立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 23890
原帖由 trin527 於 13-02-13 發表 今日希望有貨返,唔一定係b or k有靚野睇就開心
伯爵府
積分: 17069
C9J 發表於 13-2-13 10:19 啱,有靚嘢睇都令人開心
大宅
積分: 2616
禁止訪問
積分: 2086
原帖由 O_O! 於 13-02-13 發表 唔洗退,你出示passport,佢係唔收你稅入果個價
公爵府
積分: 26033
原帖由 Samchilok 於 13-02-13 發表 trin, 請問h 退稅係在h 店定係要在機場?
原帖由 Samchilok 於 13-02-13 發表 即係在h店內已經攪掂
原帖由 trin527 於 13-02-13 發表 如果百貨公司入面嘅H要比咗稅先,再去退稅counter 做手續攞番cash
原帖由 Samchilok 於 13-02-13 發表 咁都係在百貨公司內攪掂嗎
原帖由 Samchilok 於 13-02-13 發表 我入來睇左好多好多多次你個ostrich b, 真係好靚,又chic 又elegant, 但我未有b, 所以target 係黑金b傍身: ...
積分: 2122
原帖由 trin527 於 13-02-13 發表 係呀
積分: 22487
原帖由 dragon813 於 13-02-13 發表 My next target is also 黑金b或k
原帖由 trin527 於 13-02-13 發表 多謝,我仲未拆盒,聽日再影相
原帖由 dragon813 於 13-02-13 發表 可以影咪stamp? 睇下p定q!有冇馬蹄
男爵府
積分: 7880
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy