跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1910

好媽媽勳章


18101#
發表於 10-3-25 12:53 |只看該作者
放心! 有我陪你!! 我仲榮升埋佢既人肉奶咀添~ c未~

我都唔想蹤佢... 但真係無從入手...

原帖由 gurgur 於 10-3-24 23:42 發表
ha ha ha ha................
榛媽...
唔好唔happy, 我做左琳琳人肉牙膠 6 個月了,我現在的身份係佢的阿4,樹(因為佢係monster monkey),人肉牙膠,尖叫對象,沖涼潑水的目標,sleep時踢同打的人肉沙包........



不過,我好happy,因為有你同其它媽媽倍我囉
:;pppp: :;pppp:


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


18102#
發表於 10-3-25 13:08 |只看該作者
原帖由 natcalbb 於 10-3-25 12:53 發表
放心! 有我陪你!! 我仲榮升埋佢既人肉奶咀添~ c未~
我都唔想蹤佢... 但真係無從入手...


聽你地咁講,囡好似難湊d咁! 煒煒就好少咬我,只係久唔久捉住我隻手指啃到有d肉緊啫! 不過話比佢知你隻牙仔好利,咬到我好痛,佢都停啦! 而家就中意扶住梳化行來行去,行去電話几,摷晒d報紙出來,撕爛佢! 行去電視櫃,拉個解碼器呀,錄影機呀,遊戲機呀咁,拉晒出來,真係驚電親佢! 囝就好鬼百厭!


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18103#
發表於 10-3-25 13:12 |只看該作者
你好似係人奶媽喎? 咁咪好痛囉?? nopan之前教過一個避免比佢哋咬的方法, 你試過未??

原帖由 natcalbb 於 10-3-25 12:53 發表
放心! 有我陪你!! 我仲榮升埋佢既人肉奶咀添~ c未~

我都唔想蹤佢... 但真係無從入手...


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18104#
發表於 10-3-25 13:21 |只看該作者
都唔一定的, 不過, 我反而覺得女仔講野叻d囉。

昨天放工, 諾諾第一次爬出嚟迎接我, 正當我好開心攤開雙手準備接佢的時候, 佢好似睇穿我咁......佢竟然轉灣爬咗去婆婆度......不過, 我無因為咁而唔開心, 因為婆婆真係好錫佢.......佢明天有事要返大陸 (所以我明天要同bk請假), 但婆婆話佢個4am起身煲飯仔比佢食.....真係好多謝婆婆對我同埋諾諾的厚愛

原帖由 cacathepanda 於 10-3-25 13:08 發表


聽你地咁講,囡好似難湊d咁! 煒煒就好少咬我,只係久唔久捉住我隻手指啃到有d肉緊啫! 不過話比佢知你隻牙仔好利,咬到我好痛,佢都停啦! 而家就中意扶住梳化行來行去,行去電話几,摷晒d報紙出來,撕爛佢! 行去電視櫃,拉 ...


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18105#
發表於 10-3-25 13:24 |只看該作者
落簾 或者 將個腦調位得唔得??

原帖由 leung-baby 於 10-3-25 12:33 發表
me too....仲要最近成日陰天, 我個mon喺玻璃窗會返光....bk d話面咁colourful一睇就知做緊part time啦


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18106#
發表於 10-3-25 13:26 |只看該作者
都好吖, 可以訓練佢習慣草地

4尺有邊 $188 咪好平囉, 早知嗰時問下你啦

原帖由 leung-baby 於 10-3-25 12:24 發表
係呀, 係呢張, 不過係有邊, d質地同我張thomas一樣架, 4呎$188....我已經成日去gup,不過都係未有,如果有3呎同6呎or無邊你ok唔ok?? 呢排又出咗miffy呀

我張thomas已經比謙謙用手指甲刮爛咗面頭塊薄膠, 仲要 ...


大宅

積分: 1910

好媽媽勳章


18107#
發表於 10-3-25 13:27 |只看該作者
佢聽到我咁講, 會笑住望住我, 再大力d咬落去架!! 有幾次我扮痛到喊, 仲嬲佢唔彩佢, 佢先驚驚地tum番我... 但隔兩日又會再試... 佢真係咬得我好過癮架

金b都係勁naughty架! 家陣未識行佢都四圍摷野攪, 識行既話我諗更加無佢扶

原帖由 cacathepanda 於 10-3-25 13:08 發表


聽你地咁講,囡好似難湊d咁! 煒煒就好少咬我,只係久唔久捉住我隻手指啃到有d肉緊啫! 不過話比佢知你隻牙仔好利,咬到我好痛,佢都停啦! 而家就中意扶住梳化行來行去,行去電話几,摷晒d報紙出來,撕爛佢! 行去電視櫃,拉 ...


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18108#
發表於 10-3-25 13:28 |只看該作者
我都會架......所以我都覺得我d同事比我d朋友較有口福

原帖由 mc_baby 於 10-3-25 11:08 發表


那時整完,有d會帶埋返去請同事食嘛...


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


18109#
發表於 10-3-25 13:35 |只看該作者
hello ~~ 各位好 !!
今日係我正式 full time mom 既第 3
日, 因為我 maid 星期一番左老家以後
都唔再番啦 !!:-(

佢 hb 入左 icu , 我即日放佢番去 ....
touch wood 呢 3 日 2 隻小魔怪都
叫乖 , 係家姐仔要陪瞓 1.5 個鐘姐,
希望佢快 d 習慣無 aunty 既日子 !!
畢竟自 nb 起都湊左佢 3 年半 !

nopan,
想問下你有無 maid 係 part time 半
日架 ?? 我而家最忙係 0830 - 1230
有無 d 係 4 個鐘既呢 ??

唔該哂 !!





原帖由 NOPAN 於 10-3-25 12:11 發表
gurgur
仲未睇到你個post, hello左你先.
果陣, 我揍女又要顧大仔, 大仔成日好煩, 我幾想掉佢落街, 一諗, 自己都標冷汗, 好驚自己有日控制唔到自己, 好驚呀.....好彩, 而家好好多. ...


大宅

積分: 1285

好媽媽勳章


18110#
發表於 10-3-25 14:02 |只看該作者
cyberport爬爬比賽-bk0905參賽者有:

謙謙3/4??
晴晴4/4 12:45pm
阿寳4/4 1pm
彤彤4/4 1:15pm
小敏5/4 1:30pm
柏皓5/4 1:45pm

唔記得mj邊日?仲有無其他bb??


別墅

積分: 814


18111#
發表於 10-3-25 14:02 |只看該作者
原帖由 rc209 於 10-3-25 10:03 發表
各位早晨呀!

Garrick呢幾日都斷斷續續發燒,前日睇左醫生,佢話可能係出玫瑰疹,叫我留意下,但我今日都未見,其實之前食左《若》好返點知沉晚又燒過… ...

Garrick仲未好番呀,陰公law!!呢排俾d天氣玩死,今日又涼返,d bb好易唔適應就病啦!!真係頭都暈


別墅

積分: 814


18112#
發表於 10-3-25 14:06 |只看該作者
原帖由 gurgur 於 10-3-24 23:42 發表
ha ha ha ha................
榛媽...
唔好唔happy, 我做左琳琳人肉牙膠 6 個月了,我現在的身份係佢的阿4,樹(因為佢係monster monkey),人肉牙膠,尖叫對象,沖涼潑水的目標,sleep時踢同打的人肉沙包........

:igi ...

gurgur,
你終於都"浦頭"啦!掛死人咩,好排住琳琳大家姐呀!!


別墅

積分: 814


18113#
發表於 10-3-25 14:15 |只看該作者
原帖由 daisyssl 於 10-3-24 14:21 發表
今朝佢最新既係講, 問你死未?
咁快就諗住自己要去街, 我第日要攞把鎖鎖住度門至得,如果唔係佢實唔知走左去邊呀mouth:!


俊耀叻仔呀,咁快識講"我去街街",睇嚟好快講"mama i love u"heehee......


大宅

積分: 2607


18114#
發表於 10-3-25 14:43 |只看該作者
阿鄰居, 唔好諗埋d貢嘅野, 你走左煒煒b好慘慘家嫲. 件事又未必會如你所想咁解決. 何苦呢.

上天俾你同c6有左煒煒b就證明你地緣份未完啦, 咁艱難都跨得過, 唔好一時之氣呀! 男人有時諗唔通會走入個山洞, 要俾d時間等佢自己走出來, 又話者佢仲未"知"應點樣做papa, 不如你同佢去下d 湊仔講座, 提高佢做papa的"知識"同興趣, 又同你多d共同話題呢~


原帖由 cacathepanda 於 10-3-25 10:22 發表


唉... 其實你個諗法我都有諗過,不過咁辛苦帶煒煒唻到呢個世界, 佢係另一個個體,我唔會咁做,我會自己去law~(呢d野諗定先,到時唔會一時衝動).

唉... 我而家好煩... 隻c6連婆婆都頂佢唔順要巨劈爆唔撈,佢話一係佢帶 ...


大宅

積分: 2607


18115#
發表於 10-3-25 14:47 |只看該作者
我最近搬office, 都專登把枱擰向另一方向, 個mon向wall 角, 無人睇到.

原帖由 leung-baby 於 10-3-25 12:33 發表
me too....仲要最近成日陰天, 我個mon喺玻璃窗會返光....bk d話面咁colourful一睇就知做緊part time啦


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


18116#
發表於 10-3-25 14:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


18117#
發表於 10-3-25 14:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


18118#
發表於 10-3-25 14:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 326


18119#
發表於 10-3-25 14:59 |只看該作者
Oh, 唔單只andrew多手&百厭, 原來謙謙都會用手指甲刮爛張地墊, 尋日佢仲整咗個好大嘅”, 我同andrew papa仲指住個”, 叫佢攞隻手仔出來打打添.

原帖由 leung-baby 於 10-3-25 12:24 發表
係呀, 係呢張, 不過係有邊, d質地同我張thomas一樣架, 4呎$188....我已經成日去gup,不過都係未有,如果有3呎同6呎or無邊你ok唔ok?? 呢排又出咗miffy呀

我張thomas已經比謙謙用手指甲刮爛咗面頭塊薄膠, 仲要 ...


大宅

積分: 3618


18120#
發表於 10-3-25 15:00 |只看該作者
原帖由 leung-baby 於 10-3-25 12:24 發表
係呀, 係呢張, 不過係有邊, d質地同我張thomas一樣架, 4呎$188....我已經成日去gup,不過都係未有,如果有3呎同6呎or無邊你ok唔ok?? 呢排又出咗miffy呀

我張thomas已經比謙謙用手指甲刮爛咗面頭塊薄膠, 仲要 ...


嵐嵐就係咁囉!已經爛了2張~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo