跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5299

好媽媽勳章


18061#
發表於 10-3-25 00:48 |只看該作者
Nicole ma

我好似見到你有post講你thyroid的問題,你都提過話無事?????

我想講我做完後好好,個'疤痕'埋得好好,現無顧之憂!!!

琳琳都成日sleep到好似Nicole 同謙謙一樣,所以我地叫佢做 monster monkey 囉!!!!

好!!今晚重唔浦bk番夠本.....現在zzzzzz


別墅

積分: 991

好媽媽勳章


18062#
發表於 10-3-25 01:47 |只看該作者
原帖由 gurgur 於 10-3-25 00:32 發表
婆婆同我家都 no space for 工人,就算我家有space, 婆婆公公都唔會來湊........

點解$6500萬無我份?????


係$6800萬呀.....有5注中, 每注千幾萬...可惜無我份呢...


大宅

積分: 4035


18063#
發表於 10-3-25 09:47 |只看該作者
你移家咁少浦頭想掛死人咩 你做咩諗埋啲咁既嘢呀, 衰媽媽, 點都好兩公婆有嘢慢慢傾囉...releax呀!!!,至於thyroid的問題已經解決咗, 醫生話唔駛做手術同食藥, 真係安心晒! 另外, 如果真係想請工人可以介紹個agent比你, 有咩需要call我啦!!!
原帖由 gurgur 於 10-3-25 00:48 發表
Nicole ma

我好似見到你有post講你thyroid的問題,你都提過話無事?????

我想講我做完後好好,個'疤痕'埋得好好,現無顧之憂!!!

琳琳都成日sleep到好似Nicole 同謙謙一樣,所以我地叫佢做 monster m ...


大宅

積分: 4035


18064#
發表於 10-3-25 09:48 |只看該作者
我都好想中呀...移家先知原來錢係咁重要, 錢呀錢呀錢呀!!!
原帖由 Jwu 於 10-3-25 01:47 發表


係$6800萬呀.....有5注中, 每注千幾萬...可惜無我份呢...


大宅

積分: 4035


18065#
發表於 10-3-25 09:50 |只看該作者
我都仲勁luck頭髮呀...
原帖由 cloudybobo 於 10-3-24 17:02 發表
講開壓力, 我都想知你哋仲有無甩頭髮, 我仲有甩呀


大宅

積分: 4035


18066#
發表於 10-3-25 09:52 |只看該作者
嘩, 原來萬寧賣片片嗰啲貴咁多, 尋日我去萬寧睇學習褲, 竟然貴成$20, 仲要寫到$199-2包, 好似好抵咁, 但係我上星期喺藥房買只係$79咋....


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18067#
發表於 10-3-25 09:54 |只看該作者
mc_baby,

我似乎真係講多咗, 點都好, 都應該同你講聲對唔住, 下次見到你, 請你食野補數

我諗我無你想像咁叻的, 只係我為食, 所以先動手整, 同埋親子下, 當有一日嵐嵐對你的食物感興趣, 你一定有動力去整, 最多瞓少D.....因為我都係咁的

比d野你睇, 你知唔係咁咩嚟呀?? 係麻糬嚟架, 不過唔係球體而係魚型及三角型.....係按哥哥要求整的, 咁就相win嘞....我整得開心時; 佢又食得開心


原帖由 mc_baby 於 10-3-24 23:51 發表
哎呀...cloudybobo, 你令我覺得有d被起底的感覺添! 哈哈!

我又冇咩太大所謂的...因為我d相要在fb friend左先睇到架...加上那時d同事想睇,又費事搬相簿,就upload上fb囉! 至於泳衣照,哈哈!都係半身啫...:bad ...


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18068#
發表於 10-3-25 09:58 |只看該作者
好在咋mouth: mouth:

我唔諗住去紐西蘭, 反而想去多次澳洲, 故地重遊, 但同你一樣, 唔知幾時......因我想等諾諾有d記憶時先去, 順便儲下錢先

原帖由 mc_baby 於 10-3-24 23:58 發表
cloudybobo,

哈!其實嵐嵐係同我們一齊去honeymoon架!那時一個月都未夠,所以根本唔知道呢!
好彩最後冇玩跳傘咋,如果唔係,嵐嵐唔知跳左去邊lu

我地next station係紐西蘭丫!
不過唔知幾時先有得去呢...:qu ...


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18069#
發表於 10-3-25 10:01 |只看該作者
gurgur, 你有無覺得...你有點縱琳琳呀

原帖由 gurgur 於 10-3-24 23:42 發表
ha ha ha ha................
榛媽...
唔好唔happy, 我做左琳琳人肉牙膠 6 個月了,我現在的身份係佢的阿4,樹(因為佢係monster monkey),人肉牙膠,尖叫對象,沖涼潑水的目標,sleep時踢同打的人肉沙包........

:igi ...


大宅

積分: 1808


18070#
發表於 10-3-25 10:03 |只看該作者
各位早晨呀!

Garrick呢幾日都斷斷續續發燒,前日睇左醫生,佢話可能係出玫瑰疹,叫我留意下,但我今日都未見,其實之前食左《若》好返點知沉晚又燒過…


大宅

積分: 3618


18071#
發表於 10-3-25 10:03 |只看該作者
原帖由 cloudybobo 於 10-3-25 09:54 發表
mc_baby,

我似乎真係講多咗, 點都好, 都應該同你講聲對唔住, 下次見到你, 請你食野補數

我諗我無你想像咁叻的, 只係我為食, 所以先動手整, 同埋親子下, 當有一日嵐嵐對你的食物感興趣, 你一定有動力去整, ...


he, 我講笑啫...唔洗咁認真~
擺得出來就預左有人睇啦!証明現在仲有欣賞價值!哈哈! 不過請嘢我食係絕對需要架!呵呵~

喂, 我又估到係麻糬喎! 因為同平時見到的都幾似架!
魚型都ok易睇到丫,但三角形就...哈哈!anyway的確係一個好好的親子活動呢!


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18072#
發表於 10-3-25 10:08 |只看該作者
要出街見客, 係咪表示可以早d收工呀??

要令bb一覺瞓到天光, 我都無方法, 只係盡量日頭唔好玩咁癩, 夜晚室溫令佢瞓得舒服, 咁都有80% 機會一覺瞓到天光......偶然醒下, 拍下佢就瞓得番。

gurgur, 你唔好亂諗野, 辦法總比困難多....努力吧!!

原帖由 gurgur 於 10-3-25 00:14 發表






我轉左位了現在係corner位,坐server前面!
但係無事忙囉!!!老闆俾左d inactived的 accounts 我跟,日日都要打n咁多個cold call.....又要出街見客呢!!!
lee 2 日連lunch都唔記得食,但dinner就一餐食埋3餐囉!!!
:wahah ...


大宅

積分: 1808


18073#
發表於 10-3-25 10:09 |只看該作者
講起煮飯,以前兩個人住個時我會煮下飯,焗下旦糕,整下西餐貢,而家同6299住…… ……點解六合彩無我份!


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18074#
發表於 10-3-25 10:11 |只看該作者
咁你搬入新界村屋啦, 既可養狗, 又可以bbq, 又有位泊車, 最多一有時間就返去探你99啦!!

原帖由 gurgur 於 10-3-25 00:27 發表
如果請工人,我地一定要搬屋呀!!但係要搬大d我地買唔起了!!

有諗緊sell現在層樓出去rent,但又要養得狗又平租好難呀!!
我當然想做FT mom,日日對住個女啦,但無$$$$嘛!!
上個月出左糧,finally有多d spare money 可 ...


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18075#
發表於 10-3-25 10:18 |只看該作者
ok, 無問題

係架, 因為會膨脹, 我又無入模, 所以好難維持三角型的, 但魚型就唔同嘞 !!

不過, 我想問......你每次都整咁多甜品, 咪要食好耐囉?? 我都係鍾意少食多滋味, 吊引好過食厭

原帖由 mc_baby 於 10-3-25 10:03 發表


he, 我講笑啫...唔洗咁認真~
擺得出來就預左有人睇啦!証明現在仲有欣賞價值!哈哈! 不過請嘢我食係絕對需要架!呵呵~

喂, 我又估到係麻糬喎! 因為同平時見到的都幾似架!
魚型都ok易睇到丫,但三角 ...


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


18076#
發表於 10-3-25 10:22 |只看該作者
原帖由 gurgur 於 10-3-25 00:14 發表

唉!!!唔好提公公了.........其實都發生左d小事,攪到婆婆唔happy同我好煩,琴晚同hb重由discuss變開火........我竟然有抱住琳琳同隻狗上天台的念頭.......
...


唉... 其實你個諗法我都有諗過,不過咁辛苦帶煒煒唻到呢個世界, 佢係另一個個體,我唔會咁做,我會自己去law~(呢d野諗定先,到時唔會一時衝動).

唉... 我而家好煩... 隻c6連婆婆都頂佢唔順要巨劈爆唔撈,佢話一係佢帶走煒煒,要我介人奶,星期五至接走佢,一係叫我請工人,佢久唔久過下唻算啦! 我將個波交番比c6,叫佢自己解決,我只係話比佢知,煒煒係邊我係邊,我最想搬走個果係你!


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18077#
發表於 10-3-25 10:22 |只看該作者
都係暫時性啫, 偶然都可以整下野食, 輕鬆下的, 最緊要有人食就得嘞

原帖由 rc209 於 10-3-25 10:09 發表
講起煮飯,以前兩個人住個時我會煮下飯,焗下旦糕,整下西餐貢,而家同6299住…… ……點解六合彩無我份!


大宅

積分: 1808


18078#
發表於 10-3-25 10:22 |只看該作者
Calling家僖媽,

sorry貢遲先浦頭,而家答你問題!

其實我打算安排Garrick係九龍讀書,所以沒睇過屯門資料,我而家仲猶豫緊俾晤佢讀n1,因為有朋友話n1無所謂,邊度讀都得,而且好多人都會k1就轉校!我屋企樓下有間st Teresa ,晤知呢間好晤好,我仲要上網睇睇!


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18079#
發表於 10-3-25 10:28 |只看該作者
佢講到明係正貨, 有信心保證麻 。 大仔時, 我全部尿片都係萬寧買, 但細仔呢, 全部都係藥房買 , 真係平有平養, 貴有貴養

原帖由 carrie0106 於 10-3-25 09:52 發表
嘩, 原來萬寧賣片片嗰啲貴咁多, 尋日我去萬寧睇學習褲, 竟然貴成$20, 仲要寫到$199-2包, 好似好抵咁, 但係我上星期喺藥房買只係$79咋....


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18080#
發表於 10-3-25 10:33 |只看該作者
留意下啦, 紅疹一出就唔燒, 希望garrick快d好番。

原帖由 rc209 於 10-3-25 10:03 發表
各位早晨呀!

Garrick呢幾日都斷斷續續發燒,前日睇左醫生,佢話可能係出玫瑰疹,叫我留意下,但我今日都未見,其實之前食左《若》好返點知沉晚又燒過… ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo