自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


161#
發表於 12-9-13 22:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+elsa2011+於+12-09-13+發表我

原帖由 JunichiOkada 於 12-09-13 發表
唔甘心自己付出5年比佢當你係玩具,但你再同佢一齊,付出既一世靑春而全世界只會覺得係你犯賤!忠言逆耳, ...
止蝕




男爵府

積分: 6793


162#
發表於 12-9-13 22:11 |只看該作者

回覆:未婚夫收埋個小三,點算

淨係玩下女仔呢個行為就表示佢唔夠愛你啦仲要大你話你神經質討人厭..反客為主...




子爵府

積分: 11311


163#
發表於 12-9-13 22:11 |只看該作者

回覆:未婚夫收埋個小三,點算

幸好未結婚, 速撇.....




公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


164#
發表於 12-9-13 22:12 |只看該作者

回覆:未婚夫收埋個小三,點算

樓主你吾係咁都仲結呀。咪咁傻咁天真啦。




.........................................


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


165#
發表於 12-9-13 22:13 |只看該作者

回覆:未婚夫收埋個小三,點算

口袋冇$就返屋企食飯?
口袋有$就叫外賣?
最慘你唔會夠外賣多款,中美法日俄

何時有小四小五




男爵府

積分: 5578


166#
發表於 12-9-13 22:14 |只看該作者

回覆:未婚夫收埋個小三,點算

早走早著! 吾好浪費青春了!




洋房

積分: 68


167#
發表於 12-9-13 22:14 |只看該作者
pixelskin 發表於 12-9-13 22:05
你同賭徒有咩分別,你已經用自己7年青春時間黎賭,你得到d 咩呢!?仲想賭落去,只會越蝕越多,到時後悔都 ...

原本我已經好幸福咁籌備婚禮..


公爵府

積分: 27878

畀面勳章


168#
發表於 12-9-13 22:15 |只看該作者

引用:我等左佢足足7年,呢7年黎佢就係我既世界,我

原帖由 elsa2011 於 12-09-13 發表
我等左佢足足7年,呢7年黎佢就係我既世界,我為左佢已經5年冇反工,冇哂朋友,我既生活只有佢,我等咁耐都係等結 ...
清醒啲好冇?你結左婚都唔會開心,晚晚等佢番黎,你要擴濶自己既生活圈子,就算同佢結婚,都要改變而家咁既生活,唔係佢就食硬你,你咁生活都唔開心,記住,呢個世界係唔會邊個冇左邊個唔得,你係愛佢定唔甘心等左佢咁耐?如果你既世界係得佢一個男人,唔做野,冇朋友,我好肯定咁話比你聽,你呢世都係可悲!你要懂得愛自己唔係作賤自己




翡翠宮

積分: 78286


169#
發表於 12-9-13 22:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+JunichiOkada+於+12-09-13+發

原帖由 晴B媽 於 12-09-13 發表
止蝕
只可惜樓主唔會聽得入耳




翡翠宮

積分: 78286


170#
發表於 12-9-13 22:16 |只看該作者

引用:Quote:pixelskin+發表於+12-9-13+22:05+你

原帖由 elsa2011 於 12-09-13 發表
原本我已經好幸福咁籌備婚禮..
咁又點姐




侯爵府

積分: 21465


171#
發表於 12-9-13 22:17 |只看該作者

回覆:未婚夫收埋個小三,點算

真係好笑,你呢種典型既比人搵左笨仲笑住幫人數錢既人,一個男人要有小三可以有一千幾百萬個藉口,如果佢真心愛你,真係你講到既對你咁好,就唔會有收埋一年既小三啦,一隻手掌拍唔響架,未結婚都咁樣,真係結左婚會點?一同你鬧交又出去搵小三,小四五六七??未結婚你知道都就痴線,結左婚有埋仔女再知道會唔會抱埋仔女跳樓?清醒下啦……一個見異思遷既男人,真係值得你將一生交托比佢?一個每次鬧交就係出面搵女人既男人,真係值得你再去愛?再去包容?付托終身?




子爵府

積分: 11945


172#
發表於 12-9-13 22:17 |只看該作者
elsa2011 發表於 12-9-13 22:14
原本我已經好幸福咁籌備婚禮..
咁又點丫,結婚可以改變d咩丫,咪天真啦


男爵府

積分: 5924


173#
發表於 12-9-13 22:17 |只看該作者

回覆:未婚夫收埋個小三,點算

唔好留係佢身邊啦,一次不忠百次不用,你過得今次,你保唔保證到無下次?男人只會用自己嘅標準嚟對你好,事實根本唔係我地要嘅嘢。




洋房

積分: 68


174#
發表於 12-9-13 22:18 |只看該作者
bobo1118 發表於 12-9-13 22:11
淨係玩下女仔呢個行為就表示佢唔夠愛你啦仲要大你話你神經質討人厭..反客為主...



...

其實我唔想咁神經質架,比著之前既我一定大發脾氣,但我知今次一定要忍住,唔可以發佢圍,可能屈屈埋埋搞到咁


珍珠宮

積分: 38422


175#
發表於 12-9-13 22:18 |只看該作者

引用:Quote:晴B媽+發表於+12-9-13+21:43+如已婚

原帖由 elsa2011 於 12-09-13 發表
我就係想搵方法踢走小三,雖然未婚未有束縛,但我擺哂所以時間青春落去而家走會益左小三.. ...
踼走小三可以,但結婚就唔好喇。



希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


水晶宮

積分: 50467


176#
發表於 12-9-13 22:18 |只看該作者

引用:Quote:唔好煩我+發表於+12-9-13+21:36+只可

原帖由 elsa2011 於 12-09-13 發表
其實我已經覺得我有少少....但我又分唔到我係情緒低落定係抑鬱
醫生有簡單測試幫你做㗎




公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


177#
發表於 12-9-13 22:18 |只看該作者

回覆:未婚夫收埋個小三,點算

分手啦




公爵府

積分: 27878

畀面勳章


178#
發表於 12-9-13 22:18 |只看該作者

引用:Quote:elsa2011+發表於+12-9-13+21:35+我等

原帖由 Iceheart 於 12-09-13 發表
女人一定要懂得愛錫自己 ...

你心內應該已有決定, 我明白你現在非常不甘心, 但希望日後的你不會被今日 ...
係,真係冇益到人,係放過自己




大宅

積分: 3873


179#
發表於 12-9-13 22:18 |只看該作者
say


珍珠宮

積分: 38180

2024年龍年勳章


180#
發表於 12-9-13 22:19 |只看該作者

回覆:elsa2011 的帖子

江山易改




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo