興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   8


瑪瑙宮

積分: 134334


1681#
發表於 12-10-22 13:53 |只看該作者
兩岸百態
「史上最貴狗墓」$500萬












http://hk.apple.nextmedia.com/international/art/20121022/18045934
江蘇南京現「史上最貴狗墓」(圖)!有民眾近日發現在紫金山上,出現了一個約2,000平方呎的墓地。墓地鋪滿大理石,上面有一座狗雕像,並有一個類似紙卷的建築物,為其「遮風擋雨」。當地民眾稱,單是墓地已值500萬元人民幣。新浪網





一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


男爵府

積分: 6316


1682#
發表於 12-10-22 13:55 |只看該作者

引用:頭先去x佳超市啦,+豬肉檔好多人嘛,+咁有個m

原帖由 moonlight9198 於 12-10-22 發表
頭先去x佳超市啦, 豬肉檔好多人嘛, 咁有個mami就推住架BB車,
有個BB響度架, 1歲度啦, 咁佢就一隻手買豬肉, ...

咪就係




子爵府

積分: 10088

畀面勳章 環保接龍勳章


1683#
發表於 12-10-22 14:11 |只看該作者

引用:Quote:^w^+發表於+12-10-22+12:10+午安。。

原帖由 moonlight9198 於 12-10-22 發表
做乜野呀 ?? 你又??
係呀。。尋日仲發燒。終於比c6捉左去睇醫生。。。你都小心呀




禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


1684#
發表於 12-10-22 14:23 |只看該作者

引用:頭先去x佳超市啦,+豬肉檔好多人嘛,+咁有個m

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67215


1685#
發表於 12-10-22 14:32 |只看該作者
本帖最後由 琛媽 於 12-10-22 14:41 編輯
moonlight9198 發表於 12-10-22 10:52
MY BREAKFAST.

見到你份老麥餐即刻諗起果個傻post
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


水晶宮

積分: 67215


1686#
發表於 12-10-22 14:40 |只看該作者
^w^ 發表於 12-10-22 14:11
係呀。。尋日仲發燒。終於比c6捉左去睇醫生。。。你都小心呀

荷花姐姐保重呀, 多d休息呀, 等你好番出黎tea呀
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


子爵府

積分: 10088

畀面勳章 環保接龍勳章


1687#
發表於 12-10-22 14:50 |只看該作者

引用:Quote:^w^+發表於+12-10-22+14:11+係呀。。

原帖由 琛媽 於 12-10-22 發表
荷花姐姐保重呀, 多d休息呀, 等你好番出黎tea呀
知道。。。今日好左d..比c6叫左返工。好在唔多野做。而家返緊屋企。。



點評

chinatea  發骨節呀可能...睇下燒完有冇高道啦.  發表於 12-10-22 21:34


珍珠宮

積分: 34740


1688#
發表於 12-10-22 15:01 |只看該作者
moonlight9198 發表於 12-10-22 12:58
頭先去x佳超市啦, 豬肉檔好多人嘛, 咁有個mami就推住架BB車,
有個BB響度架, 1歲度啦, 咁佢就一隻手買豬肉, ...

正義既mOOn姐呀!


瑪瑙宮

積分: 134334


1689#
發表於 12-10-22 15:26 |只看該作者
^O^ 發表於 12-10-22 15:01
正義既mOOn姐呀!


ho_mama 個媽咪係咪好仰慕咁望住你呢?! 發表於 5 分鐘前

evahui619 丙得好!!! X佳真係勁多人!!唔使錢咁 發表於 半小時前


琛媽 都岩嘅 發表於 半小時前


傻豬仔 發表於 1 小時前

講真, 個 MAMI 都唔想阻人既, 但真係D人多到, 好似唔使 $$咁既,
搶,,,,,,,,,,,,,,,,,, 個 MAMI 都可能唔知我幫佢出左頭,
因佢一直好努力買緊豬肉 !!

點評

chinatea  係喎,我有次晨運完去扒街,d人你推我撞咁,真係好平咩?  發表於 12-10-22 21:35

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1690#
發表於 12-10-22 15:53 |只看該作者
moonlight9198 發表於 12-10-21 18:28
紅皮蘿蔔。我買左一隻。唔知好唔好食。未食過。$4.80.- 一斤。買左一隻。$2.40-
食左未呀? 好唔好食?

點評

moonlight9198  未 !!  發表於 12-10-22 17:54


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1691#
發表於 12-10-22 16:02 |只看該作者
moonlight9198 發表於 12-10-21 19:32
生氣就會消福報,火燒功德林,大人小人都知道。勸勸大家說些笑,
原諒包容一定要。
努力學習中~~~~
有時好難忍口唔反駁
不停提醒自己: 每個人有唔同觀點同際遇

我自細就好唔鍾意d 人一句ban 埋黎: 錯! 你唔0岩!
呢個世界無0岩同錯架, 對佢唔work 0者, 對我work 丫嘛


水晶宮

積分: 52761


1692#
發表於 12-10-22 17:00 |只看該作者
溋溋 發表於 12-10-21 18:30
有左小朋友三歲前去好抵玩

YING MA ~

今日有冇見到Cinderella ??

如果我d 料無錯~ (因為收到料sunday 係old costume 既last day, 咁即係monday 係出新costume 啦~)

應該佢今日條裙 & 假髮係新款架~

裙係好閃既紗, 代替舊既暗花窗廉布, 個髮型係鈄陰, 以前係齋陰



點評

may.bb    發表於 12-10-23 16:42
sfmeow   好鬼死鍾意你0架0者bunny baby   發表於 12-10-22 21:49


男爵府

積分: 6316


1693#
發表於 12-10-22 18:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+琛媽+於+12-10-22+發表荷花姐

原帖由 ^w^ 於 12-10-22 發表
知道。。。今日好左d..比c6叫左返工。好在唔多野做。而家返緊屋企。。



...
Take care ar



點評

^w^  THX    發表於 12-10-23 09:16


水晶宮

積分: 52403

育兒性格勳章 畀面勳章


1694#
發表於 12-10-22 19:40 |只看該作者

引用:Quote:溋溋+發表於+12-10-21+18:30+有左小

原帖由 thunder_bunny 於 12-10-22 發表
YING MA ~

今日有冇見到Cinderella ??
有呀。影左相。等陣擺上黎。個女仔第一次見好高架。巡遊都係佢

點評

sfmeow   好心急呀~~ 等你po 相  發表於 12-10-22 21:50
同熱愛這片土地,大家刻骨銘記,愁或喜,生或死,也是香港地
同熱愛這片土地,大家一句到尾,由自己,生與死,也在香港地


大宅

積分: 3824


1695#
發表於 12-10-22 20:01 |只看該作者

回覆:想講同聽鬼怪事同佛理及夢既朋友入黎啦.一齊講一齊聽! (32)

Hi & Bye~
1350907471680.jpg


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1696#
發表於 12-10-22 20:36 |只看該作者
回覆 CCKI 的帖子

各人喜好者,你呢種係港式焗法,我成日唔明咁焗浪費左d西蘭花,但港式又時時都係咁做,冇計.你落左咁多伴菜,由其有西芹就唔可以用黑醋,落左d味好怪.
<br><br>


水晶宮

積分: 62564

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1697#
發表於 12-10-22 20:39 |只看該作者
回覆 CCKI 的帖子

好似幾好食咁喎!


大宅

積分: 3824


1698#
發表於 12-10-22 20:42 |只看該作者

引用:回覆+CCKI+的帖子 各人喜好者,你呢種係港

原帖由 chinatea 於 12-10-22 發表
回覆 CCKI 的帖子

各人喜好者,你呢種係港式焗法,我成日唔明咁焗浪費左d西蘭花,但港式又時時都係咁做,冇計. ...
下次都係落新薯鋪底,好味道~


大宅

積分: 3824


1699#
發表於 12-10-22 20:43 |只看該作者

引用:回覆+CCKI+的帖子 好似幾好食咁喎!

原帖由 jso130 於 12-10-22 發表
回覆 CCKI 的帖子

好似幾好食咁喎!
好似over cook咗少少,下次焗少10mins應該再滑D~


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1700#
發表於 12-10-22 20:53 |只看該作者
回覆 moonlight9198 的帖子

講起d亞媽....唉...我仔果晚講放工時去左地鐵買壽司,排佢前面個女人耳插聽筒,一入舖就張架有小朋友的bb車拍埋一邊就去排隊買野,一邊打手機,一邊排好似好正常呀.

排排下就見個3,4歲小朋友由車仔爬左出來,舖出面就係地鐵站人來人往架,個小朋友好快咁走來走去.

個女人間唔中只望下架車,佢一直唔知個小朋友爬左出來,走來走去喎,我仔就同佢講:你個仔係出面走來走去呀,個女人扮聽唔到,之後個小朋友扒左係地,我仔又叫佢:你個仔係個邊趺親,佢又扮聽唔到喎,雙眼仲望住架車同打手機.

如是者4次,佢個仔終於比人推到後腦先訓落地,就大聲喊,我仔拍佢,你個仔趺親呀喊緊啦...個女人可能見就去佢買野,竟然只望住個仔,唔行去抱起佢,又唔叫佢返埋來喎.

隻手依然打緊機.....之後到佢買野時,已經有地鐵d職員抱起佢個仔周圍望邊個係亞媽,叫左幾次,佢買完先推埋車仔出去一手接返個仔,唔該都冇一句,而家d後生係唔係咁架?呢d電話出左真係人生百態咩都有.

點評

mapp2009    發表於 12-10-24 12:18
may.bb    發表於 12-10-23 16:45
sfmeow  嘩我要俾c6 睇呢個post 先得, 我成日驚生左bb 佢會咁架!!   發表於 12-10-22 21:46
moonlight9198    發表於 12-10-22 21:10
<br><br>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo