跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7361


16721#
發表於 05-1-26 10:50 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

kiki,

好啦, e俾你啦, 見係你, check e-mail 啦!

Ki-ki 寫道:
斧頭珠:

妳5d e貓d食譜俾我呀...我唔揾喇.

妳知妳仲欠我人情啦...哈哈哈...我唔講俾人知, 心照啦. :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 7361


16722#
發表於 05-1-26 10:51 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Sams

Of course! 打完咪變成你食生日蛋糕上面D cream咁law....

Sams 寫道:
Sasa, Alice,

I bought all the ingredients for cheesecake yesterday. All availalbe in Parknshop except vanilla essence which is out of stock.

Moreover, do we need to 打 those 液體 cream?

Thanks


大宅

積分: 4504


16723#
發表於 05-1-26 10:54 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

各位靚太,

[size=large]Good Morning!! :mrgreen:


子爵府

積分: 10015


16724#
發表於 05-1-26 11:00 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

好一個[size=large]彰牙毛爪呀!!


子爵府

積分: 10015


16725#
發表於 05-1-26 11:10 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

2.4K啦!


男爵府

積分: 6426


16726#
發表於 05-1-26 11:14 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

C, Alice,

我在幻想 彰彰同毛毛 [size=large]彰牙毛爪 果個樣
好得人驚呀!
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


子爵府

積分: 10246

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


16727#
發表於 05-1-26 11:15 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

chris,
今日你老細唔係度


男爵府

積分: 6656


16728#
發表於 05-1-26 11:23 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

CARMEN, 彤B, ASTOR & ALL :

我新年行程如下:

初一>>>中午先去99度食飯, 下午同我爸媽去姑媽度拜年, THEN再返我爸媽度食DINNER
初二>>>中午先去99度開年, 下午去子維契媽屋企拜年, THEN再返我爸媽度食開年DINNER
初三>>>未有活動 (可能去GEORGE朋友的GATHERING)
初四>>>約左我D朋友GATHERING
初五>>>暫定休息日
初六>>>GEORGE放假, 可能去行下街街/去公園
初7>>>GEORGE返工, 我繼續湊仔生涯


男爵府

積分: 6656


16729#
發表於 05-1-26 11:25 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

ASTOR, MAY :

希望++ & 智揚仔快D好番哂 ! 子維仲要係130同佢地一齊玩架 !!! :-P


男爵府

積分: 6656


16730#
發表於 05-1-26 11:28 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

SAMS :

妳D行動好快手呀 ! 咁快已經買哂材料整CAKE啦 ! 我地仲未去買野呀, 因為子維近日好扭計, 我地兩公婆都被佢搞到好夜先有得訓, 仲邊有時間/心情去整CAKE呀 ! :-(


男爵府

積分: 6656


16731#
發表於 05-1-26 11:30 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

MAY :

如果妳偶然見到我夜晚出現一陣, 多數都係因為子維爸去左沖涼/佢要上網CHECK野(開左部機之後又行左去湊仔), 我先有機會偷鷄上黎LOOK LOOK架咋 ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 5300


16732#
發表於 05-1-26 11:34 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Sasa,

Yes ar, since i told wallace that I will make cheesecake, he is so HAPPY and ask when. So i think i will make the cake this Friday.

If ok, then, maybe always has to trouble alice to teach me how to make cake.


大宅

積分: 4504


16733#
發表於 05-1-26 11:40 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

C,

真係弓喜藍藍終於出牙啦! :mrgreen:
不過其實遲出牙係咪第時會遲d換牙架? 如果係咁咪幾好!! 因為第二次換牙係會用一世bor, 遲d換咁咪可以襟用d law!! 我估!!


eva


男爵府

積分: 6656


16734#
發表於 05-1-26 11:53 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

詩 :

係BOR, 我都差D唔記得恭喜妳TIM, 終於等到藍藍出牙仔啦 ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 6426


16735#
發表於 05-1-26 11:55 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

fanny,

佢見緊 vendor
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


大宅

積分: 4504


16736#
發表於 05-1-26 12:02 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

all,

我屋企個腦卑咸網侵略左, 就算唔係上緊網佢都旦出嚟, 我同我老公發誓, 從來無入過呢d核凸網:-x !! 都唔知點解會咁? scan virus又無事, delete左果d咸網file, 又旦第二個出嚟! 攪到我而家連電腦都唔敢開! :evil: 因為我同老公都唔係好識攪電腦, 淨係識上網! 所以你地有無咩方法可以教到我點做呀?


大宅

積分: 4504


16737#
發表於 05-1-26 12:05 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

無臉BB.....真係可憐:cry:

pls click


男爵府

積分: 6426


16738#
發表於 05-1-26 12:11 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

CARMEN, 彤B, ASTOR, SASA & ALL :

我新年行程如下:

初一>>>中午去老公嘅婆婆度食飯, 下午翻娘家拜年, 晚再去老公嘅大姑媽度食飯
初二>>>中午去老爺嘅老四度食飯, 下午未定可能同朋友小聚, 晚成功逃脫老爺公司開年飯(彰彰要跟佢哋去逗利是), 我maybe翻娘家度食飯or 拍拖
初三>>>未有活動(可能去我d亞叔亞嬸度拜年 or BBQ)
初四>>> ~ 同上 ~
初五/六>>>上雙魚 Star
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


子爵府

積分: 10246

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


16739#
發表於 05-1-26 12:11 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

eva,
你可能中咗廣告軟體既毒, 你試下d/l呢個program, 再scan下得唔得~
ftp://ftp.download.com/pub/win95/utilities/aaw6181.exe


男爵府

積分: 6426


16740#
發表於 05-1-26 12:12 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Eva,

之前睇過, 睇完個心好唔舒服 :cry:
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo