興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   24


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


1721#
發表於 15-7-1 10:34 |只看該作者

引用:想問下全鮮奶同芝士鼓唔鼓勵進食?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47917


1722#
發表於 15-7-1 10:34 |只看該作者
jesswu 發表於 15-7-1 10:32
教主……早晨……
收緊M……今朝晨磅……
得番100.8磅
加多少少碳...斷一斷 keto ..或者唔加碳就加油..

然後,都係同一句

3000歡迎你..
成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


子爵府

積分: 11021


1723#
發表於 15-7-1 10:35 |只看該作者
talkative 發表於 15-7-1 10:00
我呢兩日食1500了
有無打斧頭?


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


1724#
發表於 15-7-1 10:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+goddamnit+於+15-07-01+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


1725#
發表於 15-7-1 10:37 |只看該作者

引用:Quote:talkative+發表於+15-7-1+10:00+我呢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47917


1726#
發表於 15-7-1 10:37 |只看該作者
talkative 發表於 15-7-1 10:35
好似我前幾日咁

原來增磅都真係唔係咁易架
我鐘意亂UP .. 都唔代表鍾意吹水.. 有分別的..

點評

michellewmwong    發表於 15-7-1 10:41
talkative  :lol  發表於 15-7-1 10:37
成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


子爵府

積分: 11021


1727#
發表於 15-7-1 10:41 |只看該作者
talkative 發表於 15-7-1 09:40
佢病咗

係噃!


大宅

積分: 4095


1728#
發表於 15-7-1 10:43 |只看該作者

引用:Quote:talkative+發表於+15-7-1+10:35+好似

原帖由 goddamnit 於 15-07-01 發表
我鐘意亂UP .. 都唔代表鍾意吹水.. 有分別的..
教主,係咪呢度既餐單?
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 47917


1729#
發表於 15-7-1 10:45 |只看該作者
baby-G2008 發表於 15-7-1 10:43
教主,係咪呢度既餐單?
好明顯..仲有其他人都時不時會PO 自己食乜出黎.
如果肯睇PO ,一定會知道..

簡單問.
近期大熱係牛既邊種部份.
如果唔知既話,我絕對相信唔係我地唔講既問題..
成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 38929


1730#
發表於 15-7-1 10:51 |只看該作者
jesswu 發表於 15-7-1 10:32
教主……早晨……
收緊M……今朝晨磅……
得番100.8磅
就黎雙位數喇……我已經冇做個幾星期運動,又日日食到嘔咁折墮……仲有得跌磅??
可否post 你食過咩比我跟?我懷疑我估算錯, 雖然我有折墮, 但想更折墮.......

點評

michellewmwong    發表於 15-7-1 11:47


大宅

積分: 4095


1731#
發表於 15-7-1 10:52 |只看該作者

引用:Quote:baby-G2008+發表於+15-7-1+10:43+教

原帖由 goddamnit 於 15-07-01 發表
好明顯..仲有其他人都時不時會PO 自己食乜出黎.
如果肯睇PO ,一定會知道..
搵到喇,係牛肋條
myphoto.jpg



點評

goddamnit    發表於 15-7-1 10:53


子爵府

積分: 11176


1732#
發表於 15-7-1 10:59 |只看該作者

引用:Quote:jesswu 發表於 15-7-1 10:32 教主…

原帖由 qwe789 於 15-07-01 發表
可否post 你食過咩比我跟?我懷疑我估算錯, 雖然我有折墮, 但想更折墮....... ...
人地朱門酒肉臭、路有凍死骨……
我就家門扒肉香、瘦淨一棚骨!
真係愈食愈瘦……
我呢幾日,carbs維持住20 to 70g,其實碳唔算少……
肉就勁,唔係巨牛扒就巨魚扒,每日400g起跳……
同埋我每日一定一杯全脂奶,1至2安杏仁……
菜就盡量……有時唔理碳稍高,會食蕃茄,因為中意,一次過食2大個……


大宅

積分: 4095


1733#
發表於 15-7-1 11:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qwe789+於+15-07-01+發表可否

原帖由 jesswu 於 15-07-01 發表
人地朱門酒肉臭、路有凍死骨……
我就家門扒肉香、瘦淨一棚骨!
真係愈食愈瘦……
你好勁




子爵府

積分: 11176


1734#
發表於 15-7-1 11:05 |只看該作者

引用:Quote:jesswu 發表於 15-7-1 10:32 教主…

原帖由 goddamnit 於 15-07-01 發表
加多少少碳...斷一斷 keto ..或者唔加碳就加油..

然後,都係同一句
應該加d碳或油吧……
3000真係聽見都飽……我食1600已肚爆咁滯……


珍珠宮

積分: 47917


1735#
發表於 15-7-1 11:06 |只看該作者
jesswu 發表於 15-7-1 10:59
人地朱門酒肉臭、路有凍死骨……
我就家門扒肉香、瘦淨一棚骨!
真係愈食愈瘦……
我剛剛至響度睇緊同計緊人地條數要食1850-1950 ,營養C 開1500餐單.
雖然好正規做法.

但係.. 唔識講

同樣情況之下,我起碼會叫佢食夠1700.
咁餓法捱唔得耐 ,而且極易有反效果..

反而響度食到反肚既,效果都唔錯..

補一下,引用
早餐有一奶、一肉、三穀同一油,即可吃一份吞拿魚沙律三文治及一杯奶,午餐是四穀、兩肉、一油及一菜,四穀是1又1/3碗飯、加任吃菜(一般我食開嘅菜也可,夠一碗就得)、肉大約是兩隻麻雀嘅份量,其實也不差吧

講真... 咁樣選擇食物 ,我唔覺得好.
係好簡單,將所有野歸入 calories in calories out , 將 calories 均等化
但係,冇真係由營養同均衡方面著手.

除非你相信食一個麥當勞餐有充足營養有益身心,即係 IIFYM..
成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47917


1736#
發表於 15-7-1 11:07 |只看該作者
jesswu 發表於 15-7-1 11:05
應該加d碳或油吧……
3000真係聽見都飽……我食1600已肚爆咁滯……
加FAT 會比較簡單同冇咁易爆肚.但加FAT增肥都唔易 .. 尤其如果你已經 KETO 左..
成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


大宅

積分: 2130


1737#
發表於 15-7-1 11:07 |只看該作者

引用:Quote:mcmc2014 發表於 15-7-1 10:30 想問

原帖由 goddamnit 於 15-07-01 發表
可以但唔好太多.. 因為奶類其實都有糖.有啲人食 dairy product 都會影響效果,有啲人就唔會..
...
好,少食為妙


大宅

積分: 2130


1738#
發表於 15-7-1 11:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mcmc2014 於 15-07-01 發表想

原帖由 talkative 於 15-07-01 發表
我高碳呢幾日都有飲奶,因想增磅
哈哈,咁我真係唔敢食


子爵府

積分: 11176


1739#
發表於 15-7-1 11:11 |只看該作者

引用:Quote:jesswu 發表於 15-7-1 11:05 應該加d

原帖由 goddamnit 於 15-07-01 發表
加FAT 會比較簡單同冇咁易爆肚.但加FAT增肥都唔易 .. 尤其如果你已經 KETO 左..
...
我睇書話身體要一個月時間轉keto mode....

我入教剛好一個月多d……


水晶宮

積分: 73570

BK Milk勳章


1740#
發表於 15-7-1 11:16 |只看該作者

引用:Quote:bongbongpatty 發表於 15-7-1 10:12

原帖由 goddamnit 於 15-07-01 發表
除非你超重多到好誇張..唔係既話冇可能一日輕倒一磅.
一星期輕倒兩磅都到頂.
...
查實應該係水
開心下麻


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo