興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 8611


1701#
發表於 15-12-31 16:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+danishbelle+於+15-12-31+發

原帖由 goddamnit 於 15-12-31 發表
飲油

你食既野都好瘦
係呀,同埋之前我都接近eat clean,如果唔係之前失控暴食都唔易肥的。




珍珠宮

積分: 45760

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1702#
發表於 15-12-31 16:49 |只看該作者
本帖最後由 波子 於 15-12-31 16:51 編輯
littlefatc9bk 發表於 15-12-30 14:59
試過在p記買急凍水餃,回家即煮一開袋已覺得外型怪怪的,吃一口連味道也怪怪的,拎返去都退到

...

我都試過喺惠康買左兩包急凍水餃煮,其中一包變左味,開包時d水餃有些變形,好彩張單重喺垃圾桶,拎返去換過包!可能超市存放得唔好!


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


1703#
發表於 15-12-31 17:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+talkative+於+15-12-31+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47917


1704#
發表於 15-12-31 17:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-12-31 發表

原帖由 danishbelle 於 15-12-31 發表
係呀,同埋之前我都接近eat clean,如果唔係之前失控暴食都唔易肥的。
咁你食低碳要小心唔夠電


成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47917


1705#
發表於 15-12-31 17:39 |只看該作者

引用:Quote:littlefatc9bk 發表於 15-12-30 14:5

原帖由 波子 於 15-12-31 發表
本帖最後由 波子 於 15-12-31 16:51 編輯
好多因素都會影響 。。落左防腐劑都變壞好過份

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


侯爵府

積分: 20429


1706#
發表於 15-12-31 19:23 |只看該作者

引用:Quote:littlefatc9bk 發表於 15-12-31 14:4

原帖由 goddamnit 於 15-12-31 發表
控碳加控量.. 每日食少400左右.
我會叫佢地做賤價卡路里... 冇邊樣野有益..
...
今次大鑊了,望到菜單乜都係堅料,註定好肥美咁過2015
八宝鴨,炸子雞,蝦多士,金錢肝雞,蟹盒,炒鮮奶,桂花魚肚,炸粉果,煎藕餅,蓮蓉布甸


珍珠宮

積分: 47917


1707#
發表於 15-12-31 19:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-12-31 發表

原帖由 littlefatc9bk 於 15-12-31 發表
今次大鑊了,望到菜單乜都係堅料,註定好肥美咁過2015
八宝鴨,炸子雞,蝦多士,金錢肝雞,蟹盒, ...
我食左魚,燒鴨走皮同菜心,彩椒,好安全

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


男爵府

積分: 8611


1708#
發表於 15-12-31 20:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+danishbelle+於+15-12-31+發

原帖由 talkative 於 15-12-31 發表
我放落菜到食,仲要嚟搽面
妳用佢護膚?代替cream?




男爵府

積分: 8611


1709#
發表於 15-12-31 20:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+danishbelle+於+15-12-31+發

原帖由 goddamnit 於 15-12-31 發表
咁你食低碳要小心唔夠電
係咪唔夠油會唔夠電?如果長期P大過F有咩問題?
我去買左支牛油果油幫手




男爵府

積分: 8611


1710#
發表於 15-12-31 21:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+goddamnit+於+15-12-31+發表

原帖由 littlefatc9bk 於 15-12-31 發表
控碳嗎?
一陣去睇yip man,在大吖樂炸比tea中,見$22有雪絲米+奶油厚多+紅豆冰,咁嘅價咁嘅貨一般人高碳也 ...
紅豆冰以前係我至愛




禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


1711#
發表於 15-12-31 21:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+talkative+於+15-12-31+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47917


1712#
發表於 15-12-31 21:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-12-31 發表

原帖由 danishbelle 於 15-12-31 發表
係咪唔夠油會唔夠電?如果長期P大過F有咩問題?
我去買左支牛油果油幫手



...
P 唔係作為燃料存在,油同碳先係
會好似我而家咁精神差啲同埋易凍 ... 我近排 P 高

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


男爵府

積分: 8611


1713#
發表於 15-12-31 22:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+danishbelle+於+15-12-31+發

原帖由 talkative 於 15-12-31 發表
按完full熱毛巾幾分鐘,清黑頭好易推。人地教的,我試過,好得,好潤唔立。




...
睇落幾易攪,遲D試下;已買左牛油果油




男爵府

積分: 8611


1714#
發表於 15-12-31 22:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+danishbelle+於+15-12-31+發

原帖由 goddamnit 於 15-12-31 發表
P 唔係作為燃料存在,油同碳先係
會好似我而家咁精神差啲同埋易凍 ... 我近排 P 高
原來係咁,我唔想身體差,好好攪好個比例先。
咁妳會唔會加返多些F?




珍珠宮

積分: 47917


1715#
發表於 15-12-31 22:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-12-31 發表P

原帖由 danishbelle 於 15-12-31 發表
原來係咁,我唔想身體差,好好攪好個比例先。
咁妳會唔會加返多些F?
我用緊另一種 pattern ,只可以短期既做法
三星期到頂 ... 之後要調整番

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47917


1716#
發表於 16-1-1 00:00 |只看該作者

回覆:教主吹水集合區 .講飲講食講運動講減肥 ... 第017回合

2016年新年快樂,大家食好啲 keep fit 啲

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


1717#
發表於 16-1-1 00:25 |只看該作者

引用:2016年新年快樂,大家食好啲+keep+fit+啲

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20429


1718#
發表於 16-1-1 11:38 |只看該作者

引用:2016年新年快樂,大家食好啲 keep fit 啲

原帖由 goddamnit 於 16-01-01 發表
2016年新年快樂,大家食好啲 keep fit 啲
教主,各位教友 happy new year,祝願大家2016繼續食住fit笑住減~~yeah

11-12月差不多全外食,年尾幾晚連續濃味餐(客家,潮州,順德),今晚開年上海,好在有教主秘笈,否則一定似上年咁急重10磅

年結keep到呢個數據,我已經開心到飛起,再次多謝教主的教導,多謝各教友的互相鼓勵,2016繼續努力
1451619475807.jpg

點評

fdlover    發表於 16-1-1 22:49
danishbelle    發表於 16-1-1 17:43
michellewmwong    發表於 16-1-1 13:21
talkative    發表於 16-1-1 13:19


侯爵府

積分: 20429


1719#
發表於 16-1-1 11:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 danishbelle 於 15-12-31 發

原帖由 goddamnit 於 15-12-31 發表
我用緊另一種 pattern ,只可以短期既做法
三星期到頂 ... 之後要調整番
有甚麼新pattern? 過埋d飯局我又要努力


珍珠宮

積分: 47917


1720#
發表於 16-1-1 12:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-12-31 發表

原帖由 littlefatc9bk 於 16-01-01 發表
有甚麼新pattern? 過埋d飯局我又要努力
冇乜好特別,只係 4脂4蛋2碳
半刻意令自己冇電
所以唔可以太長時間,怕變 rabbit starvation

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo