跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 991

好媽媽勳章


18161#
發表於 10-3-25 19:03 |只看該作者
柏皓仔而家成日都周圍"琴", 成隻MONKEY咁, 用腳指啜住D櫃呀, 床呀, 再加兩臂好鬼大力, 一野就可以做到引體上升 .....張床仔已經較到最低啦....真係好驚佢用跌出嚟呀....mouth:


大宅

積分: 2166


18162#
發表於 10-3-25 21:15 |只看該作者
HI 咁多位好耐冇上嚟啦...日頭而家唔放便上嚟, 夜晚又得我一個人, 懶懶地冇上嚟...
好多post追唔晒...

gurgur: 你要諗清楚呀...工作定湊琳琳都OK, 不過真係要同HB有共識呀...

煒煒媽: 你27/3去唔去爬爬呀?


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


18163#
發表於 10-3-25 21:21 |只看該作者
原帖由 cloudybobo 於 10-3-25 18:20 發表
咁你又多謝nicole媽, 唔多謝我既......偏心

放工lu


好啦!好啦! 多謝Cloudybobo同其他關心我既媽媽!


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


18164#
發表於 10-3-25 21:27 |只看該作者
原帖由 daisyc1 於 10-3-25 21:15 發表
HI 咁多位好耐冇上嚟啦...日頭而家唔放便上嚟, 夜晚又得我一個人, 懶懶地冇上嚟...
好多post追唔晒...

gurgur: 你要諗清楚呀...工作定湊琳琳都OK, 不過真係要同HB有共識呀...

煒煒媽: 你27/3去唔去爬爬呀 ...


我去呀, 咁你去唔去呢? 我而家上唻就係想CALL下有冇人去呀? 大家一齊去會開心D吖!

VF2006都好似想去,唔知熙熙媽又去唔去呢? 我之前睇過有個POST,話果樹根本唔水報名,Walk in去就得啦!

calling)))))))))) 咁仲有冇人去呀?


複式洋房

積分: 127


18165#
發表於 10-3-25 22:02 |只看該作者
原帖由 ahmong 於 10-3-25 16:17 發表
琳琳ma&煒煒ma,所有野/問題係一時的事,緦有解決方法,我地0905智囊團可能會幫到你地!! 其實,我有時都會火姐眼,但我宜家學緊控制自己情緒,盡可能收起,至少唔係小朋友面前表達.... ...


agree! Agree! 0905呢度可以分享好多嘢!
唔開心嘅話.. 呢度係一個發洩好平台... :->


大宅

積分: 2166


18166#
發表於 10-3-25 22:10 |只看該作者
我去呀...好呀多D人一齊...你係咪12:15報到呢

如果係可以到時約埋一齊LUNCH...
原帖由 cacathepanda 於 10-3-25 21:27 發表


我去呀, 咁你去唔去呢? 我而家上唻就係想CALL下有冇人去呀? 大家一齊去會開心D吖!

VF2006都好似想去,唔知熙熙媽又去唔去呢? 我之前睇過有個POST,話果樹根本唔水報名,Walk in去就得啦!

calling)))))))))) 咁仲有 ...


大宅

積分: 2166


18167#
發表於 10-3-25 22:12 |只看該作者
你講得好啱...係呢度真識到好多朋友呀...

喂媽媽...點解你仲唔換想呀...
原帖由 wahson0503 於 10-3-25 22:02 發表


agree! Agree! 0905呢度可以分享好多嘢!
唔開心嘅話.. 呢度係一個發洩好平台... :->


大宅

積分: 1440

好媽媽勳章


18168#
發表於 10-3-25 23:05 |只看該作者
聽你地咁講, 大張公仔墊係咪唔係咁好/襟用??

我而+用緊abc, 成日切切切, 同好細張, 本來唸住買張公仔墊的.

原帖由 yatsingbb 於 10-3-25 14:59 發表
Oh, 唔單只andrew多手&百厭, 原來謙謙都會用手指甲刮爛張地墊, 尋日佢仲整咗個好大嘅”洞”, 我同andrew papa仲指住個”洞”, 叫佢攞隻手仔出來打打添.

...
[url=http://www.TickerFactory.com/]


大宅

積分: 1440

好媽媽勳章


18169#
發表於 10-3-25 23:18 |只看該作者
哎, 我女食手指食到隻姆指甲入左, 又好似人地起枕咁,
琴日買左個奶咀比佢, 但唔敢用住呀
個奶咀有陣膠味, boil 左兩次都係咁, 係咪正常??
暫時解決方法係臨瞓比支水佢拎住飲, 一路啜一路瞓, 都几有效, 但就會吸晒個吉樽d氣入肚.
原帖由 獅子bb 於 10-3-25 15:40 發表


咁人地 一歲 bb 食下手指唔駛咁快要人戒呱....媽媽 ??!! 好似 mj 咁,佢唔駛食奶咀,只係間中食住手指眼教,我諗住 歲半-兩歲 倒先要佢戒手指囉 !! 又會唔會好遲呢 ?? ...
[url=http://www.TickerFactory.com/]


男爵府

積分: 5299

好媽媽勳章


18170#
發表於 10-3-25 23:19 |只看該作者
Nicole ma!
我都係呀,重咳緊(成個月了),上次因病去唔到赤柱到現在都未好!!

Cloudybobo
唔係我縱啦!!!!我現在每日見琳琳唔多過4個鐘呀!!!!!佢現在見到我除左成塊癡身膏布外就用我來發泄,好似嬲左我去返工唔理佢!!

佢可能真係係公公婆婆家玩得太開心了,那裡簡直係玩具城,公公之前先買左個電子琴俾佢玩,叫住唔好買學行車,第日放工上公公家,一開門就見到琳琳踏行油衝過來!!!!跟著就好似去左以前x園玩碰碰車咁,左撞右撞了!縱?有排都輪唔到我呀....
mouth: mouth: mouth:
琳琳食飯仔時發皮4打我,我鬧同推開佢張highchair from table唔彩佢,公公同婆婆就對住佢笑到4萬咁口話你曳曳媽媽唔要你呀........琳琳都唔知覺得幾好玩,一路繼續打一路笑,幾得戚!!!轉過頭公公走去抱走埋佢添呀!!!!

咁多位媽咪!唔洗擔心我喎!我無事的可能M前EQ底d啦!!

講真我較好多人幸福,我有的較好多人多,有好多人跟本連最生活最機本的都無.......

今晚唔浦得耐了,重要洗隻學習杯呀


大宅

積分: 1440

好媽媽勳章


18171#
發表於 10-3-25 23:26 |只看該作者
咁都算自由wor. 我就多數準時走但迟返.

gurgur 你几時出去見客, 記得上來留几隻字, 約食lunch 呀.
原帖由 yatsingbb 於 10-3-25 11:54 發表
我哋真係好遠架, 來回都半個鐘, 所以一出外lunch都多數都要早出遲返, 如果唔係就好趕.:;pppp:

駡就唔會有人駡, 但最緊要自律, 要人出聲就好無引喇, 不過, 我唔係成日都係咁, 間中一次半次都ok嘅. 一於搵日一齊再 ...
[url=http://www.TickerFactory.com/]


男爵府

積分: 6505

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18172#
發表於 10-3-25 23:48 |只看該作者
煒煒媽,

幾點開始呀?頭先我想覆你pm, 點知bk出晒D怪獸字呀~

vf2006, 你係咪都去呀?係我哋咪可以見下面囉!

原帖由 cacathepanda 於 10-3-25 21:27 發表


我去呀, 咁你去唔去呢? 我而家上唻就係想CALL下有冇人去呀? 大家一齊去會開心D吖!

VF2006都好似想去,唔知熙熙媽又去唔去呢? 我之前睇過有個POST,話果樹根本唔水報名,Walk in去就得啦!

calling)))))))))) 咁仲有 ...


男爵府

積分: 6505

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18173#
發表於 10-3-25 23:55 |只看該作者
謙媽,

你掛住我呀???

原帖由 leung-baby 於 10-3-24 11:03 發表
呢排好似唔見QQ2006打咭咁嘅?? 佢早中夜更都無返喎.


大宅

積分: 1440

好媽媽勳章


18174#
發表於 10-3-26 00:01 |只看該作者
點止謙媽掛住你, 我都掛住你嫁
見你游返上嚟, 我就安心瞓覺豬咯
good night baby!!

原帖由 QQ2006 於 10-3-25 23:55 發表
謙媽,

你掛住我呀???

[url=http://www.TickerFactory.com/]


大宅

積分: 1808


18175#
發表於 10-3-26 00:02 |只看該作者

求救呀, GARRICK個咀同下爬位置生左D粒粒, 連咀邊都有, 唔知關唔關佢發燒事....


男爵府

積分: 6505

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18176#
發表於 10-3-26 00:12 |只看該作者
係喎, 我哋吹水區搞唔搞生日會呢?如果搞係咪要訂蛋糕呀?呢D都要時間準備喎?

悠悠媽,

你快D蒲頭喇~

謙媽,

如果係去悠悠媽度搞, 你肯唔肯獻出你同謙謙嘅第一次, 為所有生日嘅BB奏返曲呀???

原帖由 cloudybobo 於 10-3-22 14:54 發表
答訕: 雖然我唔知自己嚟唔嚟到, 不過會唔會lara (悠悠媽)度好d呢, 可以foc請千億彈奏喎
原帖由 cacathepanda 於 10-3-22 14:48 發表


咁我地會唔會攪一歲生日會呀? 如果攪係咪要包場呢? 定去柔柔媽果度呢? 柔柔媽都好耐冇上唻lu~
原帖由 carrie0106 於 10-3-22 14:24 發表
各位有朋友仲紹比我...
bbcare有一歲生日會攪都幾抵喎!
http://www.bbcare.hk/c007/bb_birthday_001.php


活動詳情如下:

地點:The Little Gym ® 九龍海港城海洋中心8 樓801 室
費用:$250(每個家庭: 包括1 歲 ...

[ 本帖最後由 QQ2006 於 10-3-26 00:15 編輯 ]


男爵府

積分: 6505

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18177#
發表於 10-3-26 00:13 |只看該作者
睇到你呢句, 我都安心瞓覺!

我哋成日都係fb見面架!

我仲未打晒我點樣俾熙熙折磨到不似人形呀...

原帖由 0506baby 於 10-3-26 00:01 發表
點止謙媽掛住你, 我都掛住你嫁
見你游返上嚟, 我就安心瞓覺豬咯
good night baby!!


大宅

積分: 1971


18178#
發表於 10-3-26 00:33 |只看該作者
我又唔覺公仔墊唔好用喎!我囡都仲用緊公主!以前大囡反而買ABC自己切就覺得好麻煩!

原帖由 0506baby 於 10-3-25 23:05 發表
聽你地咁講, 大張公仔墊係咪唔係咁好/襟用??

我而+用緊abc, 成日切切切, 同好細張, 本來唸住買張公仔墊的.


男爵府

積分: 6505

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18179#
發表於 10-3-26 00:45 |只看該作者
我由上個禮拜就開始俾熙熙玩到殘喇!不過我日日都有上嚟睇post, 只係無時間搭訕咋!

起初訓練佢係餐chair開餐, 佢就係咁喪搖, 擔天望地, un身un勢, where住條安全條嚟玩, 食粥又係度喪boo, 之前20分鐘就掃清2碗粥, 而家食到成粒鐘呀...

練咗幾日叫做好D, 佢又嚟唔飲果汁, 奶奶又係, 由240減到150, 再減到100, 再減到20, 跟手仲絕食添, 我換咗兩個學習杯俾佢, 佢都係唔肯食, 最後諗到冇得好諗, 用返最原始嘅奶樽蓋去餵, 佢就食到搭搭聲喎, 俾佢吹脹兼玩殘呀, 玩咗4-5日, 今日先肯自己食, 但都係100, 或180咁喇, 叫做正常返好多喇, 所以今日先可以上下嚟咋~

期間熙熙又俾驚喜我呀, 佢好似有動作想爬咁, 突起個pat後再撐起個人, 然後用雙手撲前, 好似好好玩咁!

呢個禮拜我帶咗熙熙去咗3次公園玩呀, 玩到佢攰D, 返嚟就唔會通屋走, 而家看牛咁看, 佢一醒咗我就冇晒時間~


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


18180#
發表於 10-3-26 00:50 |只看該作者
原帖由 rc209 於 10-3-26 00:02 發表

求救呀, GARRICK個咀同下爬位置生左D粒粒, 連咀邊都有, 唔知關唔關佢發燒事....


要問NICOLE媽先得LU~因為之前NICOLE都係發完燒再出粒粒,我唔敢答你呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo