時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   12


珍珠宮

積分: 41421


161#
發表於 22-3-13 14:34 |只看該作者
唔洗等退休


伯爵府

積分: 15887

2023年兔年勳章 虎到金來勳章


162#
發表於 22-3-13 14:34 |只看該作者
要衷於事實,唔可以明明係香港人,夾硬話自己係澳門人(除非你拎澳門身分證,咁就無得講)

其實俾人知道你係香港人,又會有咩後果呢?唔通會俾人打咩?如果佢地因為你係香港人而對你有偏見,似乎佢地比較有問題。

國內人上網呻話香港上去散播病毒都無可厚非,等於我地會上網發洩一樣。

無謂自輕自賤,如果連自己都無信心,先至係真正嘅無藥可救

點評

SU213    發表於 22-3-13 15:10


男爵府

積分: 7607


163#
發表於 22-3-13 14:37 |只看該作者
Stella.b 發表於 22-3-13 12:36
將病毒傳返大陸嘅全部都係佢哋本身大陸人 嫁咗嚟香港之後帶啲仔女返老家避疫 再傳病菌返上去 我哋香港人奉 ...

我里番說話同我昨日同呀仔講的一樣
果堆返左大陸惹開根本就係內地港人
我地土生土長香港人唔會無端端上去,屋企人唔響大陸又要返工,點會上去?


子爵府

積分: 11569


164#
發表於 22-3-13 14:38 |只看該作者
請唔好將部分唔好嘅人同昆蟲代表所有香港人,仍然有好多好多香港人包括我感恩國家幫忙,努力做好自己防疫

點評

SU213    發表於 22-3-13 15:10

從頭細數命運由甚麼鑄成
心境每秒在註釋生命
密雲外還有清空
眼淚哪可遮掩眼睛
沒有光末路憑目光照明
火花擦碎後更加豐盛
天國近才會記得不死本領
你也痛醒請做証


男爵府

積分: 7670


165#
發表於 22-3-13 14:43 |只看該作者
本帖最後由 extra88 於 22-3-13 14:44 編輯
somehow 發表於 22-3-13 14:14
?入境隔離足14+7,上海政府自己揾間唔合格酒店做檢疫酒店,都關香港事?
咁吉林呢?唔係入埋香港數呀
...

入佢地境又要24小時檢測,

又要14+7隔離,
其實一路都係佢地本地爆發搵藉口轉移視線而已。


都未計依個時候去深圳河以北嘅,
咪又係佢地d人,
由頭到尾都只係深圳河以北嘅問題。


公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


166#
發表於 22-3-13 14:47 |只看該作者

回覆樓主:

但係返上去嘅好多都係新移民黎,都係佢地同鄉
大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見


男爵府

積分: 6621


167#
發表於 22-3-13 14:50 |只看該作者

回覆樓主:



別墅

積分: 861


168#
發表於 22-3-13 14:50 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 MagicSuperCat 於 22-3-13 14:51 編輯



侯爵府

積分: 22733

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


169#
發表於 22-3-13 14:51 |只看該作者
zxyggp 發表於 22-3-13 14:47
但係返上去嘅好多都係新移民黎,都係佢地同鄉

也是


翡翠宮

積分: 86106


170#
發表於 22-3-13 14:52 |只看該作者
cbeyond 發表於 22-3-13 12:04
一早有朋友講, 國內同胞好憎香港人
唔識感恩, 淨係識彈, 永遠外國好。
但有事發生,就要阿爺出錢出力去 ...

樣衰


男爵府

積分: 8103


171#
發表於 22-3-13 14:53 |只看該作者
Stella.b 發表於 22-3-13 12:36
將病毒傳返大陸嘅全部都係佢哋本身大陸人 嫁咗嚟香港之後帶啲仔女返老家避疫 再傳病菌返上去 我哋香港人奉 ...

認同,新移民可以返上去避,我地土生士土長點會咁做,香港有事大家都唔想,D官係咁嘅質素,都唔到我哋揀,惟有大家共同面對,互相鼓勵,人哋好可以羨慕,自己地方衰係可以鬧嘅,又唔需要諗認其他地方嘅人嘅,香港生活咁辛苦,樣樣分顏色,見到樣樣都眼冤,可以提早退休,過番啲適合自己嘅生活。


伯爵府

積分: 16536


172#
發表於 22-3-13 14:53 |只看該作者
extra88 發表於 22-3-13 14:43
入佢地境又要24小時檢測,

又要14+7隔離,

我都覺得係,深圳根本冇講過源頭係邊度,官方只係話打擊偷渡,啲大陸網民即刻攻擊香港,轉移視線


水晶宮

積分: 60629


173#
發表於 22-3-13 14:54 |只看該作者
cbeyond 發表於 22-3-13 12:04
一早有朋友講, 國內同胞好憎香港人
唔識感恩, 淨係識彈, 永遠外國好。
但有事發生,就要阿爺出錢出力去 ...

事實真係咁
我怕解封後我一上到去會比人打


珍珠宮

積分: 44164


174#
發表於 22-3-13 14:57 |只看該作者
mercurycc 發表於 22-3-13 12:25
記得19年旅行,
話香港來,即比人問香港咁好,
點解你地d可以打爛自己地方?

其實度度都有壞份子,佢甘既mind set應該問番佢,大陸唔好咩,點解甘多豆腐渣工程,煤礦管理不善炸死人,黑心食品害自己人?一樣道理姐。


水晶宮

積分: 60629


175#
發表於 22-3-13 14:58 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:40
香港到今日、都仲有好多無腦黃屍呢。

一地都係


複式洋房

積分: 306


176#
發表於 22-3-13 15:00 |只看該作者

回覆樓主:

以前話國內人去到邊衰到邊,今日香港人真是去到邊衰到邊!以為重好了起不!見到外國人或說英語特別香!我已教小朋友,普通話一定要學先!


子爵府

積分: 14689


177#
發表於 22-3-13 15:02 |只看該作者
下次選舉,用選票話比內地人知,香港唔係仲係得黃絲,香港仲有好多正常人


公爵府

積分: 29291

馬年勳章 2024年龍年勳章


178#
發表於 22-3-13 15:02 |只看該作者

回覆樓主:

香港人自己爭點氣吧
努力做好, 讓內地同胞 認同我們
有朝一日我可到深圳也會以香港人自居讓他們知香港人還是愛祖國友善的同胞


大宅

積分: 2582

好媽媽勳章


179#
發表於 22-3-13 15:03 |只看該作者
happy55 發表於 22-3-13 12:05
我住係香港,都唔明點解唔封香港,日日幾萬幾萬,都唔知攪乜

我都同意封香港,香港有班人是不會為人想的,自己地方有疫情就跑去內地避疫,真是黑人憎。


珍珠宮

積分: 44164


180#
發表於 22-3-13 15:04 |只看該作者
princesssarah 發表於 22-3-13 12:52
其實,這段返國內避疫嘅極大部份人都係香港新移民,佢哋見香港疫情嚴重,帶埋孩子返大陸住~

我明白深圳的 ...

好多人思考既層面停留左係民智未開既階段

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo