興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   8


水晶宮

積分: 52403

育兒性格勳章 畀面勳章


161#
發表於 12-10-8 12:48 |只看該作者

引用:Quote:溋溋+發表於+12-10-8+11:58+好靚啊唔

原帖由 ^O^ 於 12-10-08 發表
唔夠靚呀!蛋糕面有窿,d心型又唔夠出,要試多次先得!
對於我黎講,已經係不可思議既製成品。

同熱愛這片土地,大家刻骨銘記,愁或喜,生或死,也是香港地
同熱愛這片土地,大家一句到尾,由自己,生與死,也在香港地


瑪瑙宮

積分: 134334


162#
發表於 12-10-8 13:01 |只看該作者
本帖最後由 moonlight9198 於 12-10-8 15:11 編輯

尋晚諗住今日講廟宇既野啦, 諗諗下就瞓著左喇,

咁就入夢去左間廟喇, 大廟黎既, 中間有大神坐位,
有個大香爐, 兩旁亦有好多小神像, 小香爐,

咁我就上香啦, 有個廟祝就同我講,
廟入有間屋仔, 有個房仔, 入面有個女人,
好似係幫人解答問題既人黎既,
就話想我一陣唔好走住, 入去同佢傾下計,
咁我話好呀, 就繼續上埋D香啦,

就響呢個時候, 有個癲佬走入廟,
拎住支長既機關槍話, 大家唔使驚,
亦唔使走, 我只係黎自殺既啫,
嘩 !! D人聽完仲唔閃咩 ??
我就閃埋一份啦,
個癲佬向住我個方向走喎,
我都比佢射中幾野響個身,
但唔覺好痛既, 點知佢射中我左眼附近,
我就好嬲咁企響度等佢走過黎,
我話, 你睇下, 你而家射到我隻眼喇,
我就響佢個身上拎左佢支短槍,
響佢個太陽穴砰左兩野,
佢就即時用佢支長槍響我個身度砰左一野,
跟住我就扎醒左喇, 醒左之後,
都好似覺得左眼有少少痛, 好輕微既.

我今朝卒之明白呢個夢點解喇,
因呢排我SUGGEST 緊人地處理緊D事,
可能叫我提防某D野咁啦.

點評

wsyggk    發表於 12-10-8 20:43
mapp2009  咁你就要事事小心  發表於 12-10-8 14:30
傻豬仔    發表於 12-10-8 14:26

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


大宅

積分: 3824


163#
發表於 12-10-8 13:03 |只看該作者

引用:回覆+CCKI+的帖子 傻妹,+你都結咗婚,+遲d

原帖由 mapp2009 於 12-10-08 發表
回覆 CCKI 的帖子

傻妹, 你都結咗婚, 遲d有埋bb, 你連瞓的時間也不夠, 好好為自己同c6活 ...
嗯,知道了~


瑪瑙宮

積分: 134334


164#
發表於 12-10-8 13:05 |只看該作者
本帖最後由 moonlight9198 於 12-10-8 13:50 編輯

何謂大廟 :

有大神, 正神坐位, 有多香火, 多善信, 比較光猛既廟宇,
都可以叫做大廟既, 好似 : 黃大仙廟, 觀音廟,

如果係D唔知名既廟, 又唔多識係乜野神既,
大家就可以考慮入唔入去啦,

P.S. 純粹個人意見 !!





一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


大宅

積分: 3824


165#
發表於 12-10-8 13:05 |只看該作者

引用:Quote:mapp2009+發表於+12-10-8+12:17+回覆

原帖由 ^O^ 於 12-10-08 發表
係囉!有左小朋友真係冇野重要得過佢地。我初初係FB見到佢都好唔慣架,仲有D打冷震添!心諗:點解以前會 ...
"咁肥咁娘咁醜樣" --> 笑咗!!


大宅

積分: 3824


166#
發表於 12-10-8 13:06 |只看該作者

引用:sfmeow+發表於+12-10-8+10:27+做咩你唔影相

原帖由 moonlight9198 於 12-10-08 發表
sfmeow 發表於 12-10-8 10:27
做咩你唔影相我睇呀, 唔制呀
我又要見靚女Moon~


大宅

積分: 3824


167#
發表於 12-10-8 13:14 |只看該作者

引用:尋晚諗住今日講廟宇既野啦,+諗諗下就瞓著左

原帖由 moonlight9198 於 12-10-08 發表
尋晚諗住今日講廟宇既野啦, 諗諗下就瞓著左喇,

咁就入夢去左間廟喇, 大廟黎既, 中間有大神坐位,
Moon姐保重呀~


伯爵府

積分: 16040

好媽媽勳章 畀面勳章


168#
發表於 12-10-8 13:43 |只看該作者
本帖最後由 咕b 於 12-10-8 13:44 編輯
moonlight9198 發表於 12-10-8 13:01
尋晚諗住今日講廟宇既野啦, 諗諗下就瞓著左喇,

咁就入夢去左間廟喇, 大廟黎既, 中間有大神坐位,

UM........................


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


169#
發表於 12-10-8 13:52 |只看該作者

引用:

原帖由 ^O^ 於 12-10-08 發表





珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


170#
發表於 12-10-8 13:55 |只看該作者

引用:+本帖最後由+moonlight9198+於+12-10-8+13:

原帖由 moonlight9198 於 12-10-08 發表
本帖最後由 moonlight9198 於 12-10-8 13:49 編輯

尋晚諗住今日講廟宇既野啦, 諗諗下就瞓著左喇,
Moon 姐,咁你小心保重啦!mouth:




瑪瑙宮

積分: 134334


171#
發表於 12-10-8 15:08 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-8 13:06
我又要見靚女Moon~

OH ! SORRY !! 全年最靚既 MOON, 大家已經岩岩睇完喇,
即 舊曆既 : 8月15日, 要再見到最靚既 MOON,
就明年8月15日, 請早喇.

點評

chinatea  要見正面moon就8月15,咁要見後moon就比個pat pat來睇low.  發表於 12-10-8 16:30
傻豬仔    發表於 12-10-8 15:42

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


大宅

積分: 3824


172#
發表於 12-10-8 15:10 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-8+13:06+我又要見

原帖由 moonlight9198 於 12-10-08 發表
OH ! SORRY !! 全年最靚既 MOON, 大家已經岩岩睇完喇,
即 舊曆既 : 8月15日, 要再見到最靚既 MOON,
就明年 ...
我要見靚女Moon姐呀~


瑪瑙宮

積分: 134334


173#
發表於 12-10-8 15:13 |只看該作者
本帖最後由 moonlight9198 於 12-10-8 15:15 編輯
CCKI 發表於 12-10-8 15:10
我要見靚女Moon姐呀~

呢度得個又老, 又瘦,
個樣又惡死既亞婆 MOON 咋喎 !!
你搵錯人喇.


點評

琛媽    發表於 12-10-8 17:41
^O^    發表於 12-10-8 16:14

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


大宅

積分: 3824


174#
發表於 12-10-8 15:47 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-8+15:10+我要見

原帖由 moonlight9198 於 12-10-08 發表
本帖最後由 moonlight9198 於 12-10-8 15:15 編輯
唔係嘅,我等見你真身呀~


翡翠宮

積分: 79896

醒目開學勳章 BK Milk勳章


175#
發表於 12-10-8 15:54 |只看該作者
moonlight9198 發表於 12-10-8 12:36
唉 !! 如果我咁既亞婆 look 都見得人既, 咁呢個HK都冇乜正亞婆囉.見我 ?

一日話自己亞婆 look

點評

chinatea  我16歲咋,唔係亞婆call me亞太...婆啦.  發表於 12-10-8 16:31
^O^  佢呢期興玩自踩呀!  發表於 12-10-8 16:14


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


176#
發表於 12-10-8 16:18 |只看該作者
回覆 琛媽 的帖子

落咩後呀,我鍾意用相機同攝影機架,d質素好過電話架.

點評

wsyggk  iphone 5影相唔錯喎大人  發表於 12-10-8 20:44
琛媽  係啊   發表於 12-10-8 16:44
<br><br>


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


177#
發表於 12-10-8 16:36 |只看該作者
點評




chinatea 要見正面moon就8月15,咁要見後moon就比個pat pat來睇low.



茶姐好有急才呀!!!

點評

chinatea  嘿...唔係點叫CEO...呀  發表於 12-10-8 16:58


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


178#
發表於 12-10-8 16:59 |只看該作者
點評




chinatea 嘿...唔係點叫CEO...呀



點評

咕b    發表於 12-10-8 17:32
^O^    發表於 12-10-8 17:26


男爵府

積分: 7118

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


179#
發表於 12-10-8 17:02 |只看該作者
moonlight9198 發表於 12-10-7 21:53
信佛同皈依唔一定要你食全素, 食到就好啦,
食唔到都唔好太執著啦, 最近有個朋友,
佢係信佛同皈依左好耐喇, ...

我而家唔食牛年半...身體好似差左好多,
又捐唔到血..其實我好想捐血做功德回比細仔...
究竟邊樣功德大多呢???

點評

chinatea  捐血係最大功德架,我都唔食牛架,不知幾肥c大隻.習慣左就冇事架啦  發表於 12-10-9 00:32


水晶宮

積分: 67215


180#
發表於 12-10-8 17:03 |只看該作者
moonlight9198 發表於 12-10-8 15:13
呢度得個又老, 又瘦,
個樣又惡死既亞婆 MOON 咋喎 !!
你搵錯人喇.

你唔好扮瘦喎, 咁抵死一陣我摷返張合照出黎post

點評

evahui619  好呀!!!等我見下你地真身  發表於 12-10-8 17:18
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo