490


145#
發表於 11-10-2 18:35 |只看該作者

引用:我仲諗住去整頭髮... +

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-02 發表
我仲諗住去整頭髮...
不過我弟婦有咗嗰時都有電




男爵府

積分: 6108


146#
發表於 11-10-2 18:35 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

希望佢真係咁樣 唔知佢番黎會同我講咩呢 不過我估佢都應該開心ge,..之前佢都有成日問 可能我太心急心情又唔好佢又好似唔想理我咁 ..我無事的 唔會亂諗野




大宅

積分: 4617


147#
發表於 11-10-2 18:36 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 18:33
我仲諗住去整頭髮...

吓~~~~唔好電頭髮染髮wor!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


148#
發表於 11-10-2 18:36 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

做焗油有無問題?




翡翠宮

積分: 93975

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


149#
發表於 11-10-2 18:37 |只看該作者

回覆:急急急!可否幫我睇下 好緊張r

我都見綠d有淺線,過兩天用晨v再驗會深色架喇



◕順其自然啦~♥ ◕


大宅

積分: 4617


150#
發表於 11-10-2 18:39 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 18:35
希望佢真係咁樣 唔知佢番黎會同我講咩呢 不過我估佢都應該開心ge,..之前佢都有成日問 可能我太心急心情又唔 ...

佢返嚟咩都唔會講law!!!因唔想俾妳知佢有幾擔心妳呢...妳估好似我哋成日掛起口邊有幾掛住妳咩....傻瓜
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


151#
發表於 11-10-2 18:39 |只看該作者
kekka 發表於 11-10-2 18:37
我都見綠d有淺線,過兩天用晨v再驗會深色架喇

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


152#
發表於 11-10-2 18:42 |只看該作者

回覆:kekka 的帖子

要過兩天?
我頭先用晨尿之間果次再驗cb compact, 得一條淺線 我諗住聽朝再驗呀




男爵府

積分: 6108


153#
發表於 11-10-2 18:43 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我諗都係....好彩咁岩放假係家 我做住病人等佢照顧我




侯爵府

積分: 20719


154#
發表於 11-10-2 18:52 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

唔係話訓. 咩都唔郁就係好 明天一早快去睇醫生 佢地會幫你chk 同比葉酸你吃 初期要休息多d 暫時告別所有家務 去多d 蛋白 take care




男爵府

積分: 6108


155#
發表於 11-10-2 18:53 |只看該作者

回覆:濼晴 的帖子

咦 咁我今日再食粒葉酸丸好唔好?




大宅

積分: 2142


156#
發表於 11-10-2 18:57 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 18:23
真係....佢仲收我$350 勁貴

係呀,做醫真係好好搵!


大宅

積分: 4490


157#
發表於 11-10-2 18:58 |只看該作者

引用:做焗油有無問題? +

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-02 發表
做焗油有無問題?
只可以做焗油




大宅

積分: 2142


158#
發表於 11-10-2 19:04 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 18:36
做焗油有無問題?

我睇過有關懷孕資訊,醫生話頭皮有好多毛孔,始終電髮/染髮劑有化學顏料,好容易經毛孔入體內唔好。如果你真係好想焗油,喺屋企自己整,剩係擦髮尾,唔好落機。


大宅

積分: 4037

好媽媽勳章


159#
發表於 11-10-2 19:25 |只看該作者

引用:咦+咁我今日再食粒葉酸丸好唔好? +

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-02 發表
咦 咁我今日再食粒葉酸丸好唔好?
食,因為有冇都食得,何況您"有"




男爵府

積分: 6108


160#
發表於 11-10-2 20:24 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

噢早知早d去啦




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo