我終於睇到, 邊個咬邊個手指喇
him.....你夠膽咬我手指, 我要你咬番自己:lol
我會將自己手指比b咬, 不過, 會連埋佢下唇比佢自己咬, 即係.....用手指整埋佢下唇入口掂住佢牙仔, 佢一咬, 自己都痛, 點會再咬落去.
另.....
好似又有人唔想做人肉奶咀, 呢個我唔知喎.
我餵奶, 彤彤咬我既, 我會aiya咁叫, 佢就會收口, 要train架, 要話比佢知, 佢咬得大力, 我就會焗佢埋黎, 佢唔收口都唔得, 總之, 佢咬, 無得食.
而家, 佢都唔咬我咯, 不過埋身食完都有個牙印.
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心