自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


伯爵府

積分: 17005


141#
發表於 12-9-13 21:56 |只看該作者

回覆:未婚夫收埋個小三,點算

呢d男人留比小三啦,愛你的人一分一秒都不會看上另一個她的,不要為他找藉口,他的心可以同時容下多人,這是愛嗎?



自煮有快樂


子爵府

積分: 14090

畀面勳章


142#
發表於 12-9-13 21:57 |只看該作者
elsa2011 發表於 12-9-13 21:35
我等左佢足足7年,呢7年黎佢就係我既世界,我為左佢已經5年冇反工,冇哂朋友,我既生活只有佢,我等咁耐都係等結 ...
女人一定要懂得愛錫自己 ...

你心內應該已有決定, 我明白你現在非常不甘心, 但希望日後的你不會被今日的這個你傷害得更深, 希望你不會將自己推落死角 .

分手, 不是益咗任何人, 而是放過自己, 才能好好活出一片天, 讓有數十年, 你確定要這樣過一生?


行開一陣, 好好放鬆, 才好好想一下未來, 無論如何, 加油


大宅

積分: 1428


143#
發表於 12-9-13 21:57 |只看該作者
分手!
"講分手不需要等,等等都不會合襯"


洋房

積分: 68


144#
發表於 12-9-13 21:57 |只看該作者
晴B媽 發表於 12-9-13 21:43
如已婚,我會叫你搵方法踢走小三。但你既然未婚沒有束縛,分手吧!浪費精神時間去踢小三,不如搵過另一個愛 ...

我就係想搵方法踢走小三,雖然未婚未有束縛,但我擺哂所以時間青春落去而家走會益左小三..


翡翠宮

積分: 78286


145#
發表於 12-9-13 21:58 |只看該作者

引用:我同男朋友計劃出年結婚,早幾日比我發現佢

原帖由 elsa2011 於 12-09-13 發表
我同男朋友計劃出年結婚,早幾日比我發現佢收埋左第二個,打比個小三先知原來佢都係比我男朋友呃住,唔

知自 ...
分身啦,仲信佢!




別墅

積分: 995

2024年龍年勳章


146#
發表於 12-9-13 21:58 |只看該作者

回覆:未婚夫收埋個小三,點算

分手罷啦,仲同佢結婚?咪盞佢食住你!




子爵府

積分: 11945


147#
發表於 12-9-13 22:00 |只看該作者
你都認清左啦,分手吧


珍珠宮

積分: 33118

環保接龍勳章


148#
發表於 12-9-13 22:01 |只看該作者
7年都係咁話啦,
費事再浪費7年又7年,
你唔擔心佢婚後更變本加厲?


男爵府

積分: 6413


149#
發表於 12-9-13 22:01 |只看該作者

回覆:elsa2011 的帖子

冇中生有個個係佢佢完全覺得冇錯咁款,分手啦,成全佢地囉,條女咁型




子爵府

積分: 14090

畀面勳章


150#
發表於 12-9-13 22:02 |只看該作者
人最悲的, 就是連自己都騙自己!


翡翠宮

積分: 78286


151#
發表於 12-9-13 22:05 |只看該作者

引用:Quote:晴B媽+發表於+12-9-13+21:43+如已婚

原帖由 elsa2011 於 12-09-13 發表
我就係想搵方法踢走小三,雖然未婚未有束縛,但我擺哂所以時間青春落去而家走會益左小三.. ...
唔甘心自己付出5年比佢當你係玩具,但你再同佢一齊,付出既一世靑春而全世界只會覺得係你犯賤!忠言逆耳,自己衡量下啦!




男爵府

積分: 6778


152#
發表於 12-9-13 22:05 |只看該作者

回覆:未婚夫收埋個小三,點算

分手!say




大宅

積分: 2580


153#
發表於 12-9-13 22:05 |只看該作者

回覆:未婚夫收埋個小三,點算

分唔分係你自己選擇,不是我們三言兩語就可令你下決定。事實放在眼前,一係死忍眼淚默默流到自己精神有問題,一係忍佢條命送俾小三過自己生活。過自己生活,無人會知怎樣,但起碼不再為他神經過敏地生活。你要你愛你,就要好好愛自己。




子爵府

積分: 11945


154#
發表於 12-9-13 22:05 |只看該作者
elsa2011 發表於 12-9-13 21:57
我就係想搵方法踢走小三,雖然未婚未有束縛,但我擺哂所以時間青春落去而家走會益左小三.. ...
你同賭徒有咩分別,你已經用自己7年青春時間黎賭,你得到d 咩呢!?仲想賭落去,只會越蝕越多,到時後悔都無用,青春時間不再


珍珠宮

積分: 43602

醒目開學勳章 畀面勳章


155#
發表於 12-9-13 22:06 |只看該作者

引用:我同男朋友計劃出年結婚,早幾日比我發現佢

原帖由 elsa2011 於 12-09-13 發表
我同男朋友計劃出年結婚,早幾日比我發現佢收埋左第二個,打比個小三先知原來佢都係比我男朋友呃住,唔

知自 ...
分手啦,江山易改、本性難移。我朋友舊同事跟你差不多,老公未結婚時已沙沙滾,最後而家攪離婚,婚姻維持只有5年咋




男爵府

積分: 5321

BK Milk勳章 畀面勳章


156#
發表於 12-9-13 22:06 |只看該作者

回覆:未婚夫收埋個小三,點算

你付出咗七年覺得唔抵所以唔放手?我驚你結咗婚仲要白白浪費多十個八個七年。算喇,樓主你好似已經有答案,只係想上嚟攞個肯定




大宅

積分: 2285


157#
發表於 12-9-13 22:06 |只看該作者

回覆:未婚夫收埋個小三,點算

比你依家發現到係一件好好彩好幸福既事,襯未簽紙成為夫妻關係。。。瀟灑地離開這位不再值得你愛放時間落他身上的人!
支持你重身做人,遇到個比他比自己更愛自己的男人!




大宅

積分: 2034


158#
發表於 12-9-13 22:07 |只看該作者
不要再自欺欺人,分手吧


侯爵府

積分: 20659

陪月勳章


159#
發表於 12-9-13 22:07 |只看該作者
如果樓主係用“益"左小三的思維方式,咁即係你唔放棄呢個男人,呢個男人對你黎講都好重要,即使佢係一個playboy.

如果係咁,你只能咩都順從個男人,做佢鐘意的事,佢唔鐘意既都無得做。

如果唔係個男人只會覺得你煩,你無理取鬧。咁佢自不然會搵小3,小4,小5。

不過呢d無左自己既生法活,唔係人人頂到。


大宅

積分: 1656


160#
發表於 12-9-13 22:08 |只看該作者

回覆:未婚夫收埋個小三,點算

除非你能接受同別人分享老公,否則,無其他選擇,仲未結婚,請愛惜自己,就係搵一個懂得愛惜你嘅人,明顯佢唔係,你唸清楚。
曾經有個朋友同你同一經歷,不過佢係小三,男嘅未婚妻唔知,結婚前前後後都有一齊,後來疏遠咗,發現個男嘅仲唔止佢一個小三,替佢老婆難過又好彩佢自己走得快




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo