烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   388


禁止訪問

積分: 5376


161#
發表於 13-2-28 10:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24689


162#
發表於 13-2-28 11:16 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)

首先,多謝樓主無私的教學和各jm的分享,縱合以上意見,我終於買咗豬插,希望成功啦!
myphoto.jpg



點評

rabdotrab    發表於 13-2-28 15:31


子爵府

積分: 11657


163#
發表於 13-2-28 15:20 |只看該作者
回覆 liuliu 的帖子

GOOD !!!

但都要記住焗熟舊肉先好插。。。慳返好多時間力水


侯爵府

積分: 24689


164#
發表於 13-2-28 15:22 |只看該作者

引用:回覆+liuliu+的帖子 GOOD+!!!但都要記

原帖由 iluvmeeself 於 13-02-28 發表
回覆 liuliu 的帖子

GOOD !!!
收到





子爵府

積分: 11657


165#
發表於 13-2-28 15:23 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

唉。。。本來都好多野想 SHARE。。但至從 BK UPLOAD 相煩左之後。。。我真係少左 PO。。。因我至鬼怕煩。。。


禁止訪問

積分: 5376


166#
發表於 13-2-28 15:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23737


167#
發表於 13-2-28 15:40 |只看該作者


大宅

積分: 2326


168#
發表於 13-2-28 20:51 |只看該作者
liuliu 發表於 13-2-28 11:16
首先,多謝樓主無私的教學和各jm的分享,縱合以上意見,我終於買咗豬插,希望成功啦!




...
請問你個豬插響邊度買?幾錢?
thanks.


大宅

積分: 2353


169#
發表於 13-2-28 21:06 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)





親子王國已替閣下刪除簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作


侯爵府

積分: 24689


170#
發表於 13-3-1 08:45 |只看該作者
ANNA222 發表於 13-2-28 20:51
請問你個豬插響邊度買?幾錢?
thanks.
上海街,我買$25 (萬x 賣$30/ 陳xx 賣$35),向前行落去,其餘d舖頭都係賣$25;不過唔係間間有lee款,要自己逐間搵!

點評

ANNA222  thanks!  發表於 13-3-1 09:06


侯爵府

積分: 24689


171#
發表於 13-3-1 08:48 |只看該作者
rabdotrab 發表於 13-2-28 15:32
回覆 iluvmeeself 的帖子

係啊, 整相真係好煩啊呢樹.....你有無blog ar???
好奇一問,你們用咩方法放相片到bk?我用 i 窿影完直接放,放便!


大宅

積分: 2326


172#
發表於 13-3-1 09:15 |只看該作者
放相我都是用手機 bk app 放, 用電腦放麻煩d, 要先將張相放入電腦再放上bk, 用手機 bk app就快靚正.


禁止訪問

積分: 5376


173#
發表於 13-3-1 10:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


174#
發表於 13-3-1 10:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2326


175#
發表於 13-3-1 10:51 |只看該作者
本帖最後由 ANNA222 於 13-3-1 10:58 編輯
rabdotrab 發表於 13-3-1 10:48
回覆 ANNA222 的帖子

用手機點放呢??好方便???

用手機先要有 BK個APPS, 入到去你想放相既版面, 右上角有個選項, 按下佢, 下面有個回覆, 再按下佢, 中間位置有部相機圖案, 按下佢就可以揀 你想POST 邊張相, 揀完相 跟住發送就可以.(希望你明我講咩).mouth:


子爵府

積分: 11657


176#
發表於 13-3-1 14:07 |只看該作者
回覆 liuliu 的帖子


我點都再 UPLOAD 唔到相。。因為 BK 話我 PO 得太多相。。。無哂 QUOTA 。

如果我依家要 PO 相。。。我要 UP 上咩 PHOTOBUCKET / 其他 WEBSITE 。。再放條果條 LINK上黎。。。

超超超超超超煩 !!!!!!


子爵府

積分: 11657


177#
發表於 13-3-1 14:11 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子


本來有。。YAHOO BLOG。。。但只從佢地大變身後。。我無 UPGRADE 。。覺得煩又唔鬼識 。。

跟住唔知做乜。。無 UPGRADE到連LOGIN都LOG唔到


我反而想開返個 FACEBOOK。。。唔係私人果D。。係FOR整野食 ONLY ~


家陣只得個 YOUTUBE。。得閑就會 PO D V整野食 VIDEO 上去咁囉 ~~~~


禁止訪問

積分: 5376


178#
發表於 13-3-1 14:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24689


179#
發表於 13-3-1 14:41 |只看該作者

引用:回覆+liuliu+的帖子 我點都再+UPLOAD+唔到

原帖由 iluvmeeself 於 13-03-01 發表
回覆 liuliu 的帖子
哦! 我知點解喇! 我知bk members每人有40MB容量空間,換言之,over quota就要去d photos webs upload d 相先,然後再 copy 條link 落bk 到,真係好麻煩架! 我曾經在「使用意見」版見有jm問有關問題,版主有教她點做。。。




侯爵府

積分: 24689


180#
發表於 13-3-1 14:56 |只看該作者

回覆:iluvmeeself 的帖子

可能係妳條燒肉教學片容量太大,佔用咗唔少空間,所以無空間再放相。你試下將條片改為圖片去講解,可能會多番d MB空間。(我都唔肯定是否正確做,有錯請賜教及更正)




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo