想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


161#
發表於 11-10-2 20:24 |只看該作者

回覆:大大妹 的帖子

好 一陣食一粒先




大宅

積分: 2630


162#
發表於 11-10-2 20:45 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 17:28
知道了 謝謝 我宜家訓床呀

仲有唔好抽重嘢,唔好踎低,呢d都盡量避免呀!


男爵府

積分: 6108


163#
發表於 11-10-2 20:52 |只看該作者

回覆:feiyuen 的帖子

我連涼都唔敢沖住
我買左cb digital 擔心緊會唔會太早都驗唔到有pregnant ga???? 我今日用cb compact有好淺既線




禁止訪問

積分: 5607


164#
發表於 11-10-2 21:04 |只看該作者

引用:我連涼都唔敢沖住 我買左cb digital 擔心緊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6108


165#
發表於 11-10-2 21:08 |只看該作者

回覆:seababy 的帖子

$95 支 我驚side 左 哈哈




禁止訪問

積分: 5607


166#
發表於 11-10-2 21:11 |只看該作者

引用:$95 支 我驚side 左 哈哈

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5940


167#
發表於 11-10-2 21:12 |只看該作者

回覆:急急急!可否幫我睇下 好緊張r

Bb pig,你今日day幾




子爵府

積分: 13931


168#
發表於 11-10-2 21:24 |只看該作者

回覆:急急急!可否幫我睇下 好緊張r

Bb豬,恭喜唒你呀,依家你真係要事事小心,一口氣追哂你地啲p



魚魚媽


男爵府

積分: 6108


169#
發表於 11-10-2 21:29 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

今日day29 r




大宅

積分: 4490


170#
發表於 11-10-2 21:30 |只看該作者

引用:噢早知早d去啦 +

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-02 發表
噢早知早d去啦
算把啦,你依家只可以剪同做焗油




大宅

積分: 2630


171#
發表於 11-10-2 21:45 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 20:52
我連涼都唔敢沖住
我買左cb digital 擔心緊會唔會太早都驗唔到有pregnant ga???? 我今日用cb compact有好淺 ...
淺線唔係問題,有左bb既機會好大架啦!
而家妳唔係"炸糊",係叫緊糊呀!傻豬!
淡定d黎,一切小心就得!


男爵府

積分: 6108


172#
發表於 11-10-2 22:06 |只看該作者

回覆:feiyuen 的帖子

岩岩再紅綠d,都係同今朝差唔多色 紅d就深色左
我聽朝會試埋cb digital la , 希望真的是真!




男爵府

積分: 6108


173#
發表於 11-10-2 22:06 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

嗯 如果中 我就會剪短佢




大宅

積分: 4490


174#
發表於 11-10-2 22:08 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

唔知點解個個都剪短,不過都好,方便啲嘛




男爵府

積分: 6108


175#
發表於 11-10-2 22:16 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

比多點養份寶寶




大宅

積分: 1139


176#
發表於 11-10-2 22:23 |只看該作者
恭喜你呀! 早D訓多D休息啦^^
希望今個月我都中啦...我諗住等多幾日先CHECK :)


男爵府

積分: 6108


177#
發表於 11-10-2 22:30 |只看該作者

回覆:tnd327 的帖子

多謝你呀 我都訓左係床唔敢郁喇
祝你都bingo !!!




複式洋房

積分: 5614

好媽媽勳章 醒目開學勳章


178#
發表於 11-10-2 22:52 |只看該作者

引用:多謝你呀+我都訓左係床唔敢郁喇 祝你都bing

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-02 發表
多謝你呀 我都訓左係床唔敢郁喇
祝你都bingo !!!
見到你bingo好開心!




男爵府

積分: 6108


179#
發表於 11-10-2 22:54 |只看該作者

回覆:@陳師奶@ 的帖子

謝謝你 但我感覺仲係好唔實在 希望聽朝用cb digital 會驗到pregnant




大宅

積分: 3788


180#
發表於 11-10-2 23:08 |只看該作者
恭喜呀 bb_pig!
你最緊要係放鬆自己,因緊張會令子宮收縮,對bb唔好。
如有流啡,頭三個月要多d瞓床,


My cycle 28-29 day,我今日都係day29,m小姐仲未到,
用綠d check 係白雪雪,睇黎要再努力喇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo