立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10503
原帖由 julieann 於 10-1-14 00:48 發表 真架~~ 我妹見過你一次, 都話你d皮膚好靚~ 點睇都唔似3字頭啦~~
伯爵府
積分: 16416
原帖由 elkykit 於 10-1-14 00:51 發表 星期六燒多兩隻雞翼比妳食先得 等妳個妹生咗請佢飲茶
積分: 18922
原帖由 elkykit 於 10-1-14 12:51 AM 發表 星期六燒多兩隻雞翼比妳食先得 等妳個妹生咗請佢飲茶
原帖由 vkk 於 10-1-14 12:54 AM 發表 咁你又真係唔似ma~我地班亞太又個個都keep得好正
原帖由 julieann 於 10-1-14 00:54 發表 初初都想叫埋我妹黎BBQ, 不過佢果日成36WK, 都係唔好博!
原帖由 julieann 於 10-1-14 00:56 發表 咁又係呀...我地呢班阿太真係個個都KEEP到~
原帖由 vkk 於 10-1-14 12:59 AM 發表 係喎!!你亞妹幾好ma??又快做mami...叫佢行多d...有得訓就訓多d...我陀亞大就係唔聽人講...到生左就係唔夠訓...陀亞2就精啦...係咁訓...連亞2一出世之後都係食飽就訓...真係有胎教喎 ...
原帖由 julieann 於 10-1-14 01:06 發表 佢其實由開始到依家都陀得唔舒服, 中段都好d, 依家又嘔返, 可能個肚越來越頂住, 一食得多就唔掂! 佢BB又成日陏黎陏佢, 所以我成日同我妹講BB可能幾難湊下...成日陏, 我妹佢本身已經係一個喊包, 佢陀B時又情緒唔 ...
原帖由 vkk 於 10-1-14 01:07 發表 唔知我部機定bk short short地?? 我都訓啦~聽日傾過...bye bye
原帖由 julieann 於 10-1-14 01:10 發表 我都差唔多訓喇~~ 再傾過~~ 早抖~~
男爵府
積分: 6936
原帖由 elkykit 於 10-1-13 20:31 發表 唔洗SORRY...我哋唔該晒妳就真呀 我就應該會準時6:00先到架喇...因為要等老公瞓醒先嚟呀, 佢之前嗰晚返夜呀!!!
原帖由 elkykit 於 10-1-13 23:09 發表 哦...咁都好D 但VIVI 個囝唔知好返未呢?!?! 如果未好...佢可能會唔去喎
原帖由 julieann 於 10-1-13 23:33 發表 鬼知佢...初初又話好, 尋日問多佢一次佢話都係唔去喇, 話唔識唔知講咩...之後我話咁事但你啦! 佢自閉架...一日到黑只係識打機睇波, 無朋友咁滯呀, 佢既朋友就係PS3同電視機! ...
原帖由 julieann 於 10-1-13 23:42 發表 佢好煩架, 如果係我d機埸朋友佢都會去, 因為佢識....我d中學同學見過幾次果d都會去, 但如果係未見過果d佢唔肯去架....有時都唔知好定唔好, 次次都得我同個仔去...唔知以為我無老公添呀! ...
積分: 10674
侯爵府
積分: 20768
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy