自由講場

跳至

首頁

尾頁
   19


珍珠宮

積分: 31153

hashtag影視迷勳章


141#
發表於 12-7-1 23:09 |只看該作者

引用:我撐個男 好地地人地又點會咁炆, 我遇自己

原帖由 Toyi.C 於 12-07-01 發表
我撐個男
好地地人地又點會咁炆,
我遇自己都會有哩一日!
我都撐個男,因為我最憎大陸人




翡翠宮

積分: 91769

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


142#
發表於 12-7-1 23:10 |只看該作者
2個都有問題


伯爵府

積分: 18386

好媽媽勳章


143#
發表於 12-7-1 23:13 |只看該作者
我都撐港男,小朋友坐車郁來郁去整到人,
仲要成家迫到人家冇位坐,
比係我都火,由其腳踢唔止一次,有些人好潔癖
我家有一隻似狗的貓b ,一隻寄居狗b ~
日日貓狗大戰^^


伯爵府

積分: 18386

好媽媽勳章


144#
發表於 12-7-1 23:15 |只看該作者
本帖最後由 kitty 於 12-7-1 23:16 編輯

我女搭車都郁身郁世,一我就迫埋佢一角,
如果冇角位我就迫埋佢企邊位,(就算中間有位都唔坐)去睇戲都係!
盡量唔好整到人地!
如果真係唔好彩整到人家,我一定道歉!

我家有一隻似狗的貓b ,一隻寄居狗b ~
日日貓狗大戰^^


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


145#
發表於 12-7-2 00:05 |只看該作者

回覆:地鐵- 港男 VS 內地女 粗口文化交流 (18+)

搭地鐵係好多碰撞,我讓一步,再黎我會起鋼,再再黎,我會出聲,這時如果對方講粗口,我亦會用粗口回敬佢,但自從興拍片擺上youtube後,我就不會這樣了




珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


146#
發表於 12-7-2 00:33 |只看該作者

引用:我覺得個男仔好肉酸!為咩xyz呢?!小朋友黎啫

原帖由 PinPin 於 12-07-01 發表
我覺得個男仔好肉酸!為咩xyz呢?!小朋友黎啫!如果有人問候我老媽,我諗我仲癲過個女人呀!!!!



...
但係好多香港人好似個男人咁肉酸,只係佢地唔知咋,有次我眼見到個小朋友坐晌個中年男人隔離,但因為矮而吊腳,架車chock 少少high到個男人「一」下,佢即刻jeep同掃自己嘅褲腳,我心諗佢真係好似覺得自己好大把唔想坐公共交通工具,既然咁唔想點解唔自己揸車?我覺得香港人真係唔同咗,社會好似係進步咗,但其他所有嘢都倒退。

其他晌公共交通工具所見嘅事,如有人讓位俾一個手抱小孩的爸爸,但即刻有攝石人攝入去個位,再一個pat pat 推開個爸爸,然後再大罵個爸爸踩到佢,人地都已經坐緊落去,點知俾佢推到失去平衡(手抱住個小朋友晌架郁緊嘅車中)

依家明白點解有咁多人想移民。

香港?得啖笑。




伯爵府

積分: 18961

畀面勳章


147#
發表於 12-7-2 00:41 |只看該作者

引用:Quote:joyce095 發表於 12-7-1 11:32 兩個

原帖由 yukina68 於 12-07-01 發表
我覺得佢完全冇諗過要道歉,個男先會咁嬲!
agree



日本の平安を祈ります


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


148#
發表於 12-7-3 11:37 |只看該作者
回覆 Elefant老婆 的帖子

"因為矮而吊腳,架車chock 少少high到個男人「一」下,佢即刻jeep同掃自己嘅褲腳"
我個女也遇上過這種情境很多次, 我好無奈咁同厘d人講了聲"對唔住", 然後同囡囡換位坐


別墅

積分: 646


149#
發表於 12-7-3 12:24 |只看該作者
其實個男人錯在講粗口囉
因為有時d母親 (只係某部份) 真係任由個仔/女踢到踩到人都唔出聲
唔同人say sorry, 咁又真係幾惡頂

但係我就算出聲, 都唔會講粗口囉


公爵府

積分: 28977


150#
發表於 12-7-3 12:25 |只看該作者
兩個都有問題


水晶宮

積分: 57572


151#
發表於 12-7-3 12:58 |只看該作者

有現場乘客講咗個事實出黎啦

copy from youtube:

大陸人真係好無家教 講句公道說話: 我當時係現場,見到個細路女係車廂吐痰 然後將痰吐到個港男隻腳到,個媽視若無睹 最後個細路女仲踢人添 大家無資格話港男 樓下個5毛出賣香港人 你地滾回大陸喇 你地走喇 唔好搞大件事 大陸人醜
mokpuilam 1 小時 以前 2


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


152#
發表於 12-7-3 13:03 |只看該作者
fortresstower 發表於 12-7-3 12:58
有現場乘客講咗個事實出黎啦

copy from youtube:

都話b6有好既機會唔糸多過6合彩。
不知所謂的乙陸!!!


水晶宮

積分: 59166


153#
發表於 12-7-3 13:05 |只看該作者
都唔知前因, 究竟個細路 搞到人地幾耐

有時諗, 搞到幾野, 會唔會x人媽媽咁誇張先..


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


154#
發表於 12-7-3 13:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2008


155#
發表於 12-7-3 13:20 |只看該作者
兩個都唔抵幫, 人地細路女唔小心整到你, 個港男都唔駛講晒粗口鬧人, 咁只會顯得你冇文化, 影哀香港人, 仲嚇親個細路女! 個大陸女人, 唔好口口聲聲話小朋友, 小朋友, 就係因為小朋友先要教, 整親人先自己講對唔住, 因為你冇好好看顧你嘅小朋友, 跟住再教小朋友講對唔住, 因為佢整到人, 細個唔教, 大個就好似你咁整到人仲大聲夾惡! 況且, 女人人家講呢句粗口, 真係......

點評

lutus    發表於 12-7-3 16:58


別墅

積分: 875


156#
發表於 12-7-3 13:25 |只看該作者
吐痰已經唔衛生啦, 重要踢人, 緊係佛都有火啦, 同呢啲人講禮貌, 最好你比埋個位佢一家大細坐就岩.


珍珠宮

積分: 30303


157#
發表於 12-7-3 13:32 |只看該作者

引用:有現場乘客講咗個事實出黎啦copy+from+yout

原帖由 fortresstower 於 12-07-03 發表
有現場乘客講咗個事實出黎啦

copy from youtube:
就算只睇片我都認為係B6婆唔啱,係佢講x你老母先,我認係對B6人有偏見,最憎B6人,成日走落嚟搞事、搶野,佢哋成日大大聲高8度就當自己啱晒大晒,我都試過好多次被dB6細路踢,望住佢仲毫無悔意,繼續踢,佢阿媽仲擺出一副踢你都好合理嘅樣,我唔出聲唔係怕你,只係明知你會潑婦罵街,同你嘈有失身份




禁止訪問

積分: 9513

睛靈勳章


158#
發表於 12-7-3 14:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 75


159#
發表於 12-7-3 15:03 |只看該作者
兩個也不對,小朋友不怪


禁止訪問

積分: 7642


160#
發表於 12-7-3 16:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo