跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3621

畀面勳章


18141#
發表於 10-3-25 17:14 |只看該作者
hehe, 可能係都唔定...不過得我哋兩個b, 做唔到比較..
原帖由 獅子bb 於 10-3-25 17:07 發表


haha !! 唔通 5月18日出世的bb都係唔水食奶咀嘅 ??!!


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18142#
發表於 10-3-25 17:17 |只看該作者
研究:笑得開活得久 笑出魚尾紋活最久

http://hk.news.yahoo.com/article/100325/8/h6ly.html

係咪真架


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


18143#
發表於 10-3-25 17:19 |只看該作者
我係度, 定我睇下咩樹先

原帖由 natcalbb 於 10-3-25 17:02 發表
吓! 我以為係比佢咬自己隻手, 等佢知咬人會痛咋......唔怪得唔work啦

nopan, 快d出嚟賜教呀))))))))))
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18144#
發表於 10-3-25 17:24 |只看該作者
你今次係咪又睇黃綠呀?? 打埋針都唔掂, 不如轉醫生啦, 咁辛苦個人都會燥d架, 陣間又鬧交嘞

原帖由 cacathepanda 於 10-3-25 17:08 發表


金b,點解你今日可以浦咁耐既?

我呢幾日好唔得閒,又好唔c服,所以冇咩留言! 個肚痛到c,到今日已經係第三日,琴日去左睇e生,e生話腸胃炎,打左針,食左藥都唔好,仲要鬼c咁貴,要成 $280! 有冇攪錯! ...


大宅

積分: 1971


18145#
發表於 10-3-25 17:31 |只看該作者
你上次介紹個間真係好抵食呀!

原帖由 yatsingbb 於 10-3-25 11:54 發表
我哋真係好遠架, 來回都半個鐘, 所以一出外lunch都多數都要早出遲返, 如果唔係就好趕.:;pppp:

駡就唔會有人駡, 但最緊要自律, 要人出聲就好無引喇, 不過, 我唔係成日都係咁, 間中一次半次都ok嘅. 一於搵日一齊再 ...


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


18146#
發表於 10-3-25 17:32 |只看該作者
我終於睇到, 邊個咬邊個手指喇

him.....你夠膽咬我手指, 我要你咬番自己:lol
我會將自己手指比b咬, 不過, 會連埋佢下唇比佢自己咬, 即係.....用手指整埋佢下唇入口掂住佢牙仔, 佢一咬, 自己都痛, 點會再咬落去.

另.....
好似又有人唔想做人肉奶咀, 呢個我唔知喎.
我餵奶, 彤彤咬我既, 我會aiya咁叫, 佢就會收口, 要train架, 要話比佢知, 佢咬得大力, 我就會焗佢埋黎, 佢唔收口都唔得, 總之, 佢咬, 無得食.
而家, 佢都唔咬我咯, 不過埋身食完都有個牙印.
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


18147#
發表於 10-3-25 17:35 |只看該作者
煒媽,
保重身體.

金b媽,
係囉, 你pop咁耐都得既.
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


18148#
發表於 10-3-25 17:36 |只看該作者
其實唔關剪指甲事,佢地成日喺地上面刮,週圍刮到d指甲尖哂,最恐怖係刮到出哂聲!至於gel甲,謙謙成日比d口水gel住d手甲,因為佢呢排成日食手,不過第三隻牙仲未見影!

原帖由 獅子bb 於 10-3-25 15:07 發表


咁勁 ?? 乜你地無幫bb 剪指甲咩 ?? or BB 已經 gel 左長指甲 ??


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


18149#
發表於 10-3-25 17:38 |只看該作者
原帖由 cloudybobo 於 10-3-25 17:24 發表
你今次係咪又睇黃綠呀?? 打埋針都唔掂, 不如轉醫生啦, 咁辛苦個人都會燥d架, 陣間又鬧交嘞


冇d同情心,我都all到冇氣鬧佢lu~

多謝nicole媽!

間黃綠唔聲唔聲執左lu~ 連通知都冇聲... 正黃綠... 果個e生係公司附近,公司有好多人睇,有d話好,有d話唔得! 但是近,所以走左去睇佢law~ 我同個同事講番,佢話我唔記得佢去睇左佢3個禮拜腸胃炎,之後仲入左e院咩? 我話唔記得,如果記得我一定唔會睇佢tim~


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


18150#
發表於 10-3-25 17:41 |只看該作者
咁我應該好長命,因為我除咗有魚尾紋,仲有額頭紋,肚紋同橙皮紋添.....hahaha

原帖由 cloudybobo 於 10-3-25 17:17 發表
研究:笑得開活得久 笑出魚尾紋活最久

http://hk.news.yahoo.com/article/100325/8/h6ly.html

係咪真架


大宅

積分: 1910

好媽媽勳章


18151#
發表於 10-3-25 17:42 |只看該作者
因為今朝office既同事都要出去on duty, 得番我係office, 晏晝招呼完老細個short meeting 佢就閃咗... 所以今日咪可以keep住偷偷嚟搭訕囉~

你係點痛法呀? m痛? poopoo痛?? 腸胃炎既痛係好唔同架喎... (不過我未試過), 打咗釘都無用... 係咪睇過另一個醫生好d呀....??


原帖由 cacathepanda 於 10-3-25 17:08 發表


金b,點解你今日可以浦咁耐既?

我呢幾日好唔得閒,又好唔c服,所以冇咩留言! 個肚痛到c,到今日已經係第三日,琴日去左睇e生,e生話腸胃炎,打左針,食左藥都唔好,仲要鬼c咁貴,要成 $280! 有冇攪錯! ...


大宅

積分: 1910

好媽媽勳章


18152#
發表於 10-3-25 17:55 |只看該作者
證明彤彤乖, 金b聽到我大叫, 佢會以為我同佢玩, 仲會笑同大力再咬

連埋佢下唇比佢自己咬... 吖... 呢個食住人奶work唔work到呢...

原帖由 NOPAN 於 10-3-25 17:32 發表

我終於睇到, 邊個咬邊個手指喇

him.....你夠膽咬我手指, 我要你咬番自己:lol
我會將自己手指比b咬, 不過, 會連埋佢下唇比佢自己咬, 即係.....用手指整埋佢下唇入口掂住佢牙仔, 佢一咬, 自己都痛, 點會再咬落去.

另.....
好似又有人唔想做人肉奶咀, 呢個我唔知喎.
我餵奶, 彤彤咬我既, 我會aiya咁叫, 佢就會收口, 要train架, 要話比佢知, 佢咬得大力, 我就會焗佢埋黎, 佢唔收口都唔得, 總之, 佢咬, 無得食.
而家, 佢都唔咬我咯, 不過埋身食完都有個牙印.


大宅

積分: 1910

好媽媽勳章


18153#
發表於 10-3-25 17:59 |只看該作者
金b都係長期用口水gel甲, 再會當lotion搽勻全面 ,
不過佢好謙謙少少... 前晚比我發現吽咗幾個月既第三隻牙有少少曙光喇

原帖由 leung-baby 於 10-3-25 17:36 發表
其實唔關剪指甲事,佢地成日喺地上面刮,週圍刮到d指甲尖哂,最恐怖係刮到出哂聲!至於gel甲,謙謙成日比d口水gel住d手甲,因為佢呢排成日食手,不過第三隻牙仲未見影

...


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18154#
發表於 10-3-25 18:02 |只看該作者
唉, 我有同情心的, 所以咪叫你轉醫生囉, 你誤會嘞

你天日又要放假湊煒煒, 你唔睇好佢, 邊有力氣呀?? 腸胃炎我都試過, 但我食咗一次藥已經好好多, 之後就配咗d藥看門口。

不過, 我有個同事成日腸胃炎的, 佢話次次的菌都會有機會唔同, 所以配嚟無用喎。

腸胃炎要食得清淡d, 少油。 同埋如果痾, 咁你飲保礦力啦, work架, 希望你快d好番啦


原帖由 cacathepanda 於 10-3-25 17:38 發表


冇d同情心,我都all到冇氣鬧佢lu~

多謝nicole媽!

間黃綠唔聲唔聲執左lu~ 連通知都冇聲... 正黃綠... 果個e生係公司附近,公司有好多人睇,有d話好,有d話唔得! 但是近,所以走左去睇佢law~ 我同個同事講番 ...


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


18155#
發表於 10-3-25 18:03 |只看該作者
原帖由 natcalbb 於 10-3-25 17:42 發表
因為今朝office既同事都要出去on duty, 得番我係office, 晏晝招呼完老細個short meeting 佢就閃咗... 所以今日咪可以keep住偷偷嚟搭訕囉~

你係點痛法呀? m痛? poopoo痛?? 腸胃炎既痛係好唔同架喎... (不過我未試過) ...


你咁好未試過食錯野,e生話係食錯野引起既! 我只有腸痛,又唔係好all,不過琴晚開始都食粥lu~ 係食左煒煒b d粥,佢終於有野益亞媽我啦!

今晚仲會ot tim~ 我今晚會7:30至走ar~ 比亞姐迫我交功課! :;pppp:


別墅

積分: 520


18156#
發表於 10-3-25 18:04 |只看該作者
cyberport爬爬比賽-bk0905參賽者有:

謙謙3/4??
晴晴4/4 12:45pm
阿寳4/4 1pm
彤彤4/4 1:15pm
婷婷 5/4 12:30pm
小敏5/4 1:30pm
柏皓5/4 1:45pm

咁得意無人同組其實系唔系個別計時賽...


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


18157#
發表於 10-3-25 18:07 |只看該作者
原帖由 cloudybobo 於 10-3-25 18:02 發表
唉, 我有同情心的, 所以咪叫你轉醫生囉, 你誤會嘞

你天日又要放假湊煒煒, 你唔睇好佢, 邊有力氣呀?? 腸胃炎我都試過, 但我食咗一次藥已經好好多, 之後就配咗d藥看門口。

不過, 我有個同事成日腸胃炎的, ...


hay! 我講笑咋,唔好咁認真! 腸胃炎我都試過好多次,次次都食左1日藥都好啦! 所以我都唔明個果e生... xyz...


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18158#
發表於 10-3-25 18:19 |只看該作者
腸痛的話, 你試下搽保心安油吖, 我媽咪以前做保母時, 個細路女有腸痛的, 佢個e生教搽保心安油, 次次都得的。

我自己都係架, 基本上我個肚有咩唔舒服, 我都係搽佢的, 好work的。

原帖由 cacathepanda 於 10-3-25 18:03 發表


你咁好未試過食錯野,e生話係食錯野引起既! 我只有腸痛,又唔係好all,不過琴晚開始都食粥lu~ 係食左煒煒b d粥,佢終於有野益亞媽我啦!

今晚仲會ot tim~ 我今晚會7:30至走ar~ 比亞姐迫我交功課! :;pppp: ...


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18159#
發表於 10-3-25 18:20 |只看該作者
咁你又多謝nicole媽, 唔多謝我既......偏心

放工lu

原帖由 cacathepanda 於 10-3-25 18:07 發表


hay! 我講笑咋,唔好咁認真! 腸胃炎我都試過好多次,次次都食左1日藥都好啦! 所以我都唔明個果e生... xyz...


別墅

積分: 991

好媽媽勳章


18160#
發表於 10-3-25 18:56 |只看該作者
原帖由 GLOLY 於 10-3-25 15:59 發表
榛榛都係甘,所以想去萬000000換張墊,一來厚D,2來好似襟用D.........


明天我係會去一間網店度買2.5CM厚嘅砌圖墊....29蚊塊, 都真係好貴呀!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo