跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1781#
發表於 08-9-29 23:42 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-9-29 23:41 發表

係呀...佢教嗰d就家庭餸...實際d囉!!! 好過肥媽教嗰d呀...睇完都好似無樣會煮咁!!!

係呀~佢要有好大個焗爐同廚房先學到野


伯爵府

積分: 18922


1782#
發表於 08-9-29 23:43 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 11:42 PM 發表

其實係我呢排少o左上o黎啫..
最近掛住煲台劇呀~




有咩劇好睇呀近排~~~


子爵府

積分: 10503


1783#
發表於 08-9-29 23:44 |只看該作者
原文章由 vkk 於 08-9-29 23:40 發表

但佢好鍾意"吹水"
佢一教完人整個味餸...第2日就好多人買來煮

之前我都有睇"一粒鐘真人蘇"(有線)...我老公睇睇吓報紙...突然放低張報紙問 : 老婆...妳睇緊咩呀??? 咁嘈ge...咩節目嚟架 佢講嘢真係好大聲 不過我好多餸都跟佢煮法!!!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1784#
發表於 08-9-29 23:44 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-9-29 23:43 發表
有咩劇好睇呀近排~~~

咪就係最近話好好睇o個套「命中註定我愛你」o羅..
睇o左一半..都唔係真係講到咁好睇之嘛~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1785#
發表於 08-9-29 23:45 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 23:41 發表

哈~
係呀~我就瞓o架o剌..
見仲有o的精神..咪上o黎同大家傾一陣o羅..
剛剛先忙完搞皓皓報名o的資料...
見到o的表格..真係頭都大埋~mouth:

咁你幚亞仔報幾多間學校??
我亞三要報小一,我都係報一間津校同一間直資,因為無咁多時間去見學校....


子爵府

積分: 10503


1786#
發表於 08-9-29 23:45 |只看該作者
原文章由 vkk 於 08-9-29 23:42 發表

係呀~佢要有好大個焗爐同廚房先學到野

佢成日用嗰d咩香料...都唔知咩嚟!!! 太西化喇...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1787#
發表於 08-9-29 23:46 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-9-29 23:44 發表

之前我都有睇"一粒鐘真人蘇"(有線)...我老公睇睇吓報紙...突然放低張報紙問 : 老婆...妳睇緊咩呀??? 咁嘈ge...咩節目嚟架 佢講嘢真係好大聲 不過我好多餸都跟佢煮法!!! ...

我之前都有睇過(有線做時)..但就好少..
不過..我都係睇佢話..買o個隻什麼鑊o黎煮餸...
又平又好用..
而家用緊又真係幾好~!


伯爵府

積分: 18922


1788#
發表於 08-9-29 23:46 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 11:44 PM 發表

咪就係最近話好好睇o個套「命中註定我愛你」o羅..
睇o左一半..都唔係真係講到咁好睇之嘛~




係咩? 但好多人都話好睇....原來無想像中咁好睇呀~ 不過依家真係好多人鍾意睇台劇架


子爵府

積分: 10503


1789#
發表於 08-9-29 23:46 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 23:44 發表

咪就係最近話好好睇o個套「命中註定我愛你」o羅..
睇o左一半..都唔係真係講到咁好睇之嘛~

我個妹又話好睇喎...成日追!!! 但我無睇過


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1790#
發表於 08-9-29 23:47 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-9-29 23:44 發表

之前我都有睇"一粒鐘真人蘇"(有線)...我老公睇睇吓報紙...突然放低張報紙問 : 老婆...妳睇緊咩呀??? 咁嘈ge...咩節目嚟架 佢講嘢真係好大聲 不過我好多餸都跟佢煮法!!! ...

佢有半集係用呢講野....但我都幾buy佢


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1791#
發表於 08-9-29 23:47 |只看該作者
原文章由 vkk 於 08-9-29 23:45 發表

咁你幚亞仔報幾多間學校??
我亞三要報小一,我都係報一間津校同一間直資,因為無咁多時間去見學校....

會報7間...
所以o黎緊十月同埋十一月會好忙..
又要搞報名..又要同佢去面試!

我睇報紙講...直資學校面試好深喎~
又識得中/英/普對答..
又要轉數快....好似好恐佈咁~


伯爵府

積分: 18922


1792#
發表於 08-9-29 23:47 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 11:46 PM 發表

我之前都有睇過(有線做時)..但就好少..
不過..我都係睇佢話..買o個隻什麼鑊o黎煮餸...
又平又好用..
而家用緊又真係幾好~!



咁邊隻好呀? 我搬左都要買D廚房架撐呀


子爵府

積分: 10503


1793#
發表於 08-9-29 23:48 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 23:46 發表

我之前都有睇過(有線做時)..但就好少..
不過..我都係睇佢話..買o個隻什麼鑊o黎煮餸...
又平又好用..
而家用緊又真係幾好~!

我差唔多集集都睇架
生鐵鑊...我都用緊


伯爵府

積分: 18922


1794#
發表於 08-9-29 23:48 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 11:47 PM 發表

會報7間...
所以o黎緊十月同埋十一月會好忙..
又要搞報名..又要同佢去面試!

我睇報紙講...直資學校面試好深喎~
又識得中/英/普對答..
又要轉數快....好似好恐佈咁~ ...



依家D學校攪到好似個個小朋友都要係天才咁, 真係會令佢地好辛苦架....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1795#
發表於 08-9-29 23:50 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-9-29 23:46 發表
係咩? 但好多人都話好睇....原來無想像中咁好睇呀~ 不過依家真係好多人鍾意睇台劇架

我一直都有追開台劇的...呢套本來冇諗住睇...
因我會揀主角o黎睇的..呢套個男女主角我都麻麻..
但見咁多人都話好睇..咪試下睇o羅.
初初我都覺得幾好睇o架..
但睇到一半..開始就麻麻地了...


子爵府

積分: 10503


1796#
發表於 08-9-29 23:50 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 23:47 發表

會報7間...
所以o黎緊十月同埋十一月會好忙..
又要搞報名..又要同佢去面試!

我睇報紙講...直資學校面試好深喎~
又識得中/英/普對答..
又要轉數快....好似好恐佈咁~ ...

唔怕啦...皓皓咁醒一定無問題 而家d細路轉數好快架


禁止訪問

積分: 7207


1797#
發表於 08-9-29 23:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1798#
發表於 08-9-29 23:51 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-9-29 23:48 發表
我差唔多集集都睇架
生鐵鑊...我都用緊

唔係生鐵鑊呀~
係黑金崗鑊呀~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1799#
發表於 08-9-29 23:51 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-9-29 23:50 發表
唔怕啦...皓皓咁醒一定無問題 而家d細路轉數好快架

唔係幼稚園呀~係小學呀~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1800#
發表於 08-9-29 23:52 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 23:47 發表

會報7間...
所以o黎緊十月同埋十一月會好忙..
又要搞報名..又要同佢去面試!

我睇報紙講...直資學校面試好深喎~
又識得中/英/普對答..
又要轉數快....好似好恐佈咁~ ...

"嘩"7間咁多,你亞仔今年好多小朋友入學??你 好難考到學校??你睇住攪到亞仔好累無心機面試後尾個d....
我都係咁2教亞三一d簡單應對就算,真係入唔到理想學校咩插二年級....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo