跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 883


161#
發表於 04-8-10 21:43 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

[size=large]洋洋:


[size=large]祝你生日快樂, 一歲大個仔了, 要聽教聽話呀.


大宅

積分: 1373


162#
發表於 04-8-10 23:01 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Dear 至 FIT 媽咪 :

Sorry for being so late. I had no chance to login BK. (Need to share the details later)

Don't talk too much... here are the photos : [size=medium]Our Babies' Birthday Party


大宅

積分: 2500


163#
發表於 04-8-10 23:05 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee

我都同意2kmami的話, 皓皓生日會當日, 個個guest都會同皓皓影相, 一定有d靚的!!!

傻妹, 唔好唔開心, d相其實最重要的意義係留念, 拍下d珍貴的情景, 唔一定係靚架ma.

其實8/8, 我老公之前冇將DC入面的舊photo save 去computer, 那天只影了40多張相, 都係冇張靚, 雖然都有小小唔開心, 但點都有個記念吖, 算la, 你仲有機會幫皓皓在1歲生會時再影番d靚相!!!


大宅

積分: 1373


164#
發表於 04-8-10 23:11 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Summer,

Hope you won't drop me out for being so late.


时间:九月12日(星期天)下午两点
地点:summer家里

1) summer-准备三杯鸡和肉燥饭
2) 2Kmami - 等我諗吓做什麼先...
3) 晞晞一家 (暫時諗唔到整乜野)
4) Anson-Mami
5) cat888兩公婆+樹熊軒軒 - (等我諗吓做什麼先...)
6) 明仔兩母子 (未諗到整嘜, 可唔可以淨係來食或傾計呀! 我一個人來唔想拿東西了)
7) Annie & 啟園
8) Renee+皓皓+皓皓爸爸
9) Isis_Iain 一家
10) Ivan + 媽咪
11) Little Princess 一家 (may arrive at 4pm - I need to take Abbie to a playgroup on Sundays)


大宅

積分: 1373


165#
發表於 04-8-10 23:14 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

[size=large]洋洋:

[size=large]Happy Birthday !! 越大越靚仔 !!!!!! :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 12646


166#
發表於 04-8-10 23:17 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Isis_Iain,

多謝妳的祝賀!!!

關於d相, 我無野架喇!!

啊!都唔記我問妳, 8月8日, 妳有無同d屋企人(除了妳一家五口)同浩浩出去食飯慶祝啊!!! 我記我妳講過因為浩浩出世時無擺滿月酒, 所以想同浩浩食餐飯慶祝, 唔知有無呢????

仲有, 如果妳明天lunch趕唔切, 唔好來啦!! 我地大把機會一齊食飯啦!!! 但都會等妳電話! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 12646


167#
發表於 04-8-10 23:20 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

2kmami,

多謝妳的分析及安慰!!! 其實我都係講下, 因為如果真係請個專業攝影師, 我怕比人笑!!! ?-( ?-(

其實我都已經有兩個朋友拍晒心口玩會幫我影相, 一於好似人地擺婚禮, 成日淨係影住皓皓. :mrgreen: :mrgreen:

但, 我就係咁, 什麼都緊張過人!!! 我發覺我宜家好似幫皓皓搞婚禮多過似搞生日會. 好似自己娶新抱!!!! 我老公成日叫我take it easy!!!但我就係咁, 只要係我上心的事, 我就會好緊張, 一定要做到最好!!! 其實我都知生日會係玩下, 但…. 唔識講喇!!!

突然諗番自己搞個婚禮時的點點滴滴!!!! :lol: :lol:


子爵府

積分: 12646


168#
發表於 04-8-10 23:28 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Cat,

我都要多謝妳的安慰啊!!!

妳講得啱! [d相其實最重要的意義係留念, 拍下d珍貴的情景, 唔一定係靚架ma.]

咁妳8月7日開個生日會開心嗎? 軒軒又開心嗎? :mrgreen: :mrgreen:

其實我地d BB仲係細, 佢地跟本唔識開心. 我幫皓皓搞的生日會其實mainly for 自己, 因為我會請我d friends 來, 所以我老公成日話, 嚴格來講, 皓皓個生日會係佢媽咪同朋友的聚會. 可能都係因為咁的原故, 所以我更加緊張!! 但經過妳, 2kmami同Isis_Iain 分析, 我諗通啦!!!多謝妳地!!!


子爵府

積分: 12291


169#
發表於 04-8-10 23:29 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee,

見到 Abbie 爸爸都有幫皓皓映左好多靚相,笑番下啦!係呀,生日會個日妳真係出左好多力呀,唔好意思,令妳唔能夠抽身同皓皓影相,希望黎緊皓皓的生日會補償一切啦!

唔 ... 我都好遺憾個日我的攝影技術真係好唔點,所以一張相都唔可以比到大家睇,亦好遺憾連晞晞唯一一個的生日會都無一張靚相留為紀念;不過我都無唔開心,因為我知道係佢腦海裡面唔會忘記佢第一個生日會的!


子爵府

積分: 12646


170#
發表於 04-8-10 23:40 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Wilnita,

我都啱啱睇完Abbie 爸爸的相, 我都有發現皓皓有幾張靚相!!!真係唔該晒Abbie 爸爸. 但我宜家真係無事架喇!!!

妳都唔好話自己攝影技術唔好啦!至不過係兩個爸爸實在影得好, 所以妳先覺得自己影得無咁好!!! 不過, 妳唔駛擔心, 8月14 日妳可以同晞晞係黃金海岸影多d靚相囉!!!!
:mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 12291


171#
發表於 04-8-10 23:45 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee,

係呀,我都係咁樣安慰自己,希望黃金之旅可以幫晞晞映多 D 靚相啦!呢個星期覺得過得特別快,仲有三日我就放假陪晞晞去玩啦!

再此,再次多謝明仔爸爸及 Abbie 爸爸,真係辛苦哂您地兩位啦!


子爵府

積分: 12646


172#
發表於 04-8-10 23:45 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Wilnita,

我有一個問題, 其實係生日會個日都想問, 但無時間. 晞晞, Abbie and b-lu仔條裙係唔係一樣, 因為我睇落好似係一樣, 但我唔係好confirm . 請問係唔係? 如係, 妳地三個媽咪係唔係夾埋架!!! ?-( ?-(


子爵府

積分: 12291


173#
發表於 04-8-10 23:47 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

new_mother,

妳唔洗唔好意思架,晞晞乜野玩具都啱玩架!多謝妳呀!


子爵府

積分: 12291


174#
發表於 04-8-10 23:49 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee 寫道:
Wilnita,

我有一個問題, 其實係生日會個日都想問, 但無時間. 晞晞, Abbie and b-lu仔條裙係唔係一樣, 因為我睇落好似係一樣, 但我唔係好confirm . 請問係唔係? 如係, 妳地三個媽咪係唔係夾埋架!!! ?-( ?-(


Abbie 及 B-lu 仔個條係一樣,至於晞晞個條只不過係顏色相似,前兩者係碎花仔,而後者係直條紋的!


子爵府

積分: 12646


175#
發表於 04-8-10 23:52 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Wilnita,
我宜家睇緊明仔爸爸d相, 我都發現到晞晞條裙係唔同Abbie and b-lu 仔個條的!!!!

wilnita 寫道:
Abbie 及 B-lu 仔個條係一樣,至於晞晞個條只不過係顏色相似,前兩者係碎花仔,而後者係直條紋的!


子爵府

積分: 12646


176#
發表於 04-8-10 23:56 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

各位,

JoJo下午同我講過電話, 佢話佢部電腦又壞了, 起碼有一個星期上唔到BK, 如果有什麼急事, call佢好了!!!


大宅

積分: 1373


177#
發表於 04-8-11 00:07 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee :

Hope you like 皓皓's photos taken by Abbie爸. \

Actually, I would like to tell you that the problem of the photos is not on your friend's skills. Abbie 爸 told me that the lighting of the venue is too dim. A low-ranked camera could not produce quality photos in such adverse situations.

If you compare Abbie 爸 and 明仔爸's photos, you would find that 明仔爸's photo is much brighter. 明仔爸's camera, especially the flash light is more advanced than that of Abbie 爸. I think Venus now would agree 明仔爸 to invest in the camera. Of course, a good camera needs a good photographer. 明仔爸, is surely the professional la.

Therefore, please remember even a good photographer could not make good photos with a low-ranked camera. I don't know if you would hold 皓皓's birthday party in the same venue. If so, you may need to consider to ask the photographer to bring a professional camera, especially the flash light.

To me, I like to see the different angles of the babies. 皓皓 is very cute and handsome ar.


男爵府

積分: 5887


178#
發表於 04-8-11 00:10 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee 寫道:
Isis_Iain,

啊!都唔記我問妳, 8月8日, 妳有無同d屋企人(除了妳一家五口)同浩浩出去食飯慶祝啊!!! 我記我妳講過因為浩浩出世時無擺滿月酒, 所以想同浩浩食餐飯慶祝, 唔知有無呢????

仲有, 如果妳明天lunch趕唔切, 唔好來啦!! 我地大把機會一齊食飯啦!!! 但都會等妳電話! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Renee,

8月8日果日返左爺爺屋企食飯,點知返到去浩浩表哥揾番佢 10 年前結婚 D video 出黎,因為有去左世嘅嫲嫲喺度,個個人顧住睇 video 好似忘記左係浩浩生日!!!!激水!!! :evil: :evil: :evil: :evil: 好彩之前我堅持要做一個生日蛋糕比浩浩,咁佢嘅生日先有小小野紀念!!!我同老公講覺得好似爭浩浩好多野,出世時無擺滿月酒、一歲生日無攪生日會 (Isis 一歲生日攪左兩個生日會)!!!點知我老公話:「你無欠個仔架,你生個仔時死咁濟,係個仔欠你就真!!!」聽佢咁講我又舒服好多!!!
另外聽日食 lunch 我會盡量到,其實係泵奶嘅時間有小小撞,等我聽日調較下,應該無問題!!!
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


子爵府

積分: 12291


179#
發表於 04-8-11 00:13 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

little_princess,

我完全同意您地說法,係場地燈光的問題,因為晞晞爸爸話會場內全是用哂射燈,普通的 Camera 係好難映得靚的;我映出黎的相片全部都係暗的,因為我唔想成日用閃燈對住小朋友太多,唯由將光圈較大,可惜幫助不大,所以我映的相片比起 Abbie 爸爸及明仔爸爸個 D 相片真係無咁好的,其實我都映左好多相片 (超過 100 張),如果唔係太暗,其實真係映得幾好架,唔好意思,又要讚下自己!


男爵府

積分: 5887


180#
發表於 04-8-11 00:17 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

wilnita,

仲唔瞓,聽日無精神,無咁靚女架喇!!!
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo