在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3538


161#
發表於 09-4-4 00:02 |只看該作者
原帖由 月希 於 09-4-3 20:49 發表
咁多人like生女既?我鍾意仔多d喎...


女可扮靚靚
最好梗係―仔―女啦~


大宅

積分: 3538


162#
發表於 09-4-4 00:03 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-3 20:52 發表


女仔細心d嘛


係呀~希望我下個係女~感就―個”好”字


大宅

積分: 3538


163#
發表於 09-4-4 00:07 |只看該作者
原帖由 siukei17 於 09-4-3 20:59 發表
佢06年1月出世呀
所以今年先入K1...
依家E生已經幫我排左特殊架啦
因為佢講野得2歲
同埋佢太情緒化,怕佢影響到其他小朋友WOR
(佢又未去到打人,但就會大叫...一唔鍾意就訓地下....同埋唔會跟大隊 ...


唔好太過擔心,可能到最後無事呢,有人遲有人早講野~
我仔仔―唔想走都係訓係地度架


大宅

積分: 3538


164#
發表於 09-4-4 00:15 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-3 21:05 發表


但係我覺得仔百厭d


通常都係~
但我媽話bb時我Bro比我乖好多~成日自己玩,好小喊~而我係喊包
同我朋友有―仔―女,都係仔乖好多~
所以唔―定~但我個仔係曳果個


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


165#
發表於 09-4-4 00:19 |只看該作者
原帖由 月希 於 09-4-3 22:50 發表


都唔係丫...我仔都ok
係學習方面心散少少同粗心大意少少
但係佢細個時..真係讚到不得了..勁好湊

你就好啦...我果件真係好惡湊....唉,而家都成5歲,都仲係好情緒化,今日先唔知係咪唔舒服,心情差,放學留黎喊左5次,喊到d濕疹又發作,唉....好煩呀


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


166#
發表於 09-4-4 00:24 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-3 21:05 發表


但係我覺得仔百厭d

呢個都係睇性格嫁,我仔由細到大d人都話佢乖既,我都覺得佢幾聽話,佢從來都唔會唔聽我講,出街一定拖實我唔會周圍跑,只要我say no佢就會stop,同聽我講道理,只不過佢係比較情緒化,勁易喊,唔專心,同都係幾粗心大意~可能個個男仔都會有呢d特徵^^


大宅

積分: 3538


167#
發表於 09-4-4 02:08 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-4 00:24 發表

呢個都係睇性格嫁,我仔由細到大d人都話佢乖既,我都覺得佢幾聽話,佢從來都唔會唔聽我講,出街一定拖實我唔會周圍跑,只要我say no佢就會stop,同聽我講道理,只不過佢係比較情緒化,勁易喊,唔專心,同都係幾粗心大意~可能 ...


我個仔出親街都成日周圍走
見到陌生人就驚驚地變得好靜~他唔小小心撞到人,人地望住他就好驚之後喊 ~陌生人大笑 他,又喊


大宅

積分: 1010


168#
發表於 09-4-4 02:12 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-4 00:24 發表

呢個都係睇性格嫁,我仔由細到大d人都話佢乖既,我都覺得佢幾聽話,佢從來都唔會唔聽我講,出街一定拖實我唔會周圍跑,只要我say no佢就會stop,同聽我講道理,只不過佢係比較情緒化,勁易喊,唔專心,同都係幾粗心大意~可能 ...


可能係啦
不過我個女未識行住
暫停可以輕鬆下


大宅

積分: 3538


169#
發表於 09-4-4 03:03 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-4 02:12 發表


可能係啦
不過我個女未識行住
暫停可以輕鬆下


我覺得我個仔識行左仲易左湊,因我屋企幾大下,成個廳為他而設,又無危險野,成個兒童樂園感,他日日自己玩~我就上下網同做下自己野,幾好呀
細個就要麻煩d~又要食奶,又要抱,又要抱訓覺


大宅

積分: 1010


170#
發表於 09-4-4 11:34 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-4 03:03 發表


我覺得我個仔識行左仲易左湊,因我屋企幾大下,成個廳為他而設,又無危險野,成個兒童樂園感,他日日自己玩~我就上下網同做下自己野,幾好呀
細個就要麻煩d~又要食奶,又要抱,又要抱訓覺 ...


我都係放佢係張椅度自己玩自己睇電影


大宅

積分: 3538


171#
發表於 09-4-4 14:25 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-4 11:34 發表


我都係放佢係張椅度自己玩自己睇電影


但又要Feed奶,又要"愛"訓~但大小小乜都自己


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


172#
發表於 09-4-4 14:31 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-4 00:02 發表


女可扮靚靚
最好梗係―仔―女啦~


我成日都覺得..女仔可愛就好囉
生得樣衰少少都....mouth: 我怕我冇心機同佢扮靚..因為扮極都唔靚


大宅

積分: 3538


173#
發表於 09-4-4 14:40 |只看該作者
原帖由 月希 於 09-4-4 14:31 發表


我成日都覺得..女仔可愛就好囉
生得樣衰少少都....mouth:mouth:" /> 我怕我冇心機同佢扮靚..因為扮極都唔靚


係自己既就靚喇~


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


174#
發表於 09-4-4 16:53 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-4 14:40 發表


係自己既就靚喇~


唔知丫..我有幾個表妹..真係樣衰得好緊要...真係由細到大見到佢地都唔係好頂得住..
今年新年見時..我重希望..點解少左個..原來變到成個男仔咁...mouth: 真係係街度..你話我知佢係女仔..我都 未必會信囉
另一個就走左去磨骨...但係磨完都重係怪怪地..面冇2隻角
唔係有心..但係生著咁既..真係前世囉


大宅

積分: 3538


175#
發表於 09-4-4 20:20 |只看該作者
原帖由 月希 於 09-4-4 16:53 發表


唔知丫..我有幾個表妹..真係樣衰得好緊要...真係由細到大見到佢地都唔係好頂得住..
今年新年見時..我重希望..點解少左個..原來變到成個男仔咁...mouth:mouth:" /> 真係係街度..你話我知佢係女仔..我都 未必會信 ...


感有d男仔都好樣衰~
係父母心中自己既仔女永遠都係咁靚


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


176#
發表於 09-4-4 20:25 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-4 20:20 發表


感有d男仔都好樣衰~
係父母心中自己既仔女永遠都係咁靚


大個左..女仔醜樣冇人要既機會..比男仔樣衰冇人要既機會大..
男仔重可以高大..重可以有型..
女仔唔靚...


大宅

積分: 3538


177#
發表於 09-4-4 20:43 |只看該作者
原帖由 月希 於 09-4-4 20:25 發表


大個左..女仔醜樣冇人要既機會..比男仔樣衰冇人要既機會大..
男仔重可以高大..重可以有型..
女仔唔靚...


又係男人有錢―定有人要,包明星仲得


伯爵府

積分: 19985

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


178#
發表於 09-4-5 01:09 |只看該作者
19歲生...囡囡出世有6.6磅...

由入院計到生用左3個幾鐘...

比預產期早左一日咁多


大宅

積分: 3538


179#
發表於 09-4-5 01:23 |只看該作者
原帖由 MINK926 於 09-4-5 01:09 發表
19歲生...囡囡出世有6.6磅...

由入院計到生用左3個幾鐘...

比預產期早左一日咁多



好快呀~感生下個咪1至2個鐘~


伯爵府

積分: 19985

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


180#
發表於 09-4-5 01:43 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-5 01:23 發表



好快呀~感生下個咪1至2個鐘~


我都想...

不過我未去e院前係屋企度痛

我去到e院已經開左4度...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo