興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   8


水晶宮

積分: 67215


1801#
發表於 12-10-24 14:13 |只看該作者
pppfamily 發表於 12-10-24 13:02
係我自己呀...上月初半夜2點幾聽到1家3口系條走廊度叫喊仲好大聲..我估個老公想跳樓而個女同老婆叫唔好大約 ...

你情緒有問題應該去睇醫生呀, 你可能精神緊張, 食下藥睇下好唔好d
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


大宅

積分: 3824


1802#
發表於 12-10-24 14:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CCKI+於+12-10-24+發表請問各

原帖由 溋溋 於 12-10-24 發表
去飲廿四味,或廿八味,或龜苓糕。
我飲唔到苦


大宅

積分: 3824


1803#
發表於 12-10-24 14:34 |只看該作者

回覆:想講同聽鬼怪事同佛理及夢既朋友入黎啦.一齊講一齊聽! (32)

我飲唔到苦茶架,會嘔架……


水晶宮

積分: 62563

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1804#
發表於 12-10-24 14:39 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-24 14:34
我飲唔到苦茶架,會嘔架……

飲野葛茶水吖, 好味喎! 不過都幾涼.


伯爵府

積分: 17309

2018復活節勳章 畀面勳章


1805#
發表於 12-10-24 14:40 |只看該作者
琛媽 發表於 12-10-24 14:13
你情緒有問題應該去睇醫生呀, 你可能精神緊張, 食下藥睇下好唔好d
都有咁諗...過多2日睇下點先再去睇


珍珠宮

積分: 34740


1806#
發表於 12-10-24 14:45 |只看該作者
本帖最後由 ^O^ 於 12-10-24 14:48 編輯
CCKI 發表於 12-10-24 14:33
我飲唔到苦

咁花旗蔘呢?你牙肉痛,可能係虛火呀。我睇果個中醫話,唔好亂咁飲廿四味果D,因為好寒,女人飲好易積聚寒氣係身體。以我個case黎睇,連五花茶都係一個月飲一兩次好喇!除非你係燥底啦!

佢教我架,話瞓得唔好可以焗花旗蔘水飲,你都試下啦。


大宅

積分: 3824


1807#
發表於 12-10-24 14:48 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-24+14:33+我飲唔

原帖由 ^O^ 於 12-10-24 發表
本帖最後由 ^O^ 於 12-10-24 14:48 編輯
我喉嚨痛+耳仔痛+生飛滋,C6牙肉痛……


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


1808#
發表於 12-10-24 14:49 |只看該作者
^O^ 發表於 12-10-24 13:07
二記唔淨止有kitty模架,仲有好多其他款,不過唔知啱唔啱你,你去佢個網址睇下:
http://www.twinsco.com/ ...
好多都好似好靚, 但我買呢啲會發癲~~ 要搵人襟住我, 哈哈~~

點評

chinatea  me too,我已經幾個膠盒啦.  發表於 12-10-24 15:50


大宅

積分: 3824


1809#
發表於 12-10-24 14:50 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-24+14:34+我飲唔

原帖由 jso130 於 12-10-24 發表
飲野葛茶水吖, 好味喎! 不過都幾涼.
唔知我啱唔啱飲呢?


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


1810#
發表於 12-10-24 14:53 |只看該作者
溋溋 發表於 12-10-24 13:16
我老公之前部電話有支筆操控的。我自己亦有筆形感應筆方便我手dirty時用電話的。個八妹可能諗住試下用鉛芯 ...
通常我會同佢講明剩係呢支筆先可以畫電話~~ 火妹有嚴重暴力向, 不過佢只用佢隻手仔~~~ 郁啲唔順心就啪啪聲咁打落部I-PAD度mouth:見住隻女, 我信遺傳多過胎教~~


大宅

積分: 3824


1811#
發表於 12-10-24 14:54 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-24+14:33+我飲

原帖由 ^O^ 於 12-10-24 發表
本帖最後由 ^O^ 於 12-10-24 14:48 編輯
花旗蔘水中醫講過我飲得呀,即刻沖杯飲吓先~ Thanks!


珍珠宮

積分: 34740


1812#
發表於 12-10-24 14:59 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-24 14:48
我喉嚨痛+耳仔痛+生飛滋,C6牙肉痛……

喉嚨痛+耳仔痛=>會唔會係傷風感冒+中耳炎呀?

生飛滋/牙肉痛=>咪熱氣囉,可飲花旗蔘降虛火。


珍珠宮

積分: 34740


1813#
發表於 12-10-24 15:00 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-24 14:54
花旗蔘水中醫講過我飲得呀,即刻沖杯飲吓先~ Thanks!

我個女之前又係生菲滋,我用十二片花旗蔘沖水+少許蜜糖比佢飲,第二日粒菲滋即謝左。

點評

chinatea  不能多也不能少...  發表於 12-10-24 15:51
jso130  要數住十二片呀?  發表於 12-10-24 15:21


珍珠宮

積分: 34740


1814#
發表於 12-10-24 15:02 |只看該作者
火精靈 發表於 12-10-24 14:49
好多都好似好靚, 但我買呢啲會發癲~~ 要搵人襟住我, 哈哈~~

係要搵個有份量既人襟你,唔係會比你


大宅

積分: 3824


1815#
發表於 12-10-24 15:13 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-24+14:48+我喉嚨

原帖由 ^O^ 於 12-10-24 發表
喉嚨痛+耳仔痛=>會唔會係傷風感冒+中耳炎呀?

生飛滋/牙肉痛=>咪熱氣囉,可飲花旗蔘降虛火。
焗緊花旗蔘水喇~


大宅

積分: 3824


1816#
發表於 12-10-24 15:13 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-24+14:54+花旗蔘

原帖由 ^O^ 於 12-10-24 發表
我個女之前又係生菲滋,我用十二片花旗蔘沖水+少許蜜糖比佢飲,第二日粒菲滋即謝左。 ...
勁wor~


水晶宮

積分: 67215


1817#
發表於 12-10-24 15:22 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-24 14:48
我喉嚨痛+耳仔痛+生飛滋,C6牙肉痛……

勤d用鹽水浪口 可以殺菌
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


珍珠宮

積分: 34740


1818#
發表於 12-10-24 15:24 |只看該作者
jso130 要數住十二片呀? 發表於 1 分鐘前


唔係。因為我個女第一次飲,我唔知佢接唔接受隻味,咁咪數下有幾多片,問下老公會唔會太多囉。第日佢要再飲時,我可酌量+多-少嘛。

點評

jso130  哈....我以為係方程式tim  發表於 12-10-24 15:28


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


1819#
發表於 12-10-24 15:53 |只看該作者
^O^ 發表於 12-10-24 15:24
唔係。因為我個女第一次飲,我唔知佢接唔接受隻味,咁咪數下有幾多片,問下老公會唔會太多 ...
我細個勁鍾意飲花旗蔘水~~ 但成十年無飲過焗嗰啲啦~~ 剩係飲鴻X堂蔘蜜......

點評

^O^  我成日覺得街外果D無料到,嘥錢的!  發表於 12-10-25 09:09


大宅

積分: 3824


1820#
發表於 12-10-24 15:54 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-24+14:48+我喉嚨

原帖由 琛媽 於 12-10-24 發表
勤d用鹽水浪口 可以殺菌
office無鹽啊~


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo