自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


161#
發表於 13-6-11 19:24 |只看該作者
sueyee 發表於 13-6-11 19:16
我同我囡星期日會一齊睇rm,我囡成日話:媽咪,又跑啦,又meet牌啦!!之後個kpop佢會一路聽一路亂跳舞。但 ...
係架,其實有無人諗過,追韓星,追日星,反而會有動力學習外語呢,我都係睇得多,先聽到講到韓文架

呢個世界,唔係鍾意聽英文歌先係高尚人架

追星唔一定係壞事,亦都唔係腦殘,唔太沉迷既,我舉腳贊成

點評

dongmin    發表於 13-6-11 20:53


子爵府

積分: 14900

好媽媽勳章


162#
發表於 13-6-11 19:26 |只看該作者
樓主,你個TOPIC好野火囉,首先,你又唔講清楚你弟婦既背境,單單2個字追星離開香港已經搞到D人入哂黎講白痴,腦殘,低能,等等等等.....

第一:照你既更新,本身你弟婦就已經係一個唔負責任既女人,佢冇尊重個老公,冇尊

重個99,亦冇照顧個女,呢D係佢人品加上性格既問題

第二:,就算你既弟婦唔係追韓星,佢都係會自己出街同班FD一齊


侯爵府

積分: 22567


163#
發表於 13-6-11 19:29 |只看該作者

回覆:做左人呀媽, 去追星仲追到離開香港, 大家點睇

:;pppp:


伯爵府

積分: 17755


164#
發表於 13-6-11 19:33 |只看該作者

引用:Quote:sueyee+發表於+13-6-11+19:16+我同我

原帖由 haileymama 於 13-06-11 發表
係架,其實有無人諗過,追韓星,追日星,反而會有動力學習外語呢,我都係睇得多,先聽到講到韓文架

呢個世 ...
我都係睇左韓國啲節目先識講少少韓文,而家直情想出去學。有次我同我囡行超市一路行一路教佢講少少韓文,佢都會跟我講出聲,之後仲愈問愈多,但我話媽咪唔係識好多咋,識多啲先教你啦!!





珍珠宮

積分: 33517

熱血勳章 好媽媽勳章


165#
發表於 13-6-11 19:36 |只看該作者

回覆:做左人呀媽, 去追星仲追到離開香港, 大家點睇?? 更新在p.1

好唔成熟喎



請勿打招呼~


伯爵府

積分: 17755


166#
發表於 13-6-11 19:38 |只看該作者

引用:Quote:sueyee+發表於+13-6-11+19:16+我同我

原帖由 haileymama 於 13-06-11 發表
係架,其實有無人諗過,追韓星,追日星,反而會有動力學習外語呢,我都係睇得多,先聽到講到韓文架

呢個世 ...
識得分配時間追星絕對冇問題,我都係等我囡瞓左先睇偶像,夜晚自己自由時間睇星唔通又係腦殘咩!!




男爵府

積分: 5886


167#
發表於 13-6-11 20:00 |只看該作者
我都超級愛GD! 愛Big Bang!
我都有去其他地方睇佢地concert, 仲一家人一齊去。
阿仔都成日要聽BB嘅歌!我覺得迷韓星冇問題喎,唔好過份曪,
同埋純觀嘗角度, 睇過BB concert, 我冇興趣再睇香港嘅演唱會,
製作差好遠!


大宅

積分: 3248


168#
發表於 13-6-11 20:09 |只看該作者

回覆:sueyee 的帖子

係囉。。明明係其中一種親子娛樂。。但比人話腦殘。。。好無辜


大宅

積分: 3994


169#
發表於 13-6-11 20:11 |只看該作者

回覆:做左人呀媽, 去追星仲追到離開香港, 大家點睇

結佐婚就唔可以做自己中意既事咩?又唔係日日追星唔返工,放大假出國玩有咩問題呢?


大宅

積分: 3248


170#
發表於 13-6-11 20:14 |只看該作者

回覆:candybbnow 的帖子

我都係正常學校讀完中學,一直有返工直到生仔。。學韓文到依家同我韓國朋友溝通無問題,我相信自己個腦係正常的囉~~

因為鍾意而學埋韓文反而有得著。。。


瑪瑙宮

積分: 129357

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


171#
發表於 13-6-11 20:17 |只看該作者

回覆:做左人呀媽, 去追星仲追到離開香港, 大家點睇




伯爵府

積分: 17755


172#
發表於 13-6-11 20:18 |只看該作者

引用:我都係正常學校讀完中學,一直有返工直到生

原帖由 chauooo 於 13-06-11 發表
我都係正常學校讀完中學,一直有返工直到生仔。。學韓文到依家同我韓國朋友溝通無問題,我相信自己個腦係正 ...
可以同韓國朋友溝通!好勁呀!你係出去學㗎!!??




伯爵府

積分: 19097


173#
發表於 13-6-11 20:24 |只看該作者

回覆:做左人呀媽, 去追星仲追到離開香港, 大家點睇?? 更新在p.1

好衰 好低能




大宅

積分: 3248


174#
發表於 13-6-11 20:26 |只看該作者

回覆:sueyee 的帖子

因為朋友仔會講慢d就下我,所以普通閒計都ok的。。我學左三年左右加上足五年只睇韓劇,綜藝,音樂,新聞都睇韓文唔識就查字典再mark低咁。。有幫助架都算。。

但商業用韓文果d就。。我有排都未到果d level。。


珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


175#
發表於 13-6-11 20:26 |只看該作者


伯爵府

積分: 19097


176#
發表於 13-6-11 20:26 |只看該作者

引用:結佐婚就唔可以做自己中意既事咩?又唔係日

原帖由 bbsheri 於 13-06-11 發表
結佐婚就唔可以做自己中意既事咩?又唔係日日追星唔返工,放大假出國玩有咩問題呢?

...
咁咪出錢請人湊囉。唔係奉旨放低俾奶奶湊囉。




珍珠宮

積分: 46880

母親節2025勳章 玩具勳章


177#
發表於 13-6-11 20:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+haileymama+於+13-06-11+發表

原帖由 sueyee 於 13-06-11 發表
識得分配時間追星絕對冇問題,我都係等我囡瞓左先睇偶像,夜晚自己自由時間睇星唔通又係腦殘咩!!:nothing ...
係囉。交帶好咪得囉。唔明點解做左媽咪一定要全身奉獻俾仔女。人都癲架wo.家人湊唔到。請人湊幾日都得卦。使唔使甘話人。自問真係無甘偉大。會抑鬱


禁止訪問

積分: 2948


178#
發表於 13-6-11 20:31 |只看該作者

引用:我媽叫我探佢口風,+睇下佢究竟年尾幾時去,+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3994


179#
發表於 13-6-11 20:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bbsheri+於+13-06-11+發表結

原帖由 bearclub 於 13-06-11 發表
咁咪出錢請人湊囉。唔係奉旨放低俾奶奶湊囉。
咁奶奶又有無好決絕話唔湊先?奶奶唔想湊咪叫呀仔新抱請工人囉


伯爵府

積分: 19097


180#
發表於 13-6-11 22:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bearclub+於+13-06-11+發表咁

原帖由 bbsheri 於 13-06-11 發表
咁奶奶又有無好決絕話唔湊先?奶奶唔想湊咪叫呀仔新抱請工人囉
要人地出聲先識做?!!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo