興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   8


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


1781#
發表於 12-10-24 10:46 |只看該作者
溋溋 發表於 12-10-23 20:30
唉。真係慘。在fb搵到個哥基page,有好多哥基相,咪俾溋溋睇。個八妹。。。。竟然。。。。用鉛芯筆在 ...
點會用鉛芯筆畫架? 妳無理由無教佢架??
我都唔會比我啲電話個女玩, 條友仔成日幫我啲apps搬位~~
比佢玩完總會有啲apps會唔見......


大宅

積分: 3824


1782#
發表於 12-10-24 10:50 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-24+10:36+請問份

原帖由 ^O^ 於 12-10-24 發表
我個recipe係屋企呀,今晚搵比你啦(希望我記得啦,因為呢個禮拜要同個女一齊打仗呀,要測埋聽日呀) ...
唔急架,你打完仗先啦,我喺公司都打緊仗,無心情整嘢俾C6食住,我俾個好同事激到我血壓颷升,就嚟要搬座雪山嚟降火喇!!!!!


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


1783#
發表於 12-10-24 10:54 |只看該作者
^O^ 發表於 12-10-24 10:21
乜我而家變左做"亞零零"呀?

茶茶,多謝你先,但我唔用轉盤架。我連抺忌廉既抺刀都冇架。我就咁 ...
啲膠模平唔平呀?? 我想買多幾個整皂用~~


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1784#
發表於 12-10-24 11:18 |只看該作者
回覆 火精靈 的帖子

有兩間模舖架,前面向行人路果間係賣陶寶果d質料架,會平小小,我多數買入面果間,佢賣出口貨架,睇你想用厚料定薄料者,果道d夕膠枱墊幾平幾好用架.

<br><br>


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1785#
發表於 12-10-24 11:29 |只看該作者
回覆 ^O^ 的帖子

00有孖0可以著低鬆衫?都幾好呀.

我都好多模架,以前老野定期一個月一次教會聚會一整就40份,唔多d模唔得,有次要整80份慕絲,我就買左40個小模,整兩日架,而家唔洗整咁多就變左好多擺左係道,一陣出完旺角我返來整個芒果慕絲同埋印尼椰汁糕.

個仔d同事要喎.上次整左蛋白雞肉包佢d同事係咁叫我仔落單,我話想做死人咩.咩都係食一次就夠架啦,一次夠回味呀.
<br><br>


珍珠宮

積分: 34740


1786#
發表於 12-10-24 11:37 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-24 10:50
唔急架,你打完仗先啦,我喺公司都打緊仗,無心情整嘢俾C6食住,我俾個好同事激到我血壓颷升,就嚟要搬座雪 ...

發生乜野事?


珍珠宮

積分: 34740


1787#
發表於 12-10-24 11:39 |只看該作者
火精靈 發表於 12-10-24 10:54
啲膠模平唔平呀?? 我想買多幾個整皂用~~

果d hello kitty 頭膠模我係二得惠買,$6有一對頭。
淘寶咪有d平d架囉,我懷疑二記果d都係同大陸攞貨。


珍珠宮

積分: 34740


1788#
發表於 12-10-24 11:43 |只看該作者
chinatea 發表於 12-10-24 11:29
回覆 ^O^ 的帖子

00有孖0可以著低鬆衫?都幾好呀.

我冇料到,對低鬆衫只見到胸骨。
你整野好食實多人返單啦!可惜既係我仲未有機會試食!而家唔洗整咁多=>咁咪有模具多出囉,我有機會要入黎搶模具!

蛋白雞肉包點整架?

一陣出完旺角我返來整個芒果慕絲同埋印尼椰汁糕=>記住放相上黎呀!冇得食望梅止渴都好呀!

點評

chinatea  蛋白包即只用蛋白發的中種包,唔用牛油唔用蛋黃架.  發表於 12-10-24 15:38
chinatea  好呀,你來攞啦,不過d公仔模只得一套比唔到係,其如的岩用就拎啦.  發表於 12-10-24 15:37


伯爵府

積分: 17309

2018復活節勳章 畀面勳章


1789#
發表於 12-10-24 12:38 |只看該作者
回覆 moonlight9198 的帖子

hi, moonlight9198你好呀...我想問你知唔知大人嚇親係咪可以去紕扎舖買野燒返佢 gar?


瑪瑙宮

積分: 134334


1790#
發表於 12-10-24 12:42 |只看該作者
pppfamily 發表於 12-10-24 12:38
回覆 moonlight9198 的帖子

hi, moonlight9198你好呀...我想問你知唔知大人嚇親係咪可以去紕扎舖買野燒返佢 gar? ...

咁你要講番係乜野事令到佢嚇親先得架,
不同情況, 係用不同既方法都唔定,
大人定小朋友 ?? 定係BB ??
你點知佢嚇親 ??
佢有乜野異常舉動呢 ??


一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


1791#
發表於 12-10-24 12:48 |只看該作者
chinatea 發表於 12-10-24 11:18
回覆 火精靈 的帖子

有兩間模舖架,前面向行人路果間係賣陶寶果d質料架,會平小小,我多數買入面果間,佢賣出 ...
我只係想買平嘢~~我淘架生嗰時淘咗兩款共十粒模~~ 我驚我整得太多唔夠使啫~~

點評

chinatea  你要去揀架,果道好多公仔模架,我都想學,不過我用來擺衣柜架咋,唔係用架.  發表於 12-10-24 15:40


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


1792#
發表於 12-10-24 12:50 |只看該作者
^O^ 發表於 12-10-24 11:39
果d hello kitty 頭膠模我係二得惠買,$6有一對頭。
淘寶咪有d平d架囉,我懷疑二記果d都係同大陸攞貨。
...
我唔鍾意KITTY, 所以一定唔會買~~
淘寶我都有淘架~ 不過如果齋買模連運費變咗會貴~~ 我睇下我收到啲料夠我玩幾耐啦~~
下次再淘料可能會再買, 不過呢間啲模唔多靚~~


大宅

積分: 3824


1793#
發表於 12-10-24 12:52 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-24+10:50+唔急架

原帖由 ^O^ 於 12-10-24 發表
發生乜野事?
唉… part著個不負責任嘅拍檔,要對住佢起碼6年,依家先剛剛過咗1年咋,仲有排捱呀!


伯爵府

積分: 17309

2018復活節勳章 畀面勳章


1794#
發表於 12-10-24 13:02 |只看該作者
本帖最後由 pppfamily 於 12-10-24 14:41 編輯
moonlight9198 發表於 12-10-24 12:42
咁你要講番係乜野事令到佢嚇親先得架,
不同情況, 係用不同既方法都唔定,
大人定小朋友 ?? 定係BB ??



珍珠宮

積分: 34740


1795#
發表於 12-10-24 13:07 |只看該作者
火精靈 發表於 12-10-24 12:50
我唔鍾意KITTY, 所以一定唔會買~~
淘寶我都有淘架~ 不過如果齋買模連運費變咗會貴~~ 我睇下我收到啲料夠我 ...

二記唔淨止有kitty模架,仲有好多其他款,不過唔知啱唔啱你,你去佢個網址睇下:
http://www.twinsco.com/g_info.php


水晶宮

積分: 52403

育兒性格勳章 畀面勳章


1796#
發表於 12-10-24 13:16 |只看該作者

引用:Quote:溋溋+發表於+12-10-23+20:30+唉。真

原帖由 火精靈 於 12-10-24 發表
點會用鉛芯筆畫架? 妳無理由無教佢架??
我都唔會比我啲電話個女玩, 條友仔成日幫我啲apps搬位~~
...
我老公之前部電話有支筆操控的。我自己亦有筆形感應筆方便我手dirty時用電話的。個八妹可能諗住試下用鉛芯筆試下,通常d細路若果好奇心重都係特別多呢類"闖禍"行為。

同熱愛這片土地,大家刻骨銘記,愁或喜,生或死,也是香港地
同熱愛這片土地,大家一句到尾,由自己,生與死,也在香港地


瑪瑙宮

積分: 134334


1797#
發表於 12-10-24 13:22 |只看該作者
本帖最後由 moonlight9198 於 12-10-24 18:26 編輯
pppfamily 發表於 12-10-24 13:02
我自己呀...上月初半夜2點幾聽到1家3口系條走廊度叫喊仲好大聲..我估個老公想跳樓而個女同老婆叫唔好大約半個鐘個晚就成4點先可訓得著...跟住呢個月頭半夜約3點又聽到..不過今次應該佢係系佢自己屋企啦..因為係樓下傳上黎聽到個女同老婆又喊而個老公就話咁就不如分手啦你報警啦咁...呢次就成晚又冇訓到..跟住就上星期五返放工返到屋企樓下見到有警察同白車唔知乜事..跟住再夜小小睇新聞先知原來我放工個時間就係跳樓人剛剛跳左落黎個晚就驚左一晚完全冇訓過..到而家都仲好驚...由其係屋企好辛苦



你呢D似係你既心理因素影響,
唔係 ( 非人) 既問題,
你可以去藥材鋪, 執劑安神定驚茶煲黎飲下,
臨瞓前就食D珍珠末沖水飲,
再驚既就帶番粒玉響身啦,

唔係樣樣野都係去燒野架,
真係睇下係乜野情況架咋,
你覺得安心既, 就可以燒既,
但呢個只係你既心理安樂D咁架咋,

我可以 SUGGEST 你, 去你住既附近既土地公廟仔,
其實差唔多每區都有個守果區既土地公架,
唔係指你屋企門口果個, 通常響馬路旁邊或路邊多既, 好細既屋仔咁既,
你去買份土地衣, 香同香燭等..去拜下你住既附近守果區既土地公啦,
求勆保佑你成日都平平安安啦, 你住邊區架 ??

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


大宅

積分: 3824


1798#
發表於 12-10-24 14:12 |只看該作者

回覆:想講同聽鬼怪事同佛理及夢既朋友入黎啦.一齊講一齊聽! (32)

請問各位如果熱氣生飛滋,牙肉痛,仲要俾人激親,煲D咩飲好呀? 小妹好燥呀~~

點評

chinatea  用一片蘆薈去皮剩肉滾幾滾水來飲就得架啦.一係即食蘆薈.  發表於 12-10-24 15:48


伯爵府

積分: 17309

2018復活節勳章 畀面勳章


1799#
發表於 12-10-24 14:13 |只看該作者
moonlight9198 發表於 12-10-24 13:22
你呢D似係你既心理因素影響,
唔係 ( 非人) 既問題,
你可以去藥材鋪, 執劑定驚茶煲黎飲下,
我都知我係心理...不過都真係諗住安心樣樣都試下...其實我都已經叫我媽同我睇埋日腳..仲鄧埋豬心比我食...好似好小小lor...我住天水圍


水晶宮

積分: 52403

育兒性格勳章 畀面勳章


1800#
發表於 12-10-24 14:13 |只看該作者

引用:請問各位如果熱氣生飛滋,牙肉痛,仲要俾人

原帖由 CCKI 於 12-10-24 發表
請問各位如果熱氣生飛滋,牙肉痛,仲要俾人激親,煲D咩飲好呀? 小妹好燥呀~~

...
去飲廿四味,或廿八味,或龜苓糕。

同熱愛這片土地,大家刻骨銘記,愁或喜,生或死,也是香港地
同熱愛這片土地,大家一句到尾,由自己,生與死,也在香港地

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo