跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10503


1621#
發表於 10-1-14 00:51 |只看該作者
原帖由 julieann 於 10-1-14 00:48 發表


真架~~ 我妹見過你一次, 都話你d皮膚好靚~ 點睇都唔似3字頭啦~~


星期六燒多兩隻雞翼比妳食先得 等妳個妹生咗請佢飲茶


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1622#
發表於 10-1-14 00:54 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 10-1-14 00:51 發表


星期六燒多兩隻雞翼比妳食先得 等妳個妹生咗請佢飲茶
咁你又真係唔似ma~我地班亞太又個個都keep得好正


伯爵府

積分: 18922


1623#
發表於 10-1-14 00:54 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 10-1-14 12:51 AM 發表


星期六燒多兩隻雞翼比妳食先得 等妳個妹生咗請佢飲茶


初初都想叫埋我妹黎BBQ, 不過佢果日成36WK, 都係唔好博!


伯爵府

積分: 18922


1624#
發表於 10-1-14 00:56 |只看該作者
原帖由 vkk 於 10-1-14 12:54 AM 發表
咁你又真係唔似ma~我地班亞太又個個都keep得好正


咁又係呀...我地呢班阿太真係個個都KEEP到~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1625#
發表於 10-1-14 00:59 |只看該作者
原帖由 julieann 於 10-1-14 00:54 發表


初初都想叫埋我妹黎BBQ, 不過佢果日成36WK, 都係唔好博!
係喎!!你亞妹幾好ma??又快做mami...叫佢行多d...有得訓就訓多d...我陀亞大就係唔聽人講...到生左就係唔夠訓...陀亞2就精啦...係咁訓...連亞2一出世之後都係食飽就訓...真係有胎教喎


子爵府

積分: 10503


1626#
發表於 10-1-14 01:02 |只看該作者
原帖由 julieann 於 10-1-14 00:54 發表


初初都想叫埋我妹黎BBQ, 不過佢果日成36WK, 都係唔好博!


咁又係呀...到時人又多, 坐又坐得唔舒服...都係留喺屋企休息吓好D!!!


子爵府

積分: 10503


1627#
發表於 10-1-14 01:02 |只看該作者
原帖由 julieann 於 10-1-14 00:56 發表


咁又係呀...我地呢班阿太真係個個都KEEP到~


YEAH~~~


伯爵府

積分: 18922


1628#
發表於 10-1-14 01:06 |只看該作者
原帖由 vkk 於 10-1-14 12:59 AM 發表
係喎!!你亞妹幾好ma??又快做mami...叫佢行多d...有得訓就訓多d...我陀亞大就係唔聽人講...到生左就係唔夠訓...陀亞2就精啦...係咁訓...連亞2一出世之後都係食飽就訓...真係有胎教喎 ...



佢其實由開始到依家都陀得唔舒服, 中段都好d, 依家又嘔返, 可能個肚越來越頂住, 一食得多就唔掂!

佢BB又成日陏黎陏佢, 所以我成日同我妹講BB可能幾難湊下...成日陏, 我妹佢本身已經係一個喊包, 佢陀B時又情緒唔定!


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1629#
發表於 10-1-14 01:07 |只看該作者
唔知我部機定bk short short地??
我都訓啦~聽日傾過...bye bye


子爵府

積分: 10503


1630#
發表於 10-1-14 01:08 |只看該作者
原帖由 julieann 於 10-1-14 01:06 發表



佢其實由開始到依家都陀得唔舒服, 中段都好d, 依家又嘔返, 可能個肚越來越頂住, 一食得多就唔掂!

佢BB又成日陏黎陏佢, 所以我成日同我妹講BB可能幾難湊下...成日陏, 我妹佢本身已經係一個喊包, 佢陀B時又情緒唔 ...


咁妳比定個心理準備佢都好...同埋好在妳同佢住得近有個照應都好嘛!!! 唔係真係好易屈到有病架!!!


子爵府

積分: 10503


1631#
發表於 10-1-14 01:09 |只看該作者
原帖由 vkk 於 10-1-14 01:07 發表
唔知我部機定bk short short地??
我都訓啦~聽日傾過...bye bye


我無事喎!!!

OK~~~GOODNIGHT


伯爵府

積分: 18922


1632#
發表於 10-1-14 01:10 |只看該作者
我都差唔多訓喇~~ 再傾過~~
早抖~~


子爵府

積分: 10503


1633#
發表於 10-1-14 01:25 |只看該作者
原帖由 julieann 於 10-1-14 01:10 發表
我都差唔多訓喇~~ 再傾過~~
早抖~~


OK~~~


男爵府

積分: 6936


1634#
發表於 10-1-14 09:58 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 10-1-13 20:31 發表

唔洗SORRY...我哋唔該晒妳就真呀

我就應該會準時6:00先到架喇...因為要等老公瞓醒先嚟呀, 佢之前嗰晚返夜呀!!!


我老公又係返夜,呂星期六又係放假喎....又會咁啱嘅


男爵府

積分: 6936


1635#
發表於 10-1-14 10:00 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 10-1-13 23:09 發表


哦...咁都好D 但VIVI 個囝唔知好返未呢?!?! 如果未好...佢可能會唔去喎


佢鐵仔仲有2聲咳同埋一大堆痰,e+努力清走佢d痰,希望趕得切同大家見面


男爵府

積分: 6936


1636#
發表於 10-1-14 10:02 |只看該作者
原帖由 julieann 於 10-1-13 23:33 發表

鬼知佢...初初又話好, 尋日問多佢一次佢話都係唔去喇, 話唔識唔知講咩...之後我話咁事但你啦!

佢自閉架...一日到黑只係識打機睇波, 無朋友咁滯呀, 佢既朋友就係PS3同電視機! ...


我c6又係話唔識唔知講咩,所以都未知佢去唔去.....
點解佢地d朋友一模一樣嘅


男爵府

積分: 6936


1637#
發表於 10-1-14 10:24 |只看該作者
原帖由 julieann 於 10-1-13 23:42 發表

佢好煩架, 如果係我d機埸朋友佢都會去, 因為佢識....我d中學同學見過幾次果d都會去, 但如果係未見過果d佢唔肯去架....有時都唔知好定唔好, 次次都得我同個仔去...唔知以為我無老公添呀! ...


我c6仲老土,連識果d佢都唔肯去寧願係屋企打機睇波呀


子爵府

積分: 10674


1638#
發表於 10-1-14 10:46 |只看該作者
早晨喇, 各位靚太~~~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1639#
發表於 10-1-14 14:58 |只看該作者


子爵府

積分: 10674


1640#
發表於 10-1-14 15:52 |只看該作者
我隻手就黎斷.........做鬼死

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo