立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16416
原文章由 elkykit 於 08-9-29 23:41 發表 係呀...佢教嗰d就家庭餸...實際d囉!!! 好過肥媽教嗰d呀...睇完都好似無樣會煮咁!!!
積分: 18922
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 11:42 PM 發表 其實係我呢排少o左上o黎啫.. 最近掛住煲台劇呀~
子爵府
積分: 10503
原文章由 vkk 於 08-9-29 23:40 發表 但佢好鍾意"吹水" 佢一教完人整個味餸...第2日就好多人買來煮
侯爵府
積分: 20768
原文章由 julieann 於 08-9-29 23:43 發表 有咩劇好睇呀近排~~~
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 23:41 發表 哈~ 係呀~我就瞓o架o剌.. 見仲有o的精神..咪上o黎同大家傾一陣o羅.. 剛剛先忙完搞皓皓報名o的資料... 見到o的表格..真係頭都大埋~mouth:
原文章由 vkk 於 08-9-29 23:42 發表 係呀~佢要有好大個焗爐同廚房先學到野
原文章由 elkykit 於 08-9-29 23:44 發表 之前我都有睇"一粒鐘真人蘇"(有線)...我老公睇睇吓報紙...突然放低張報紙問 : 老婆...妳睇緊咩呀??? 咁嘈ge...咩節目嚟架 佢講嘢真係好大聲 不過我好多餸都跟佢煮法!!! ...
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 11:44 PM 發表 咪就係最近話好好睇o個套「命中註定我愛你」o羅.. 睇o左一半..都唔係真係講到咁好睇之嘛~
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 23:44 發表 咪就係最近話好好睇o個套「命中註定我愛你」o羅.. 睇o左一半..都唔係真係講到咁好睇之嘛~
原文章由 vkk 於 08-9-29 23:45 發表 咁你幚亞仔報幾多間學校?? 我亞三要報小一,我都係報一間津校同一間直資,因為無咁多時間去見學校....
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 11:46 PM 發表 我之前都有睇過(有線做時)..但就好少.. 不過..我都係睇佢話..買o個隻什麼鑊o黎煮餸... 又平又好用.. 而家用緊又真係幾好~!
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 23:46 發表 我之前都有睇過(有線做時)..但就好少.. 不過..我都係睇佢話..買o個隻什麼鑊o黎煮餸... 又平又好用.. 而家用緊又真係幾好~!
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 11:47 PM 發表 會報7間... 所以o黎緊十月同埋十一月會好忙.. 又要搞報名..又要同佢去面試! 我睇報紙講...直資學校面試好深喎~ 又識得中/英/普對答.. 又要轉數快....好似好恐佈咁~ ...
原文章由 julieann 於 08-9-29 23:46 發表 係咩? 但好多人都話好睇....原來無想像中咁好睇呀~ 不過依家真係好多人鍾意睇台劇架
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 23:47 發表 會報7間... 所以o黎緊十月同埋十一月會好忙.. 又要搞報名..又要同佢去面試! 我睇報紙講...直資學校面試好深喎~ 又識得中/英/普對答.. 又要轉數快....好似好恐佈咁~ ...
禁止訪問
積分: 7207
原文章由 elkykit 於 08-9-29 23:48 發表 我差唔多集集都睇架 生鐵鑊...我都用緊
原文章由 elkykit 於 08-9-29 23:50 發表 唔怕啦...皓皓咁醒一定無問題 而家d細路轉數好快架
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy