跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18021#
發表於 10-3-24 16:51 |只看該作者
真係好平喎!!

我都未見過咁平的, 棉柔定係網面呀?? 下次見到平野, 麻煩你比個機會我聽下你把聲吖

原帖由 leung-baby 於 10-3-24 16:41 發表
呢隻elmo就係上次萬O大碼pampers超特價時我狂掃3pack嘅時候送架.....我到而家仲未等到呢個特價,我估再有機會都好微 $165有2包56條再送12條平均$1.33一條....我一口氣買咗3pack...早知要埋其餘2pack啦

...


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


18022#
發表於 10-3-24 16:52 |只看該作者
細孖, 我發現獅子地墊....原來嵐嵐有一張呀....我喺飛look睇到佢有張相影到少少....係動物地墊, 有隻係獅子....唔知有無埋老虎呢? 不如叫嵐嵐媽影張相比你睇吓like唔like?


別墅

積分: 520


18023#
發表於 10-3-24 16:52 |只看該作者
Thank you so much...MJ媽...

等我仲驚緊係唔係比得太少婷婷食....

原帖由 獅子bb 於 10-3-24 16:35 發表


蛋黃可以提升專注力

6 months - 1 yr old : 一星期2隻蛋黃
1 - 2 yrs old : 一星期 1 隻蛋
2 - 5 yrs old : 一星期 2 隻蛋


伯爵府

積分: 16588


18024#
發表於 10-3-24 16:54 |只看該作者
妹妹換咗張大頭相 , 認唔到添

原帖由 Chingchingming 於 10-3-24 16:23 發表
Edith,
你都幾好野喎!可以join到咁多gathering!仲可以去到中環添!勁呀!

  


伯爵府

積分: 16588


18025#
發表於 10-3-24 16:57 |只看該作者
好喎, 我出嚟食lunch都好易咋

原帖由 yatsingbb 於 10-3-24 16:39 發表
Ming,


唔係成日有機會o架, 不過, cwb就無難度, 你出開來cwb早啲約我哋lunch gathering 喇.
  


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


18026#
發表於 10-3-24 16:57 |只看該作者
係超薄無翼呀 我上次已經用iphone報料啦.....個時謙謙都未著大碼我已經入定貨...仲要係個$199價錢牌趺咗落地我睇唔到(因為我咩住謙謙)跟住問個sales幾$$而發現做緊超特價

原帖由 cloudybobo 於 10-3-24 16:51 發表
真係好平喎!!

我都未見過咁平的, 棉柔定係網面呀?? 下次見到平野, 麻煩你比個機會我聽下你把聲吖


複式洋房

積分: 326


18027#
發表於 10-3-24 17:00 |只看該作者
係喎! 剛剛都未換嘅? 唔通我眼花?

原帖由 vf2006 於 10-3-24 16:54 發表
妹妹換咗張大頭相 , 認唔到添


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18028#
發表於 10-3-24 17:02 |只看該作者
講開壓力, 我都想知你哋仲有無甩頭髮, 我仲有甩呀

原帖由 yatsingbb 於 10-3-24 16:08 發表
寶ma,

你呢d壓力瘡最好解救方法係要休息多啲, relax啲, 我都曾經試過, 用過好多方法都唔得, 希望你可以盡量放鬆啲喇.


複式洋房

積分: 326


18029#
發表於 10-3-24 17:02 |只看該作者
好丫, 希望下次join到喇!

原帖由 leung-baby 於 10-3-24 16:44 發表
星期五個中環飯局應該要改期嘞,因為而家只有寶媽同敬諺媽咋....不如再約啦.


複式洋房

積分: 326


18030#
發表於 10-3-24 17:06 |只看該作者
好好多喇, 甩得最多係喺亞仔四、五個月大時, 依家出番好多毛毛喇, 所以個頭好亂.

原帖由 cloudybobo 於 10-3-24 17:02 發表
講開壓力, 我都想知你哋仲有無甩頭髮, 我仲有甩呀


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18031#
發表於 10-3-24 17:06 |只看該作者
我都記得你有報料, 但到我睇到你的post已經太遲麻, 咁你下次再見到旬野, 可唔可以比個機會我聽下你把聲呀??

原帖由 leung-baby 於 10-3-24 16:57 發表
係超薄無翼呀 我上次已經用iphone報料啦.....個時謙謙都未著大碼我已經入定貨...仲要係個$199價錢牌趺咗落地我睇唔到(因為我咩住謙謙)跟住問個sales幾$$而發現做緊超特價

...


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


18032#
發表於 10-3-24 17:12 |只看該作者
真係好抵

原帖由 leung-baby 於 10-3-24 16:41 發表
呢隻elmo就係上次萬O大碼pampers超特價時我狂掃3pack嘅時候送架.....我到而家仲未等到呢個特價,我估再有機會都好微 $165有2包56條再送12條平均$1.33一條....我一口氣買咗3pack...早知要埋其餘2pack啦

...
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


18033#
發表於 10-3-24 17:15 |只看該作者
俊耀好叻仔呀

原帖由 daisyssl 於 10-3-24 16:10 發表
mouth:mouth:" /> 啍, 你地覺得好過癮, 佢無得去街發晒脾四個樣夠晒癲 , 認真唔講得笑!

佢識講街街, 因為佢女麻女麻日日都會同佢去遊戲室玩, 所以識啩!

...
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


18034#
發表於 10-3-24 17:17 |只看該作者
好好好好好!

原帖由 cloudybobo 於 10-3-24 17:06 發表
我都記得你有報料, 但到我睇到你的post已經太遲麻, 咁你下次再見到旬野, 可唔可以比個機會我聽下你把聲呀??


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


18035#
發表於 10-3-24 17:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3618


18036#
發表於 10-3-24 17:21 |只看該作者
YES,我有將動物地墊丫...
不過$188用左唔夠一日, 嵐嵐已經抓爛左,之後2星期回來玩,已經勾起晒!不要也罷!
我係YAHOO買的,以下... http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1123257529?u=stephanie_2_chow

不過真係太薄了...個底話隔熱隔冷,所以買囉!那時天氣好凍,我屋企係磚,有墊都凍呢!

我最後要買將貴嘢 $350包邊,厚好多添...底有地毯質地...

原帖由 leung-baby 於 10-3-24 16:52 發表
細孖, 我發現獅子地墊....原來嵐嵐有一張呀....我喺飛look睇到佢有張相影到少少....係動物地墊, 有隻係獅子....唔知有無埋老虎呢? 不如叫嵐嵐媽影張相比你睇吓like唔like? ...

[ 本帖最後由 mc_baby 於 10-3-24 17:27 編輯 ]


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18037#
發表於 10-3-24 17:41 |只看該作者
見到leung-baby的post, 走咗去你度8, 我想講, 我都係去澳洲架, 同埋呢, 有幸見到你的結婚相, 我真係無勇氣放d結婚相上去.......仲有, 最最最榮幸係睇到你的泳衣照呀!!

仲有, 原來你都識整下野食的, 但從來無聽你提及過呢, 收得埋過你d身材呀

原帖由 mc_baby 於 10-3-24 17:21 發表
YES,我有將動物地墊丫...
不過$188用左唔夠一日, 嵐嵐已經抓爛左,之後2星期回來玩,已經勾起晒!不要也罷!
我係YAHOO買的,以下... http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1123257529?u=stephanie_2_chow

不過真 ...


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


18038#
發表於 10-3-24 17:53 |只看該作者
即刻去睇

原帖由 cloudybobo 於 10-3-24 17:41 發表
見到leung-baby的post, 走咗去你度8, 我想講, 我都係去澳洲架, 同埋呢, 有幸見到你的結婚相, 我真係無勇氣放d結婚相上去.......仲有, 最最最榮幸係睇到你的泳衣照呀!!

仲有, 原來你都識整下野食的, 但從來無聽你提 ...
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


大宅

積分: 2607


18039#
發表於 10-3-24 19:28 |只看該作者
A~ 我都好想去, 可是我唔係中環友, 上次我只係提供了利源東街shopping info

原帖由 leung-baby 於 10-3-24 16:44 發表
星期五個中環飯局應該要改期嘞,因為而家只有寶媽同敬諺媽咋....不如再約啦.


[ 本帖最後由 heike 於 10-3-24 20:05 編輯 ]


大宅

積分: 2607


18040#
發表於 10-3-24 19:39 |只看該作者
係啦, 壓力大左令內分秘失哂調. M完嫁啦, D瘡都出唔停 >_< 今曰隊了花旗參, 再試下10pm訓, 聽日試埋龜令膏 !!


原帖由 yatsingbb 於 10-3-24 16:08 發表
寶ma,

你呢d壓力瘡最好解救方法係要休息多啲, relax啲, 我都曾經試過, 用過好多方法都唔得, 希望你可以盡量放鬆啲喇.


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo