親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   151


子爵府

積分: 13842


1681#
發表於 14-8-8 18:51 |只看該作者

回覆:2014暑假沖繩親子團,入o黎一齊研究吓吖(行程#943)

大家如果買skincare其實可以去驚安睇下,因為價錢好似平d,我買Anessa防曬60ml,aeon同藥房都要大22xx yen,驚安只係1988yen,抵好多




大宅

積分: 2798


1682#
發表於 14-8-8 21:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sfly97 於 14-08-07 發表想問

原帖由 phoebe^^ 於 14-08-08 發表
所有jusco都轉晒aeon好耐喇,所以而家只有aeon ,租車公司仲俾左張野我,去所有aeon都有95折



...
95折甘好!請問你係邊間租車?


子爵府

積分: 13842


1683#
發表於 14-8-8 21:15 |只看該作者

回覆:2014暑假沖繩親子團,入o黎一齊研究吓吖(行程#943)

我喺香港專業旅運book酒店機票果時順便租埋車,八人車8日$65xx,即係paradise 租車公司,果張coupon間間aeon通用,頭果兩日俾aeon cashier見習生揾笨,死都話要指定某間aeon先用得,但之後我再問第二間aeon d cashier 話係間間都通用,所以大家記住喇




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


1684#
發表於 14-8-8 21:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sfly97 於 14-08-07 發表想問

原帖由 phoebe^^ 於 14-08-08 發表
所有jusco都轉晒aeon好耐喇,所以而家只有aeon ,租車公司仲俾左張野我,去所有aeon都有95折



...
連香港都係啦!





大宅

積分: 2165


1685#
發表於 14-8-8 23:30 |只看該作者
phoebe^^ 發表於 14-8-8 21:15
我喺香港專業旅運book酒店機票果時順便租埋車,八人車8日$65xx,即係paradise 租車公司,果張coupon間間aeon ...
65xx 租車 ?
BT


子爵府

積分: 13842


1686#
發表於 14-8-8 23:59 |只看該作者

引用:Quote:phoebe^^+發表於+14-8-8+21:15+我喺

原帖由 Bon 於 14-08-08 發表
65xx 租車 ?
租8人車8日total$6360




複式洋房

積分: 451


1687#
發表於 14-8-9 00:09 |只看該作者

回覆:2014暑假沖繩親子團,入o黎一齊研究吓吖(行程#943)

如果不是跟ots租車,jm有沒有其他便宜wifi egg介紹?




大宅

積分: 2165


1688#
發表於 14-8-9 00:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Bon+於+14-08-08+發表65xx+租

原帖由 phoebe^^ 於 14-08-08 發表
租8人車8日total$6360
我响專業旅遊訂套票,不過自己上ots租車+wifi 4人車 s class 3日半,大約yen 14,000,價錢是否合理?



BT


子爵府

積分: 13842


1689#
發表於 14-8-9 00:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+phoebe^^+於+14-08-08+發表租

原帖由 Bon 於 14-08-09 發表
我响專業旅遊訂套票,不過自己上ots租車+wifi 4人車 s class 3日半,大約yen 14,000,價錢是否合理?



...
我喺香港自己租wifi hkd576/8days,8人車係貴好多,所以要hkd6360,你hkd 10xx都好抵,因為我個fd喺專業租左架Prius 5人車,8日都hkd 3xxx




大宅

積分: 1856


1690#
發表於 14-8-9 13:40 |只看該作者
phoebe^^ 發表於 14-8-9 00:35
我喺香港自己租wifi hkd576/8days,8人車係貴好多,所以要hkd6360,你hkd 10xx都好抵,因為我個fd喺專業租左 ...

你係邊間租wifi?


複式洋房

積分: 451


1691#
發表於 14-8-10 00:30 |只看該作者

引用:Quote:phoebe^^+發表於+14-8-9+00:35+我喺

原帖由 cy36baby 於 14-08-09 發表
你係邊間租wifi?
我都想知




大宅

積分: 1943


1692#
發表於 14-8-10 02:52 |只看該作者
我巳係ots預約租車﹐請問點樣訂wifi?send email?


侯爵府

積分: 22984


1693#
發表於 14-8-10 10:38 |只看該作者

引用:我巳係ots預約租車﹐請問點樣訂wifi?send

原帖由 Laimui827 於 14-08-10 發表
我巳係ots預約租車﹐請問點樣訂wifi?send email?
喺佢個網嘅聯絡我們嗰度send,講番個租車確認號碼,話想租埋wifi

點評

Laimui827  巳訂了WIFI, 謝謝!  發表於 14-8-11 20:57
Laimui827  巳訂了WIFI, 謝謝!  發表於 14-8-11 20:57


子爵府

積分: 13842


1694#
發表於 14-8-10 12:25 |只看該作者

引用:Quote:phoebe^^+發表於+14-8-9+00:35+我喺

原帖由 cy36baby 於 14-08-09 發表
你係邊間租wifi?
Wiyo




珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1695#
發表於 14-8-10 16:39 |只看該作者
請問經OTS租車,特價的水族館入場劵是取車時買嗎?

點評

lovelyliz  yes  發表於 14-8-10 16:54


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1696#
發表於 14-8-10 18:25 |只看該作者
請問係咪有OUTLET行?係邊度,多嘢買嗎?


子爵府

積分: 13842


1697#
發表於 14-8-11 01:00 |只看該作者

引用:請問係咪有OUTLET行?係邊度,多嘢買嗎?

原帖由 hellomiffy 於 14-08-10 發表
請問係咪有OUTLET行?係邊度,多嘢買嗎?
Outlet近機場,十幾分鐘車程,今次我買左三隻G-shock,1對vw鞋,因為我無時間,所以我只行左依兩間咋,不過個outlet無咩人行,如果有時間慢慢行都ok




大宅

積分: 2798


1698#
發表於 14-8-11 03:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cy36baby 於 14-08-09 發表你

原帖由 phoebe^^ 於 14-08-10 發表
Wiyo
請問你租的 pocket wifi在沖繩中部和北部,接收得好嗎?thx!


大宅

積分: 2432


1699#
發表於 14-8-11 08:53 |只看該作者

回覆:2014暑假沖繩親子團,入o黎一齊研究吓吖(行程#943)

有無人係沖繩?依家天氣怎樣?我今個星期去,見 yahoo forecast 日日落雨 !




水晶宮

積分: 61748

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1700#
發表於 14-8-11 10:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 phoebe^^ 於 14-08-10 發表Wi

原帖由 BiBi35J 於 14-08-11 發表
請問你租的 pocket wifi在沖繩中部和北部,接收得好嗎?thx!
全沖繩都收得好好


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo