跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1801#
發表於 08-9-29 23:52 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-9-29 23:48 發表
依家D學校攪到好似個個小朋友都要係天才咁, 真係會令佢地好辛苦架....

係o的直資/私立小學係咁啫....
所以搵間可以直上小學o既幼稚園比佢讀最好...
唔洗煩~


禁止訪問

積分: 7207


1802#
發表於 08-9-29 23:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1803#
發表於 08-9-29 23:54 |只看該作者
原文章由 vkk 於 08-9-29 23:52 發表
嘩"7間咁多,你亞仔今年好多小朋友入學??你 好難考到學校??你睇住攪到亞仔好累無心機面試後尾個d....
我都係咁2教亞三一d簡單應對就算,真係入唔到理想學校咩插二年級.... ...

唉~
我諗唔怕掛..幼稚園面試唔同小學..
去到都係玩下玩具咁..
我諗佢都冇咩壓力吧~
有壓力都係我地呢o的父母啦~


子爵府

積分: 10503


1804#
發表於 08-9-29 23:55 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 23:51 發表

唔係生鐵鑊呀~
係黑金崗鑊呀~

係咩 我見佢同生鐵鑊差唔多樣嘛 係油d囉...不過都好似好用過易潔...好鑊氣d嘛!!!


禁止訪問

積分: 7207


1805#
發表於 08-9-29 23:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1806#
發表於 08-9-29 23:56 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 23:52 發表

係o的直資/私立小學係咁啫....
所以搵間可以直上小學o既幼稚園比佢讀最好...
唔洗煩~

係呀!!我亞二都係直上小學,只係交留位費就得,唔洗煩....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1807#
發表於 08-9-29 23:56 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-9-29 23:55 發表

係咩 我見佢同生鐵鑊差唔多樣嘛 係油d囉...不過都好似好用過易潔...好鑊氣d嘛!!!

係呀~
同埋唔怕「剷」鑊~安全好多!~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1808#
發表於 08-9-29 23:57 |只看該作者
原文章由 vkk 於 08-9-29 23:56 發表

係呀!!我亞二都係直上小學,只係交留位費就得,唔洗煩....

亞三o個間冇小學直上呀?


子爵府

積分: 10503


1809#
發表於 08-9-29 23:57 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 23:51 發表

唔係幼稚園呀~係小學呀~

哦~~~咁都仲有幾年練習吓mouth: 而家做學生又辛苦做家長又辛苦mouth:


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1810#
發表於 08-9-29 23:57 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 23:54 發表

唉~
我諗唔怕掛..幼稚園面試唔同小學..
去到都係玩下玩具咁..
我諗佢都冇咩壓力吧~
有壓力都係我地呢o的父母啦~

到時7間都收亞仔你仲煩.... 都唔知簡邊間係最好


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1811#
發表於 08-9-29 23:59 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 23:57 發表

亞三o個間冇小學直上呀?

無呀!!因為亞二間幼稚園好淺咁咪唔比亞三讀


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1812#
發表於 08-9-29 23:59 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-9-29 23:57 發表
哦~~~咁都仲有幾年練習吓mouth: 而家做學生又辛苦做家長又辛苦mouth:

係呀~我見到話o的家長幫子女報什麼面試班..
搞到o的小朋友個個都驚晒面試...又超大壓力...
唉~都唔知讀書為咩????????


禁止訪問

積分: 7207


1813#
發表於 08-9-29 23:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1814#
發表於 08-9-30 00:02 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-9-29 23:59 發表

係呀~我見到話o的家長幫子女報什麼面試班..
搞到o的小朋友個個都驚晒面試...又超大壓力...
唉~都唔知讀書為咩????????

我都係咁話....攪到d小朋友無哂d童真,同玩ga時間,我覺得係入小學前係佢地最開心ga時間


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1815#
發表於 08-9-30 00:03 |只看該作者
原文章由 vkk 於 08-9-29 23:57 發表
到時7間都收亞仔你仲煩.... 都唔知簡邊間係最好

哈~我個仔有咁叻..我就唔洗煩o剌~
我最近睇o左本幼稚園面試書..
原來大部份幼稚園面試..
都係主要睇個小朋友乖唔乖為主..例如佢識唔識得同其他小朋友相處、有冇禮貌等等...
但呢o的野..係好講臨場表現的..冇得做準備..
即使佢平時幾有禮貌都好...都可能會失準...
又或遇到o的野蠻小朋友..想唔發火都難啦..
唉~真係好睇佢做化~~~~mouth:


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1816#
發表於 08-9-30 00:05 |只看該作者
原文章由 jenny媽媽 於 08-9-29 23:59 發表


係呀但真係唔多選擇囉...好彩我個女o個間係有得上小學啫....

jenny...
我仲未收到崇真o既面試信呀!~
我聽朝會打電話問下先~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1817#
發表於 08-9-30 00:05 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-9-30 00:03 發表

哈~我個仔有咁叻..我就唔洗煩o剌~
我最近睇o左本幼稚園面試書..
原來大部份幼稚園面試..
都係主要睇個小朋友乖唔乖為主..例如佢識唔識得同其他小朋友相處、有冇禮貌等等...
但呢o的野..係好講臨場表現的..冇得做準 ...

咁又係呀!!最緊要都係見佢個老師對佢ge印象好唔好天


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1818#
發表於 08-9-30 00:07 |只看該作者
原文章由 vkk 於 08-9-30 00:05 發表
咁又係呀!!最緊要都係見佢個老師對佢ge印象好唔好天

所以都唔敢抱太大期望..
本來唔諗住報九龍塘宣道的..
但因為識朋友o係入面教..老公話一定要報...
做後備都好...起碼識人可以幫下手...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1819#
發表於 08-9-30 00:10 |只看該作者
好o剌~各位..
我又係時候要走o剌..
一陣聽朝唔知醒叫個仔起身返學呀~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1820#
發表於 08-9-30 00:11 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-9-30 00:07 發表

所以都唔敢抱太大期望..
本來唔諗住報九龍塘宣道的..
但因為識朋友o係入面教..老公話一定要報...
做後備都好...起碼識人可以幫下手...

希望晧晧可以入到晧媽理想學校....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo