自由講場

跳至

首頁

尾頁
   68


珍珠宮

積分: 33118

環保接龍勳章


161#
發表於 13-7-16 18:53 |只看該作者
lovebbb 發表於 13-7-16 15:14
不停大叫,d工作人員就唔會走來嚇你,因為我係咁叫,佢地可以怕我會出手打佢地,哈哈

...


子爵府

積分: 12443

好媽媽勳章


162#
發表於 13-7-16 19:01 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?




禁止訪問

積分: 17452


163#
發表於 13-7-16 19:54 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3037


164#
發表於 13-7-17 04:48 |只看該作者

引用:遲啲都想去富士急樂園個鬼屋試下,又諗緊喺

原帖由 Lam13 於 13-07-15 發表
遲啲都想去富士急樂園個鬼屋試下,又諗緊喺唔喺富士山啲酒店訓一晚,有無邊間聼過比較猛?邊間比較"乾淨" ...
聽過好多傳聞都係話富士山好猛,但我自己住過2次,2次都係跟團,幸好什麼事也無發生,亦無聽見團友有奇怪事,導友都無提過有關富士山既怪事!我自己就幾鐘意住富士山,雖然地方唔算新淨,但環境好寧靜好舒服!!



水晶宮

積分: 71291


165#
發表於 13-7-17 07:11 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

留毛,晏d講我聽過一個巧驚驚嘅



            


侯爵府

積分: 20684


166#
發表於 13-7-17 08:26 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

我月尾會去箱根住一晚


大宅

積分: 3431


167#
發表於 13-7-17 10:08 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛? ...

黎緊去HOKKAIDO,好驚




伯爵府

積分: 18171


168#
發表於 13-7-17 10:35 |只看該作者
係河口湖住過一晚尾房. 一隻窗對住湖畔. 一隻窗對住富士山好正.


男爵府

積分: 9482


169#
發表於 13-7-17 10:43 |只看該作者
聽導游講過話越多滿天神佛的國家越猛,所以泰國都好猛‧


侯爵府

積分: 20684


170#
發表於 13-7-17 12:36 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

仲有冇jm 報料?


子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


171#
發表於 13-7-17 12:39 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

我上次去東京,導遊話富士山D酒店比較多因為佢地D日本人鍾意對住富士山切腹自殺,所以死前多數會住富士山D酒店




子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


172#
發表於 13-7-17 12:42 |只看該作者

引用:黎緊去HOKKAIDO,好驚 +

原帖由 KathyChui 於 13-07-17 發表
黎緊去HOKKAIDO,好驚
我去過又冇乜嘢喎




大宅

積分: 2538


173#
發表於 13-7-17 12:44 |只看該作者

引用:我住過河口湖富士吟景,有溫泉浸,早晚兩餐

原帖由 Ponyo23 於 13-07-15 發表
我住過河口湖富士吟景,有溫泉浸,早晚兩餐又豐富又好食揸車去富士急十分鐘到 ...
呢間正




男爵府

積分: 5351


174#
發表於 13-8-3 23:13 |只看該作者
回覆 yinyin1981 的帖子

想問邊度有得睇怪談重播啊?thanks


子爵府

積分: 12654


175#
發表於 13-8-3 23:41 |只看該作者

引用:我十年前都有去過。唔記得咩名勒。酒店門口

原帖由 summerpo 於 13-07-16 發表
我十年前都有去過。唔記得咩名勒。酒店門口對出就係溫泉。酒店門口隔離有得打機旣。個次好full。我同老公住 ...
我8年前住個間個格局同你講嘅好相似,當晚有個勁恐怖嘅經力………………嚇得我唔敢再去富士山區住


大宅

積分: 1325


176#
發表於 13-8-4 02:50 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

咁係乜經歷


男爵府

積分: 6330


177#
發表於 13-8-4 09:15 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

我上年跟egl住過好舊不能叫酒店賓館差不到、房好細一入去感覺好唔自在,但個晚係房全晚頭痛頭暈


水晶宮

積分: 61247


178#
發表於 13-8-4 09:43 |只看該作者

引用:遲啲都想去富士急樂園個鬼屋試下,又諗緊喺

原帖由 Lam13 於 13-07-15 發表
遲啲都想去富士急樂園個鬼屋試下,又諗緊喺唔喺富士山啲酒店訓一晚,有無邊間聼過比較猛?邊間比較"乾淨" ...
當年我同老公和團友一齊入去,成班人入左一間黑房睇video,最慘我唔知講什麼,因為是日文,當時已很驚,因為在一間大黑房,只有一排10張椅左右放房中間,入場前要簽undertaking,不可傷害任何人,如睇video之後,接受唔到,可不玩離開,最後睇完video之後,我頂唔順唔玩啦!是氣氛令到你很驚。


水晶宮

積分: 61247


179#
發表於 13-8-4 09:52 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

我有跟團住富士山的温泉酒店,我同老公就無事,因為睇相佬話我老公,勁多火,埋唔到身,可能因為這樣就無事。

但我好朋友一向容易惹,話說佢住2樓,佢話睡到臨天亮,矇矓中聽到日本士兵步操聲,然後日本軍官大罵,從說話氣推測,朋友很驚,就醒左,朋友推醒佢老公問有否聽到怪聲,朋友老公一點都聽唔到,朋友沒有理會,返香港之後,健康很差,成日病,最後問大師做返d野才無事。


水晶宮

積分: 61247


180#
發表於 13-8-4 10:08 |只看該作者

引用:我記得第一次同屋企人去富士山,間酒店有齊

原帖由 cherry_tang 於 13-07-15 發表
我記得第一次同屋企人去富士山,間酒店有齊聖經、佛經、可蘭經...仲有唔知咩,全部打開,我地仲on居居收返 ...
出外旅利,每一間酒店房都會有一本聖經,通常聖經是不會打開,這就沒有問題,但如果打開,就一定有問題,聽神職人員說,聖經有章節是駒魔,如果真的是打開這頁,大家都知道發生什麼事啦!

今次還有佛經,可蘭經,真系好猛


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo