自由講場

跳至

首頁

尾頁
   15


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


141#
發表於 12-10-19 09:41 |只看該作者
同是天涯淪落人
加油, 時間過得好快.........
你若盛開, 蝴蝶便來!


男爵府

積分: 8754


142#
發表於 12-10-19 09:44 |只看該作者
過多幾年唔黐你時你就唔係咁講
love can be a delight, a dilemma, a disease or a disaster.
the proper basis for a marriage is a mutual misunderstanding.


公爵府

積分: 29215


143#
發表於 12-10-19 09:45 |只看該作者
我都有咁諗,
有時見而家D小朋友讀書咁辛苦,
唔知為乜,大人又辛苦,小朋友又辛苦,
我記得細個返學好輕鬆,無乜功課,
唔駛啊媽煩,我地四兄弟姊妹自己搞掂,
而家D學校樣樣都話親子,
D家課又幾多係唔駛家長教架,
放工返黎想抖下都唔得,
唔怪之D同事請工人一定要工人識教埋功課先得


男爵府

積分: 9654


144#
發表於 12-10-19 09:45 |只看該作者
回覆 susi1024169 的帖子

係啦,而家做小朋友都好辛苦,好大競爭

小B係29/04出世,3.1kg07May ~ 3.33kg19May ~ 4.08kg04Jun ~ 5.05kg09Jul ~ 6.64kg, 61cm height, 39.5cm head10Sep ~ 8.16kg, 65.5cm height, 42.5cm head05Nov ~ 8.85kg, 70cm height, 44cm head06May ~ 10.24kg, 45.9cm head


男爵府

積分: 5536


145#
發表於 12-10-19 09:47 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

有我陪你,我個囡就一嵗,出牙晚晚喊到全家人唔駛訓,不過唔生都生左,見到佢笑就開心哂


子爵府

積分: 10743


146#
發表於 12-10-19 09:50 |只看該作者
所以我打死都唔會再生,加上我老公又係大少,你怨多幾句,佢仲會話你,仲會嗌晒交,佢唔會體諒我,因為佢做嘢大壓力係大晒。所以而家我一個女,已經夠我搞,就算6299要求,或者之後我地發咗達,我都唔會再生


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


147#
發表於 12-10-19 09:54 |只看該作者
回覆 bongbongmum 的帖子

加油, 而家辛苦, 可能換黎第時兒孫滿堂, 個個都好考順
我爸爸媽媽以前環境勁差, 一家5口住係400呎公屋, 都係咁挨過。
佢地而家講番轉頭都話個陣真係好難挨, 不過而家佢3個仔女出晒身。
公屋又買左, 供完, 雖然唔係咩樓。

個陣爸媽湊我地都真係好辛苦, 2個都要做野。
我仲要學壞添

不過而家我同我家姐都嫁左, 得番收尾細佬未有著落。
家陣我媽爸都好開心好彩初初有我地3個。


1) 家用3份
2) 保險3份夾
3) 身體檢討, 出街食飯, 生日會, 聖誕PARTY 3份。

所以, 加油呀!!!
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


伯爵府

積分: 18048


148#
發表於 12-10-19 09:55 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

唔好唔開心,呢度做得阿媽都同你一樣\"勞氣"所以你並不孤單,上嚟呻下




子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


149#
發表於 12-10-19 09:57 |只看該作者
你好叻! 正所謂 1+1吾係等於2!! 佢地既爆炸力係無盡… 加油呀! 支持你!!

如果經濟上差小小的話, 留意下附近有冇d中心或院社, 都可以幫手到補習班! 師資有可能冇私立既甘好, 即可能係大學生或 OL, 都會有功課時間, 溫習, 玩… 可以參考一下~ (個人推薦基督教會好D)


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


150#
發表於 12-10-19 09:58 |只看該作者
bongbongmum 發表於 12-10-18 22:39
兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,跟功課/默書, 測驗/考試仲要漏夜出卷,我就好似重新讀小學,應該係比 ...
你是媽媽中的典範. 你比起好多人已經做得好好好好好.............................

兒女冇病冇痛, 每天都在跳跳扎... 不是父母最想的嗎? 從佢地出世的時候父母都係想佢地健健康康冇病冇痛咁生活....

上天待你不薄的. 捱過到佢地再長大,你會見倒另一個境像.

開心面對., 無限支持. ...
見你一獲打你一獲


公爵府

積分: 28065


151#
發表於 12-10-19 09:59 |只看該作者
第一樣野你應該搵姐姐幫佢地跟功課..你最多幫佢地溫默書或考試..再唔係放佢地去補習社做功課..考試前溫埋書..小左哩樣你已經輕鬆好多啦..其實你辛苦哩方面..最多去到六年班..升中後好多野要佢地自己o黎..得唔得都係佢地自己~


別墅

積分: 946


152#
發表於 12-10-19 10:04 |只看該作者
加油,總有一天可成材


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


153#
發表於 12-10-19 10:06 |只看該作者
樓主~ 我都有後悔過, 尤其是當日是我一人堅持要生下女兒~ 到宜家老公都冇理過我個女! 我更加後悔! 覺得我自己一人的決定, 累哂咁多人!

不過都冇辦法啦~ 選擇左~ 生左~ 阿女已經識行識走~ 就快入幼稚園喇~

我只能夠做的是以我能力去照顧, 我叫自己要保持開朗, 做到幾多就幾多~ 迫自己都冇用, 迫到大家都好大壓力唔開心, 大家感情差了仲麻煩!

我未知上到小學會點算~ 多謝你的POST, 好像對我是一個提醒! 你也要努力呀! 可能放手你同兩個小朋友都會開心D~ 效果可能是想像不到的!


禁止訪問

積分: 73927


154#
發表於 12-10-19 10:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3381


155#
發表於 12-10-19 10:22 |只看該作者

回覆:bongbongmum 的帖子

我都係,就快頂唔順




大宅

積分: 1658


156#
發表於 12-10-19 10:53 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

尋曰先靜雞雞自己哩埋喊,喊完舒服好多!找機會俾自己放鬆下心情!慢慢長路呀!大家一起


子爵府

積分: 12454


157#
發表於 12-10-19 11:01 |只看該作者
我都試過對住個家,有抖唔到氣既感覺!
好想搵返自己,但又唔捨得仔女..
當前最迫切問題,要想辦法解決,
小朋友大一點,你情緒都會好一點.
每個家庭總有難題要面對,子女健康平安,已是最大欣慰!
做媽媽真的是很偉大,支持你~加油!!


珍珠宮

積分: 48581


158#
發表於 12-10-19 11:06 |只看該作者
我1個 P5, 另一個P1, 仲煩過你, 無上功課班, 日日都打回家催佢地做功課, 回家一邊食飯一邊睇功課

總會過去既

我唔再比佢地上功課班, 因為個度有人教做功課, 實啱晒, 唔知佢地真正唔識既地方, 反而, 而家無再送佢地去功課班, 係, 有時D功課妹多要改正, 但就真正知道佢地唔識邊PART, 再教佢地

所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


大宅

積分: 2054


159#
發表於 12-10-19 11:10 |只看該作者
加油!!!


公爵府

積分: 28457

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


160#
發表於 12-10-19 11:13 |只看該作者
加油!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo