潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   5


侯爵府

積分: 23890


141#
發表於 13-2-13 10:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pingbaby+於+13-02-13+發表等

原帖由 trin527 於 13-02-13 發表
今日希望有貨返,唔一定係b or k有靚野睇就開心
啱,有靚嘢睇都令人開心




伯爵府

積分: 17069

陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


142#
發表於 13-2-13 12:37 |只看該作者
C9J 發表於 13-2-13 10:19
啱,有靚嘢睇都令人開心
我都睇到好開心!


大宅

積分: 2616


143#
發表於 13-2-13 13:01 |只看該作者

回覆:新一年,新希望,銀座H

trin, 請問h 退稅係在h 店定係要在機場?


禁止訪問

積分: 2086


144#
發表於 13-2-13 13:15 |只看該作者

引用:trin,+請問h+退稅係在h+店定係要在機場?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2616


145#
發表於 13-2-13 15:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Samchilok+於+13-02-13+發表t

原帖由 O_O! 於 13-02-13 發表
唔洗退,你出示passport,佢係唔收你稅入果個價
即係在h店內已經攪掂


公爵府

積分: 26033


146#
發表於 13-2-13 15:21 |只看該作者

引用:trin,+請問h+退稅係在h+店定係要在機場?

原帖由 Samchilok 於 13-02-13 發表
trin, 請問h 退稅係在h 店定係要在機場?
如果百貨公司入面嘅H要比咗稅先,再去退稅counter 做手續攞番cash




公爵府

積分: 26033


147#
發表於 13-2-13 15:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+O_O!+於+13-02-13+發表唔洗退

原帖由 Samchilok 於 13-02-13 發表
即係在h店內已經攪掂
在銀座H係咁,大舖




公爵府

積分: 26033


148#
發表於 13-2-13 15:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pingbaby+於+13-02-13+發表等

原帖由 trin527 於 13-02-13 發表
今日希望有貨返,唔一定係b or k有靚野睇就開心
今日暫時去咗涉谷,一啲貨都冇番,個ultraviolet jypsiere 冇咗,一陣去伊勢丹望下




大宅

積分: 2616


149#
發表於 13-2-13 15:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Samchilok+於+13-02-13+發表t

原帖由 trin527 於 13-02-13 發表
如果百貨公司入面嘅H要比咗稅先,再去退稅counter 做手續攞番cash
咁都係在百貨公司內攪掂嗎


大宅

積分: 2616


150#
發表於 13-2-13 15:53 |只看該作者

回覆:新一年,新希望,銀座H

有冇黑金b呢


大宅

積分: 2616


151#
發表於 13-2-13 15:55 |只看該作者

回覆:新一年,新希望,銀座H

我入來睇左好多好多多次你個ostrich b, 真係好靚,又chic 又elegant, 但我未有b, 所以target 係黑金b傍身


公爵府

積分: 26033


152#
發表於 13-2-13 15:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+trin527+於+13-02-13+發表如

原帖由 Samchilok 於 13-02-13 發表
咁都係在百貨公司內攪掂嗎
係呀




公爵府

積分: 26033


153#
發表於 13-2-13 15:58 |只看該作者

引用:我入來睇左好多好多多次你個ostrich++b,+真

原帖由 Samchilok 於 13-02-13 發表
我入來睇左好多好多多次你個ostrich b, 真係好靚,又chic 又elegant, 但我未有b, 所以target 係黑金b傍身: ...
多謝,我仲未拆盒,聽日再影相




禁止訪問

積分: 2122


154#
發表於 13-2-13 16:23 |只看該作者

回覆:新一年,新希望,銀座H

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2616


155#
發表於 13-2-13 16:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Samchilok+於+13-02-13+發表

原帖由 trin527 於 13-02-13 發表
係呀
Thx




侯爵府

積分: 22487


156#
發表於 13-2-13 17:22 |只看該作者

引用:我入來睇左好多好多多次你個ostrich++b,+真

原帖由 Samchilok 於 13-02-13 發表
我入來睇左好多好多多次你個ostrich b, 真係好靚,又chic 又elegant, 但我未有b, 所以target 係黑金b傍身: ...
My next target is also 黑金b或k




大宅

積分: 2616


157#
發表於 13-2-13 17:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Samchilok+於+13-02-13+發表

原帖由 dragon813 於 13-02-13 發表
My next target is also 黑金b或k





侯爵府

積分: 22487


158#
發表於 13-2-13 17:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Samchilok+於+13-02-13+發表

原帖由 trin527 於 13-02-13 發表
多謝,我仲未拆盒,聽日再影相
可以影咪stamp? 睇下p定q!有冇馬蹄




大宅

積分: 2616


159#
發表於 13-2-13 17:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+trin527+於+13-02-13+發表多

原帖由 dragon813 於 13-02-13 發表
可以影咪stamp? 睇下p定q!有冇馬蹄
馬蹄係咩來架




男爵府

積分: 7880


160#
發表於 13-2-13 17:27 |只看該作者
真係好特別! 在HK就算水貨店都好少見! 靚呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo