興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   7


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1661#
發表於 11-11-30 19:23 |只看該作者
ula1219 發表於 11-11-30 18:53
是呀,我還有兩張,之前換過中式那組,其實也不是很想換只是好像有點浪費



...
禾唔夠un花毛得換
典解茅lala又要禾千名


珍珠宮

積分: 45698


1662#
發表於 11-11-30 19:25 |只看該作者
好嬲呀 ~~ 買咗個焗爐就快夠七DAY,想快快手手試用多幾次

叫姐姐 今日 bake chicken

頂~~~ 條友成日唔鬼焗,旦禾同女返嚟至整,個爐放咗响廳,佢自己就 响 kitchen 煑餸,家下成間屋鬼咁大油煙,究竟想典呀
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1663#
發表於 11-11-30 19:28 |只看該作者
回覆 Bing.Jing 的帖子

換成人 id 既年份?

68-18=50
典解茅lala又要禾千名


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1664#
發表於 11-11-30 19:36 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-11-30 19:25
好嬲呀 ~~ 買咗個焗爐就快夠七DAY,想快快手手試用多幾次

叫姐姐 今日 bake chicken
茅嬲茅嬲,焗爐7day9x9茅事,7x7x7day刀吳水驚,梨睇大力個爐就朱啦,呀囡典呀?有茅得獎?

典解茅lala又要禾千名


伯爵府

積分: 18580


1665#
發表於 11-11-30 19:46 |只看該作者

引用:Quote:ula1219+發表於+11-11-30+18:53+是呀

原帖由 三順 於 11-11-30 發表
禾唔夠un花毛得換
你要我俾你呀,但明天最後一天,除非你來拿mouth:



這世界唯一不變的就是變


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1666#
發表於 11-11-30 19:48 |只看該作者
回覆 ula1219 的帖子

去台灣?
典解茅lala又要禾千名


伯爵府

積分: 18580


1667#
發表於 11-11-30 19:50 |只看該作者

引用:回覆+ula1219+的帖子 去台灣?

原帖由 三順 於 11-11-30 發表
回覆 ula1219 的帖子

去台灣?
我住香港好嘛



這世界唯一不變的就是變


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1668#
發表於 11-11-30 19:53 |只看該作者
回覆 ula1219 的帖子

戲吳到啦,要真夠,多謝晒梨呀,巧感動哇
典解茅lala又要禾千名


伯爵府

積分: 18580


1669#
發表於 11-11-30 19:56 |只看該作者

引用:回覆+ula1219+的帖子 戲吳到啦,要真夠,

原帖由 三順 於 11-11-30 發表
回覆 ula1219 的帖子

戲吳到啦,要真夠,多謝晒梨呀,巧感動哇
什麼叫要真夠



點評

三順  針灸  發表於 11-11-30 19:56
這世界唯一不變的就是變


伯爵府

積分: 18580


1670#
發表於 11-11-30 20:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+三順+於+11-11-30+發表回覆+u

原帖由 ula1219 於 11-11-30 發表
什麼叫要真夠
你是想換什麼呀?



這世界唯一不變的就是變


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1671#
發表於 11-11-30 21:28 |只看該作者

引用:Quote:三順+發表於+11-11-30+18:48+典解巾

原帖由 Bing.Jing 於 11-11-30 發表
同亞囡去 懶頌 脾菜 哇
咁一定姣剪張嗱~



重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1672#
發表於 11-11-30 21:29 |只看該作者

引用:好嬲呀+~~+買咗個焗爐就快夠七DAY,想快快

原帖由 Bing.Jing 於 11-11-30 發表
好嬲呀 ~~ 買咗個焗爐就快夠七DAY,想快快手手試用多幾次

叫姐姐 今日 bake chicken




重新起步,為未來努力


珍珠宮

積分: 45698


1673#
發表於 11-11-30 21:42 |只看該作者
dororo68 發表於 11-11-30 15:09
名好似係CLM 2006

佢頭像係心計男主角....

why you called her as "mentalist" ar ?

點評

dororo68  HE HE 因我無睇mentalist 套劇, 所以唔知男主角個名啊~~  發表於 11-11-30 22:52
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1674#
發表於 11-11-30 21:51 |只看該作者
ula1219 發表於 11-11-30 18:53
是呀,我還有兩張,之前換過中式那組,其實也不是很想換只是好像有點浪費



...

媽人好用丫.........
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1675#
發表於 11-11-30 21:56 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-11-30 19:25
好嬲呀 ~~ 買咗個焗爐就快夠七DAY,想快快手手試用多幾次

叫姐姐 今日 bake chicken

係廳焗呀 ?
D工人呀, 有D真係懶得就懶架...

好彩我屋企個件正正常常溫溫純純.....勤勤力力..乾乾淨淨....

如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


珍珠宮

積分: 45698


1676#
發表於 11-11-30 22:09 |只看該作者
180 發表於 11-11-30 21:56
係廳焗呀 ?
D工人呀, 有D真係懶得就懶架...

其實我個姐姐都算唔錯,唔係都唔會用咗八年,請到佢都好感恩


........... 不過有時 d 嘢大家立場唔同,做法唔同 ........

佢話等我哋返嚟先焗,係因爲想 d 餸熱 d, 但厨房又冇位 所以就拎咗出廳焗

講到尾都係自己衰,成日啩字上網 又冇執好個位比佢响 kitchen 放焗爐 mouth:

不過家下食完 kitchen 條氣順好多


         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


1677#
發表於 11-11-30 22:13 |只看該作者
btw ~~ 我呢位姐姐英文講得好好,唔只係我話,同我姐姐講過嘢既人都係咁講


真係身在福中不知福,係上嚟 bk 睇咁多 家傭 茄喱案 至發覺
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1678#
發表於 11-11-30 22:16 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-11-30 22:09
其實我個姐姐都算唔錯,唔係都唔會用咗八年,請到佢都好感恩

用左8年咁又好好喎.....

我都好好彩, D工人雖然換過幾, 但個個都好乖, 又做得又煮得.....個個都係做到完約想返鄉下呎嘆世界先唔續約........

食完 kitchen ???...........哈哈哈哈...好吃嗎?
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


珍珠宮

積分: 45698


1679#
發表於 11-11-30 22:18 |只看該作者
180 發表於 11-11-30 22:16
食完 kitchen ???...........哈哈哈哈...好吃嗎?
...

甜酸苦辣 樣樣有....好味 好味
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


1680#
發表於 11-11-30 22:21 |只看該作者
180 發表於 11-11-30 22:16
.....個個都係做到完約想返鄉下呎嘆世界先唔續約........

...

返去就做王帝哇.......

.... 禾個朋友位姐姐,做咗 十四年返老家,家下响印尼開咗三間餐館,可惜唔响遊客區,唔係禾有企個地址可以去旅行時擦返餐勁o既
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo