自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


翡翠宮

積分: 93599


161#
發表於 昨天 09:20 |只看該作者
978212 發表於 26-6-19 12:12
上年就已經大學第三年intern都難搵,更加唔好話DSE考生,成個香港專才優才外勞黑工,然後就話班後生躺平:ig ...



水晶宮

積分: 59120

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


162#
發表於 昨天 09:42 |只看該作者
靚媽latte 發表於 26-6-19 12:06
謝謝大家 ,呀女之前去咗一間餐廳試工,店長覺得佢表現ok,昨晚收到通知請咗佢了,會開始返工
...

恭喜樓主
囡囡可以返下工汲取社會經驗,又可以同同學仔分享,好事


水晶宮

積分: 59120

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


163#
發表於 昨天 09:46 |只看該作者
978212 發表於 26-6-19 12:12
上年就已經大學第三年intern都難搵,更加唔好話DSE考生,成個香港專才優才外勞黑工,然後就話班後生躺平:ig ...

我仔好彩,今年有政府 Intern
佢話以為政府部門好hea, 原來係個個都好忙


侯爵府

積分: 21964

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


164#
發表於 昨天 11:10 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-21 09:46
我仔好彩,今年有政府 Intern
佢話以為政府部門好hea, 原來係個個都好忙
...
恭喜晒,你仔好好彩


大宅

積分: 3102


165#
發表於 昨天 11:26 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-21 09:42
恭喜樓主
囡囡可以返下工汲取社會經驗,又可以同同學仔分享,好事
...

返咗陣就同我講話要記餐牌好難,而且做嘢要好快,佢成日好驚落錯單同收錯錢,我話慢慢就會慣㗎啦,積累下社會經驗

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo