興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 118281


1641#
發表於 12-4-5 23:26 |只看該作者
我至怕係以前屯門公路, 次次啲長拖拍過嚟, 我都覺得壓上心口

次次寧願慢慢係青山公路爬行~~~~


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1642#
發表於 12-4-5 23:26 |只看該作者
IgnatiusWong 發表於 12-4-5 23:18
sorry,唔知點解我個腦立刻浮現左:Mary has a little lamb, little lamb, little lamb....
...

...

我試過有一次, 個CAR SEAT搏唔穩, 我大女個時好似1歲.....我揸緊HIGH WAY, 個CAR SEAT突然反轉左, 呀女倒樹沖咁.....嚇到我丫.......嗱嗱林拍埋路肩整反正佢.......點知D車含含聲咁一架架咁過, 我個時新牌仔, 唔係好夠膽, 等左好耐都出唔番公路, 好彩後尼有交警停低問我咩事, 佢再幫我開路, 先走到.......個次真係"羅"爆....
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1643#
發表於 12-4-5 23:29 |只看該作者
wonderlulu 發表於 12-4-5 23:21
香港啲線, 隔夜都唔同, 又窄又快。

我都覺得, 香港D路牌唔係好夠, 又唔夠清晰.......成日都毛0兩可..
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


珊瑚宮

積分: 118281


1644#
發表於 12-4-5 23:32 |只看該作者
180 發表於 12-4-5 23:29
我都覺得, 香港D路牌唔係好夠, 又唔夠清晰.......成日都毛0兩可..
你同的羊羔好清未呀? 呢排真係勁多人中招。


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1645#
發表於 12-4-5 23:33 |只看該作者
wonderlulu 發表於 12-4-5 23:26
我至怕係以前屯門公路, 次次啲長拖拍過嚟, 我都覺得壓上心口

次次寧願慢慢係青山公路爬行~~~~:no ...

屯門公路我好似都係揸過一兩次......

個條路, 好似好多野.....
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1646#
發表於 12-4-5 23:34 |只看該作者
wonderlulu 發表於 12-4-5 23:32
你同的羊羔好清未呀? 呢排真係勁多人中招。

好左好多喇, 都好番9成, 只係仲有一兩聲咳, 冇咩大問題....些些關心....
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1647#
發表於 12-4-5 23:35 |只看該作者
TEST....

有個新icon , 用尼出you tube.......





如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1648#
發表於 12-4-5 23:36 |只看該作者


睇緊呀伯比人話一言堂個post....

佢又瀨野了....
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


珍珠宮

積分: 38881


1649#
發表於 12-4-5 23:36 |只看該作者
ricohui 發表於 12-4-5 23:18
禾呢條路刀渣過四次以上咯居然,刀入錯線

昨日去田門拜阿娘 ,禾c6車埋禾家姐 ,條路已行過30次 ,但突然在青衣2條路選1條行時 ,禾家姐鬼鍊咁大艾行錯路 ,要禾c6 格硬cut陰影線去另一面,結果...去咗機場


珊瑚宮

積分: 118281


1650#
發表於 12-4-5 23:40 |只看該作者
180 發表於 12-4-5 23:34
好左好多喇, 都好番9成, 只係仲有一兩聲咳, 冇咩大問題....些些關心.... ...
咁就好。


呢個令我想起另外那隻熊....佢的題

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4840524&extra=page%3D1


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1651#
發表於 12-4-5 23:41 |只看該作者
jarjane 發表於 12-4-5 23:36
昨日去田門拜阿娘 ,禾c6車埋禾家姐 ,條路已行過30次 ,但突然在青衣2條路選1條行時 ,禾家姐鬼鍊咁大艾行錯 ...

mouth:..香港地, 有時一入錯線就真係去左冇雷公貢遠架.....我成日覺得, 個選入線既媛沖區唔係好夠......
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


珍珠宮

積分: 38881


1652#
發表於 12-4-5 23:41 |只看該作者
wonderlulu 發表於 12-4-5 23:26
我至怕係以前屯門公路, 次次啲長拖拍過嚟, 我都覺得壓上心口

次次寧願慢慢係青山公路爬行~~~~:no ...

禾刀好怕大車 ,所以禾c6成日叫禾考牌去揸企架車禾刀唔敢


水晶宮

積分: 50350


1653#
發表於 12-4-5 23:42 |只看該作者
180 發表於 12-4-5 23:36
睇緊呀伯比人話一言堂個post....

佢又瀨野了.... ...
呢個

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4838792&extra=&page=1

點評

180  ..溫緊書..家陣睇到第13頁咋..  發表於 12-4-5 23:49
   


水晶宮

積分: 50350


1654#
發表於 12-4-5 23:42 |只看該作者
180 發表於 12-4-5 23:36
睇緊呀伯比人話一言堂個post....

佢又瀨野了.... ...
呢個

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4838792&extra=&page=1
   


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1655#
發表於 12-4-5 23:43 |只看該作者

引用:Quote:IgnatiusWong+發表於+12-4-5+23:18+s

原帖由 180 於 12-04-05 發表
...

我試過有一次, 個CAR SEAT搏唔穩, 我大女個時好似1歲.....我揸緊HIGH WAY, 個CAR SEAT突然 ...
mouth:mouth:咁大鑊禾試過考到牌兩三個月左右揸八人車,行左無耐錶板有棧燈系咁閃禾一個分神望錶板雙手躄然扭左過右邊越左線當時系逆線行車,離遠有架車黎緊添即刻扭番自己條線mouth:mouth:只系短短十幾秒,差啲提早同老公団聚最后發現原來王子未閂好側門



重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1656#
發表於 12-4-5 23:43 |只看該作者

引用:Quote:wonderlulu+發表於+12-4-5+23:21+香

原帖由 180 於 12-04-05 發表
我都覺得, 香港D路牌唔係好夠, 又唔夠清晰.......成日都毛0兩可..




重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1657#
發表於 12-4-5 23:44 |只看該作者

引用:Quote:wonderlulu+發表於+12-4-5+23:26+我

原帖由 180 於 12-04-05 發表
屯門公路我好似都係揸過一兩次......

個條路, 好似好多野.....
mouth:mouth:里唔考客禾禾住嗰頭



重新起步,為未來努力


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1658#
發表於 12-4-5 23:47 |只看該作者
wonderlulu 發表於 12-4-5 23:40
咁就好。

呢隻熊...之前有冇出過d咩出位post呀 ?
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1659#
發表於 12-4-5 23:51 |只看該作者
ricohui 發表於 12-4-5 23:43
咁大鑊禾試過考到牌兩三個月左右揸八人車,行左無耐錶板有棧燈系咁閃禾一 ...

呢樣禾都試過同你一樣, 奐係8人車.....有閃燈但唔知咩事, 側面架車係咁 BIT 我.......先知原來個門未關好....mouth:
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1660#
發表於 12-4-5 23:53 |只看該作者
ricohui 發表於 12-4-5 23:44
里唔考客禾禾住嗰頭

ER......mouth:....個樹...出晒名架喎....
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo