自由講場

跳至

首頁

尾頁
   15


大宅

積分: 3540

畀面勳章


161#
發表於 12-10-19 11:16 |只看該作者
有時呀女吾聽話,考試成績未如理想,我都後悔生左佢,吾係因為佢曳,而係現今社會做人好難,一個小朋友出世,最開心只係頭幾年,無讀書壓力,受所有人喜愛,只要佢做一些簡單動作,講一句無心童言,我地就會因為佢而開懷大笑,但當佢要入小學,所有野都改變了,我們對他寄望不再簡單,要自律,要成績好,好乖,佢受壓力絶不比我們大人小.所以樓主,我希望你冷靜過後,會回想一些兒子令你笑令你開心事情,來舒緩一下勞累的心.


珍珠宮

積分: 43251

虎到金來勳章


162#
發表於 12-10-19 11:21 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

其實好多ftm都好似你咁有喱個問題,好似我自己都係一樣,因為個囡同老公感情真係淡咗,而好多以前嘅好朋友都無聯絡好耐,當想揾人開解吓傾吓的時候,你會發現朋友已經同你唔同嗮,自己就好似一般c9一樣,開口呀仔,閉口功課,傾唔到!仲有人地講緊扮靚,你可能諗緊不如將D$比小朋友補習都未定!

順其自然就係我現在嘅心態!




翡翠宮

積分: 86809

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


163#
發表於 12-10-19 11:53 |只看該作者
捱下捱下好快過 ~~


男爵府

積分: 9332


164#
發表於 12-10-19 12:11 |只看該作者
所以我選擇生一個就算, 一個都好難攪


伯爵府

積分: 18540


165#
發表於 12-10-19 12:21 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

有我陪你,既然係事實就努力面對 add oil


伯爵府

積分: 18540


166#
發表於 12-10-19 12:22 |只看該作者

引用:所以我選擇生一個就算,+一個都好難攪+

原帖由 Bean0602 於 12-10-19 發表
所以我選擇生一個就算, 一個都好難攪
Me toooooooo


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


167#
發表於 12-10-19 12:26 |只看該作者
加油呀..

我有時都覺得無晒自我, 勿都為仔女行先

但習慣左付出後, 無左佢地比我忙我仲唔慣呀

時間都係咁過, 或者你見到佢地一年一年大, 你會知你付出無白貴


伯爵府

積分: 18540


168#
發表於 12-10-19 12:27 |只看該作者

引用:有時呀女吾聽話,考試成績未如理想,我都後

原帖由 loverbaby 於 12-10-19 發表
有時呀女吾聽話,考試成績未如理想,我都後悔生左佢,吾係因為佢曳,而係現今社會做人好難,一個小朋友出世 ...
講得好好


珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


169#
發表於 12-10-19 12:35 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

加油


侯爵府

積分: 20648

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


170#
發表於 12-10-19 12:42 |只看該作者
明白! 加油呀!


大宅

積分: 3356


171#
發表於 12-10-19 12:56 |只看該作者

我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

吾係話冇錢冇資格生仔;只是有錢有仔女已是難,冇錢有仔女是難上加難。
我自己同自己講,吾中六合彩我係吾会生仔既....人生已是好苦,我吾想苦上加苦。




大宅

積分: 4294

畀面勳章


172#
發表於 12-10-19 12:57 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!




珍珠宮

積分: 39074

好媽媽勳章


173#
發表於 12-10-19 13:01 |只看該作者
做人咪就系感,所以我生左阿仔要他来世界上受苦,我好内疚


伯爵府

積分: 18545


174#
發表於 12-10-19 13:02 |只看該作者
樓主, 唔好放棄呀, 我地好多做左呀媽都係咁嫁, 慢慢嚟啦


伯爵府

積分: 19174

牛年勳章


175#
發表於 12-10-19 13:16 |只看該作者
好明白樓主. 我個兩個仲未到呢個階段, 但已經成日頂唔順.


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


176#
發表於 12-10-19 13:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9245


177#
發表於 12-10-19 13:22 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔 ...

樓主,有我陪你
我見到你既話,簡直身同感受
我又係兩個囝。咩錢咩時間都俾晒佢地。學野又貴,平時唯有慳自己,但係d囝就唔珍惜
我都會想\'回到未生時\'自由自在既生活。
每天我其實都怕返屋企,放工後見到阿囝d功課未做,簡直係好傷心。補習班他不願去,私人補習他又倚賴人教佢做。我有時都好無奈,好唔開心。自己細個好乖,讀書都叻,點解個囝係咁...真係好灰心。
我返工都忙但都開心,但一放工見到佢d功課默書,真係好down。樓主我跟你一樣,平時好正面,都捱得,但我都真係好頂唔順,唯有上bk呻下
樓主你並不孤單,至少有我陪你



:wave:


子爵府

積分: 12628

2018復活節勳章


178#
發表於 12-10-19 13:44 |只看該作者
本帖最後由 bongbongmum 於 12-10-19 13:45 編輯

今朝返工,兩眼紅腫,一諗起自己點解攪成咁,d眼淚又忍唔住流...忍左咁耐,今次可能真係缺堤....:pity:


水晶宮

積分: 50467


179#
發表於 12-10-19 13:56 |只看該作者
我未做媽媽。我系因為知道我會頂唔順所以暫時唔要小朋友。

樓主,我覺得你唔需要人前人後掩飾你唔開心/有壓力,畢竟你必須要承認呢個系一個問題你先可以搵辦法面對/解決。同朋友家人傾訴好重要,如果你唔承認呢個系問題你點尋找協助?

唔需要覺得內疚,因為你系人,有軟弱既時候,有情緒起伏既時候,如果唔系受壓我相信你唔會想恢復以前既生活。有問題唔系一個問題,其實唔少人同你有一樣既想法,最重要系點樣面對+解決,系咪


男爵府

積分: 9245


180#
發表於 12-10-19 13:58 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔 ...

樓主,加油呀
你既心情不難明白,昨晚臨睡看到你既帖,我都喊
希望你今天新開始,加油。



:wave:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo