pppfamily 發表於 12-10-24 13:02
我自己呀...上月初半夜2點幾聽到1家3口系條走廊度叫喊仲好大聲..我估個老公想跳樓而個女同老婆叫唔好大約半個鐘個晚就成4點先可訓得著...跟住呢個月頭半夜約3點又聽到..不過今次應該佢係系佢自己屋企啦..因為係樓下傳上黎聽到個女同老婆又喊而個老公就話咁就不如分手啦你報警啦咁...呢次就成晚又冇訓到..跟住就上星期五返放工返到屋企樓下見到有警察同白車唔知乜事..跟住再夜小小睇新聞先知原來我放工個時間就係跳樓人剛剛跳左落黎個晚就驚左一晚完全冇訓過..到而家都仲好驚...由其係屋企好辛苦