烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   388


子爵府

積分: 11657


141#
發表於 13-2-22 14:35 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

係呀。。輕輕力吉表皮得架啦。。。=)
預熱個焗爐 205C 。。焗 40﹣45 分鐘。

跟住整走D粗SALT。。吉皮。。再放返入焗爐。。。開 “ BROIL ” (上面發熱線 )。焗到皮爆 !~

如果唔明。。都可以睇返我個 VIDEO。。=D




禁止訪問

積分: 5376


142#
發表於 13-2-22 16:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 383


143#
發表於 13-2-22 16:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11657


144#
發表於 13-2-23 06:12 |只看該作者
本帖最後由 iluvmeeself 於 13-2-23 06:13 編輯

回覆 rabdotrab 的帖子

開頭係用 ' bake ' (住力用下面發熱線 )。。用 205C。
拿走粗鹽後。。爆皮時用 ' broil ' (上面發熱)。。皮會好易燶,要小心。
只於火力。。要睇吓你果個焗爐係點。 通常 ‘ broil ' 只分 “ HI ” / “ LOW ” 。

同埋我估唔同 BRAND, 唔同型號既焗爐。。D火力都應該會有DD分別。。要自己調教 ~


禁止訪問

積分: 5376


145#
發表於 13-2-23 11:37 |只看該作者

回覆:iluvmeeself 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4026


146#
發表於 13-2-23 12:02 |只看該作者

回覆:iluvmeeself 的帖子

謝謝分享...尋晚整完好成功呀



點評

iluvmeeself  You're welcome   發表於 13-2-23 15:19


複式洋房

積分: 227


147#
發表於 13-2-24 23:05 |只看該作者


禁止訪問

積分: 5376


148#
發表於 13-2-25 12:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


149#
發表於 13-2-25 12:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1343


150#
發表於 13-2-25 13:53 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)

我整過3次,第一,二次好似影片咁用幾枝鐵針插,好難插。第三次用豬插,都係難,所以焗完撥走d鹽之後補插,易好多哩!呢度差唔多2斤,年廿九整嘅。
myphoto.jpg




子爵府

積分: 11657


151#
發表於 13-2-26 05:26 |只看該作者
本帖最後由 iluvmeeself 於 13-2-26 05:34 編輯

回覆 Wt0605 的帖子



係呀。。。所以我係呢度都叫 D JM 試吓焗完撥走d鹽之後先插。。因為VIDEO入面既插法真係插到手“BIKE” 。。。
你整得好好靚呀)))


子爵府

積分: 11657


152#
發表於 13-2-26 05:29 |只看該作者
本帖最後由 iluvmeeself 於 13-2-26 05:33 編輯

回覆 rabdotrab 的帖子

吓? 要 address 架咩 ?? 我未試過要入 address 喎。。。
但我而家都 UPLOAD 唔到任何相。。。唔知BK搞乜。。。

You try 我的首頁›相冊›上傳圖片›普通上傳› choose file。。。。應該唔洗咩 address ga...


好想快D睇吓你既製成品。。。


禁止訪問

積分: 5376


153#
發表於 13-2-26 10:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


154#
發表於 13-2-26 10:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


155#
發表於 13-2-26 10:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


156#
發表於 13-2-26 10:12 |只看該作者
BK真係好多勁人,喺到可以學到好多嘢

點評

Kinexma    發表於 13-3-3 17:32
  


大宅

積分: 2326


157#
發表於 13-2-27 15:08 |只看該作者
有冇人知香港邊度有 "豬插" 賣呢?
thanks!

點評

rabdotrab    發表於 13-2-27 16:42
iluvmeeself  聽講上海街有。但記得用咩插都好,焗熟舊肉先好插。。。  發表於 13-2-27 15:44


禁止訪問

積分: 5376


158#
發表於 13-2-27 16:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2326


159#
發表於 13-2-27 17:04 |只看該作者
多謝 iluvmeeself 分享.

點評

iluvmeeself  Anna... you're very welcome   發表於 13-2-28 06:35


複式洋房

積分: 191


160#
發表於 13-2-27 21:12 |只看該作者

回覆:iluvmeeself 的帖子

Thx for sharing that\'s really great & helpful, with yr eng subtitle,



點評

iluvmeeself  hahaa... my pleasure   發表於 13-2-28 06:36

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo