自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


子爵府

積分: 10335

好媽媽勳章 醒目開學勳章


141#
發表於 12-9-7 12:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yellowmama+於+12-09-05+發表

原帖由 iczzzz 於 12-09-05 發表
咁似我嘅!同道中人呀
我都係喎,我行一陣就勁肚痛標冷汗~一出返去就冇事!






珍珠宮

積分: 32377


142#
發表於 12-9-7 12:07 |只看該作者


男爵府

積分: 6986


143#
發表於 12-9-7 12:16 |只看該作者
仲有
我聞到椰子,薄荷會嘔


水晶宮

積分: 52056


144#
發表於 12-9-7 12:19 |只看該作者

回覆:你地有無d食物食完會有不良反應?

我早輪每次飲羅宋湯都會飲一啖就打一下c egg
好辛苦先飲哂mouth:




我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


大宅

積分: 1456


145#
發表於 12-9-7 12:26 |只看該作者
我食完多味精嘅嘢會有少少頭痛同勁眼瞓


男爵府

積分: 8955

開心吸收勳章


146#
發表於 12-9-7 12:33 |只看該作者
我食完"枝竹"會勁胃痛,試過要食4粒胃藥先叫好D咋


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


147#
發表於 12-9-7 13:33 |只看該作者
榴連- 我曾經好like食, 但人越大...就開始有敏感情況...有時聞到, 身也痕....

蝦 - 全身痕...


大宅

積分: 1426


148#
發表於 12-9-7 14:26 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Ednice+於+12-9-5+15:25+編輯+

原帖由 Ednice 於 12-09-05 發表
本帖最後由 Ednice 於 12-9-5 15:25 編輯

唔係出疹果d。我自己食乾瑤柱或者日本果d燒元貝後會頭暈,但帶 ...
我以前都係食餐蛋治會嘔有時會暈,但餐蛋面得,原因係餐蛋治太油太漏(個包吸晒d油,有d仲有牛油),餐蛋面有湯沖一沖無咁油膩,所以唔係敏感,只係受唔到太油膩同太漏嘅野。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo